En ymmärrä ihmisiä jotka eivät pidä mausteisesta ruuasta
Enkä tarkoita nyt sellaisia jotka eivät voi syödä terveydellisistä syistä tulisia ruokia, vaan niitä jotka eivät kestä pientä poltetta ja eri mausteita suussa vaan heti huudetaan että suu on tulessa kun on vähänkin pippuria annoksessa.
Ovatko nämä jääneet lapsen tasolle makumaailman suhteen?
Kommentit (26)
Kunnolla niitä pippuleita. Koomista kattoo kun isokokoinen mies vollottaa kun syö miestä väkevämpää ruokaa.
Jotkut tekevät tulista ruokaa siten, että ruuassa ei maistu mikään muu kuin chili. Kertoo siitä, että ko. ihminen ei osaa maustaa ruokia, vaan tyrkkää vain chiliä tai pippuria niin paljon, että kaikki muut maut peittyvät. Itse arvosta hyvältä maistuvaa ruokaa, en sitä, että ruoka on pelkästään tulista eikä mikään muu maistu.
Jos saisit samanlaisen närästyksen kuin minä mausteisesta ruuasta niin et sinäkään sitä söisi. Yön jälkeen batmankin olisi kateellinen möreälle, happojen polttamalle äänelleni.
Ja mä en ymmärrä ihmisiä, jotka näkee näin paljon vaivaa toisten mieltymyksistä. Kuin pieniä lapsia :)
Mausteet ruoan mukaan eikä ruoka mausteiden mukaan. Moni pilaa aidot kotimaiset herkät aineet ylenmääräisellä maustamisella, eivätkä raukat edes välttämättä älyä sitä.
Herkkä tarkoittaa herkkää. Yhdellä on herkät limakalvot, yhdellä herkkä vatsa, yhdellä herkkä mieli, yhdellä herkkä iho jne. jne. Kaikissa yhteyksissä herkkä tarkoittaa herkkää eli helposti reagoivaa.