161cm ja 68kg, miltä kuulostaa?
Kommentit (10)
Varmaan tuohon mahtuu rasvaakin, mutta jos se on jakautunut nätisti ja naisellisesti ;), mikäpä siinä. Terveydellisesti ei varmaan ole yhtään haitallista, jos ei ole mitään sairauksia, jotka pienestä ylipainosta pahentuisivat.
Hyvä paino mielestäni meidän mittaisille on 57-60kg riippuen ruumiinrakenteesta.
Tsemppiä painonpudotukseen!
Pahalta kuulostaa. Punkeron puolella ollaan jo pahasti.
Juurikin mietin miten tästä tulisi lähtö alaspäin. Ajattelin kiristää itseäni, ei herkkuja ennen kuin eräs tutkielma on valmis.
Itse olen 165 cm ja 58 kg ja muutama kilo vielä pakko saada pois.
Neljä vuotta sitten painoin 58kg ja silloin kaikki sanoi, että olen sairaanloisen laiha ja että olenko sairastunut! Silloin laihdutin nopeasti noihin mittoihin, mutta sen jälkeen tein 2 lasta ja nyt taas näissä mitoissa. Aion pudottaa vielä 4-5kg pois, sitten olen sopiva.
-Ap
isot hartiat, leveä lantio, liikun paljon ja syön terveellisesti. rintava ja reiteväkin olen, mitat 116-74-110.
en kyllä tunne itseäni läskiksi, vaatekoko 42.
Mua on jahdattu noilla käyrillä ja painoindekseillä aina, ala-asteelta saakka. Anorektiseksi kuikaksi en rupea sillä näin on hyvä olla. Jos alan harrastaa kilparatsastusta niin sitten on pakko saada 6-8kg pois mutta nyt äitiyslomalla ei väliä.
ja sama mitä painostani ajatellaan, ei se koskaan ole mua estänyt elämästä.
Mitat 102-76-100.
En koe itseäni lihavaksi millään muotoa.
minä olen 158/64 ja sama tavoite, 4-5 kg pois ja olen tyytyväinen.
synnyttään lastani.