Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla mielestäsi kaikkein herkkänahkaisimmat työntekijät/yrittäjät?

Vierailija
07.02.2025 |

Millä alalla/aloilla ovat mielestäsi ne ihmiset ,joko työntekijöinä tai yrittäjinä, jotka oman kokemuksesi mukaan kaikkein huonoiten kestävät omaan alaansa kohtaan esitettyä arvostelua ja kritiikkiä? Hieman liioitellen sanottuna vaikka kritiikki olisi kuinka asiallista ja oikeutettua tahansa niin näiden henkilöiden mielestä se on aina silkkaa valheita ja mustamaalausta ja ylipäänsä asenne on se, että meitä ei saa arvostella.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennus/sisustusrakentamisen työnjohdossa työskentelevänä vastaan: arkkitehdit!

Vierailija
2/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion louhinta ja maansiirto yleensäkin.

(Hauska on kuulla, mikä/kuka ap:tä oikeasti kaihertaa, muttei kehtaa suoraan valittaa. Kerro jo.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat, kritisoivat muita mutta ovat niin herkkä nahkaisia että naurattaa. 

Vierailija
4/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta.

Vierailija
5/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alalla itse ja ei ainakaan täällä! Kukaan ei pärjää/jaksa täällä jos miettii kokoajan itseä, omaa napaa, omaa nahkaa ja omaa ylpeyttä.

Alan parhautta on ronskius, suoruus ja suurpiirteisyys ihmisten välillä.

Vierailija
6/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijät...rahaa tulee ovista ja ikkunoista,eikä mikään riitä,vaikka on perintötilat ja-metsät saatu syntymällä ns.kultalusikka suussa...voi,kun ei hynät riitä tractorpullingiin tai kunnon hevosiin..ja töitäkin on tehtävä pari kolme tuntia päivässä..

Vierailija
7/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Hauska on kuulla, mikä/kuka ap:tä oikeasti kaihertaa, muttei kehtaa suoraan valittaa. Kerro jo.)

Maanrakennusalalla ainakin ne kovakorvaisimmat neandertalilaiset. Osa on luiskaotsaisuudessaan jopa neandertalilaisempia kuin itse neandertalilaiset. Hommat tehdään päin persettä ja sitten jänkäävät jos ei muusta niin työselityksen fonttikoosta ettei jotain hommaa tarvinnut tehdä tilaajan ohjeistuksen mukaan.

Vierailija
8/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja ja sairaanhoitaja

Vierailija
9/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan moderaattori

Vierailija
10/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristit ja lääkärit. Kummallakin kusi päähän jo opiskeluaikana. Olen tehnyt taloushallintohommia assarista johtajaan ja en mene enää ikinä töihin yrityksiin tai virastoihin, jossa joutuisin asioimaan heidän kanssaan. 

Vierailija
11/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisissa.

Vierailija
12/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanviljelijät...rahaa tulee ovista ja ikkunoista,eikä mikään riitä,vaikka on perintötilat ja-metsät saatu syntymällä ns.kultalusikka suussa...voi,kun ei hynät riitä tractorpullingiin tai kunnon hevosiin..ja töitäkin on tehtävä pari kolme tuntia päivässä..

Kuinka tietämätön voikaan olla maatalousyrittäjän arjesta. 

Vierailija
13/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijat ja näyttelijät. Heitä ja heidän työnsä tuloksia ei arvosteta, ei ole rahaa, aina ne (elinkaikki muut) potkivat heitä päähän. Kateellisia niille, jotka saavat työnsä esille ja joita palkitaan ja kehutaan. 

Vierailija
14/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanrakennusalalla ainakin ne kovakorvaisimmat neandertalilaiset. Osa on luiskaotsaisuudessaan jopa neandertalilaisempia kuin itse neandertalilaiset. Hommat tehdään päin persettä ja sitten jänkäävät jos ei muusta niin työselityksen fonttikoosta ettei jotain hommaa tarvinnut tehdä tilaajan ohjeistuksen mukaan.

Eikös ne kaikki ole virolaisia?

Vierailija
15/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juristit ja lääkärit. Kummallakin kusi päähän jo opiskeluaikana. Olen tehnyt taloushallintohommia assarista johtajaan ja en mene enää ikinä töihin yrityksiin tai virastoihin, jossa joutuisin asioimaan heidän kanssaan. 

Et taida olla kovin ison firman johtaja jos talossa ei ole juristia.

Vierailija
16/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei tajua että duuni kuin duuni on nähty kuukaudessa. Oli sitten pressa tai narri samaa jööttiä pukkaa kuukauden kuluttua. 

Vierailija
17/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataiteilijat, ne on vaikeita

Vierailija
18/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin ison firman johtaja jos talossa ei ole juristia.

Pääasiallisena asiakkaana, olisi varmaan pitänyt sanoa, koska juristit ei tajua kuin täsmällistä kieltä. 

Vierailija
19/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, minä olen jo niin mul*un ukon maineessa, että sellaiset 80% hommista alkaa olla oikein ensimmäisellä yrittämällä.

Vierailija
20/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipoisto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi