Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 96kg ok paino 162 senttiselle? Verrattuna 101 kiloon?

Vierailija
02.06.2022 |

Sen verran pudonnut vuodessa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Itse lihoin raskausaikana 30 kg (80 kg --> 110 kg). Aivan järkyttävän näköinen olen edelleenkin, vaikka saanut sentään painon n. 95 kg tienoille. Kyllä on työmaata tässä. Ei tulis mieleenkään jäädä tähän painoon, kroppa on kovilla. Verenpaine koholla, löysää joka puolella, jne.

Vierailija
2/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Itse lihoin raskausaikana 30 kg (80 kg --> 110 kg). Aivan järkyttävän näköinen olen edelleenkin, vaikka saanut sentään painon n. 95 kg tienoille. Kyllä on työmaata tässä. Ei tulis mieleenkään jäädä tähän painoon, kroppa on kovilla. Verenpaine koholla, löysää joka puolella, jne.

Ja mulla kuit. 10 cm enemmän pituutta kuin ap:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se 96 parempi kuin 101, mutta onhan tuo todella kaukana vielä normaalipainosta.

Itse olen saman pituinen ja 71 kg ja tiedostan, että tässä on yli 5 kg normaalipainon (BMI25) ylärajaan.

Vierailija
4/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin verenpaine koholla sekä paastoarvo koholla, siltikään en saa laihdutettua :/

Toivottavasti sulla on parempi itsekuri. Ap

Vierailija
5/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olen 162cm ja painan nyt 62kg. Tarkoituksena pudottaa vielä 5kg. Alkuvuodesta pudonnut 4kg.

Vaikea kuvitella oloa satakiloisena... varmasti hankala olla?

Vierailija
6/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se 96 parempi kuin 101, mutta onhan tuo todella kaukana vielä normaalipainosta.

Itse olen saman pituinen ja 71 kg ja tiedostan, että tässä on yli 5 kg normaalipainon (BMI25) ylärajaan.

On se kaukana, mutta yritän lohduttaa itseäni, että on se parempi kuin ei mitään.

Nyt kun lähinnä suren painoa kotona ja ahmin harmitukseen.

Ap

Vierailija
7/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime heinäkuussa 170cm/120 kg. Tänään painan 75 kg. Ei ole vaatinut lainkaan itsekuria, vain tervettä järkeä.

Aloitin pätkäpaastolla ja poistamalla sokeri täysin ruokavaliosta, mutta söin mitä mieleen tuli.

Vierailija
8/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Olen 162cm ja painan nyt 62kg. Tarkoituksena pudottaa vielä 5kg. Alkuvuodesta pudonnut 4kg.

Itse asiassa ei ole hankala olla. Olen ollut yli 90kg jo 6 vuotta. Oloon on kai tottunut ja sitä pitää normina.

Silloin olisi huomannut, jos paino olisi tullut yhdessä yössä. Ap

Vierailija
9/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin verenpaine koholla sekä paastoarvo koholla, siltikään en saa laihdutettua :/

Toivottavasti sulla on parempi itsekuri. Ap

Mulla on nyt testissä vhh ruokavalio. Toivotaan että lähtee paino laskemaan entisestään. Olo on ainakin energisempi, kun jätti leivän pois. Söin leipää nälkään ja paljon! Katotaan kuin käy.

Vierailija
10/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 5 kilon laihtuminen on hyvä alku! Kannattaa jatkaa, vaikkakin yhtä hitaasti ja varmasti.

Yli 90-kiloa on kuitenkin liikaa sun pituiselle.

20 kiloa pitäisi saada ainakin pois ihan terveyssyistä.

Jos laihtuisit 30 kiloa, olisit jo melkein normaalipainoinen.

Monen vuoden laihduttaminen voi tuntua ikuisuudelta mutta on se sen arvoista sitten.

Tsemppiä!

Vierailija
11/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen 163cm ja painoin toukokuun alussa 75.5kg. Jätin herkut (pullat, sipsit, mehut jne.) pois ja vähensin iltasyömistä niin paino pudonnut 2.5kg kuukaudessa. Saas nähdä miten menee tämä kuukausi...

Vierailija
12/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustrolli taas linjoilla. Et sinä näitä lue tosissasi, avaat vain huomenna uuden ketjun.

Mutta jokainen pudotettu kilo on tuossa kotiin päin. Mieti että selässäsi olisi 30 kg rinkka - kuinka hyvältä tuntuisi matkan edetessä ottaa aina 1kg punnus pois repusta? Miten kevyt askel olisi jo 10kg päästä? Sinä kannat nyt tuota painoa mukanasi joka päivä. Eli jokainen kilo, joka lähtee, helpottaa kehosi kuormaa ja stressiä.

Vierailija
13/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sä olet jo normaalipainoinen joten terveyden takia ei tarvi laihduttaa.

Vierailija
14/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi hyvä alku ja selkeä osoitus siitä, että pystyt pudottamaan painoasi! Osaat ja jaksat! Lääkärit ovat sanoneet, että jo 5% painonpudotuksesta olisi selvä hyöty terveydelle, eli varmasti jo tällä saavutuksella olet tehnyt terveydellesi hyvää. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
15/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, 

On toki tuo  nykyinen paino parempi kuin aiempi, mutta terveelliseen painoon on vielä matkaa. Jatka hyvällä mielellä omaa tahtiasi, suosittelisin jättämään kaiken sokerin pois, se auttaa kummasti ja paino alkaa tippua nopeastikin, jos sokeria on ollut sulla runsaasti käytössä eri muodoissa. Tsemppiä, jatka tekemällä oikeita valintoja. Pätkäpaasto on erinomainen keino! Älä sure ja harmittele.  Hyvää kesää!

Vierailija
16/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 5 kilon laihtuminen on hyvä alku! Kannattaa jatkaa, vaikkakin yhtä hitaasti ja varmasti.

Yli 90-kiloa on kuitenkin liikaa sun pituiselle.

20 kiloa pitäisi saada ainakin pois ihan terveyssyistä.

Jos laihtuisit 30 kiloa, olisit jo melkein normaalipainoinen.

Monen vuoden laihduttaminen voi tuntua ikuisuudelta mutta on se sen arvoista sitten.

Tsemppiä!

Kiitos. Olen tässä jo 6 vuotta yrittänyt, alkaa usko loppumaan. Ap

Vierailija
17/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime heinäkuussa 170cm/120 kg. Tänään painan 75 kg. Ei ole vaatinut lainkaan itsekuria, vain tervettä järkeä.

Aloitin pätkäpaastolla ja poistamalla sokeri täysin ruokavaliosta, mutta söin mitä mieleen tuli.

Siis onnittelut! Wautsi mikä suoritus. Sä teit sen, etkä vaan puhunut. Olisko sulla jotain esimerkkiä antaa sun nykyisestä ruokavaliosta tai kellonajoista. Kaksi kaveria on juuri tuossa sun alkuperäispainossa (suunnilleen saman pituisiakin) ja kumpikin aina puhuu itsekurin puutteesta. Haluaisivat siis laihtua (ainakin puheissa), mutta mitään ei tapahdu. Ollaan tunnettu yli 20 vuotta ja tilanne vain pahenee. Aikamoista mättämistä molemmilla eli en sinänsä ihmettele. Mutta miten pääsisivät tuohon laihtumisen tielle, edes alkuun?

Vierailija
18/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuo 5 kiloa on lähtenyt vahingossa, vuodessa, kun en käynyt vuoteen puntarilla. Ap

Vierailija
19/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sä olet jo normaalipainoinen joten terveyden takia ei tarvi laihduttaa.

Tiedän. Mutta haluan takaisin painoon jossa olen ollut aiemmat 30 vuotta elämästäni ja voinut hyvin. Vaihdevuodet ja stressi aiheuttivat ylimääräistä syömistä ja liikunnan vähentymistä. Olen palannut takaisin entiseen parempaan ja terveellisempään elämäntyyliin.

Vierailija
20/51 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lähtöpainolla 5kg tiputtaa käymällä paskalla.

Eli ei ole tuo paino ok, ei lähelläkän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan