Tangokuningas Kokko tilaili kannabista
Ihan sattumalta löytänyt heti diilerin. Ihan kaikki uskoo että viaton, huonotuurinen ensikokeilu tämä vain
Kommentit (6)
On se hullua kun vähiten haitallinen päihde on luokiteltu huumeeksi. Muka itsemääräämisoikeus, no ei ole kun on käyttö"rikos". Vain juopottelu on laillista ja alkoholi on yksi haitallisimpia päihteitä.
En minä ainakaan pienipalkkaisena kiskan myyjänä viitsisi mokomasta välittää, nyt siinä tietysti ei ollut mitään riskiä, mutta jos sattuisi paketin vastaanottaja olemaan joku kovempi kaveri ja saisi tietää, kuka lauloi...
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan pienipalkkaisena kiskan myyjänä viitsisi mokomasta välittää, nyt siinä tietysti ei ollut mitään riskiä, mutta jos sattuisi paketin vastaanottaja olemaan joku kovempi kaveri ja saisi tietää, kuka lauloi...
Huonosti pakattu kun haisi läpi. Huvittaa tuo kuka lauloi kun laulajasta kyse. On tämä kun vieläkin käyttökin on rangaistavaa. Yli puolet suomalaisista ei enää rankaisisi kannabiksen käytöstä. Alkoholiin on suomessakin kuollut monta muusikkoa.
Vierailija kirjoitti:
on kyllä pska päihde, vetäisi tuokin vaan piriä.
Sitä piriä ei voi suositella. Vuosikymmenten kokemuksella sekä omasta että muiden niin pirin mukana tulee ongelmia. Siis ihan oikeita ongelmia eikä vain lain aiheuttamia kuten kannabiksella.
Antaisi miehen polttaa kun joutuu laulamaan tangoja. Minä huutaisin yleisöstä soittakaa paranoid.
on kyllä pska päihde, vetäisi tuokin vaan piriä.