Millä perusteilla on voitu lykätä armeijaan menoa useilla vuosilla?
Kommentit (44)
Opiskelu. Tietyn iän jälkeen saa helpommin c babers.
Opiskelu. Sukulaisen mies opiskeli lääkäriksi ja lähti sitten erikoistumaan. 28 vuoden ikäraja ehti mennä umpeen.
Opiskelulla tai urheilu-uralla. Myös tekaistut vammat toimii.
Liian pieni pippeli niin saa C paperit . Joutuu siellä kaikkien pilkattavaksi.
Sillä, ettei kiinnosta, ei huvita, ei ns. napostele.
Itse hommasin masennusta ja päihdeongelmaa esittämällä vapautuksen rauhan ajalta. Nyt olenkin jo sellaisessa työssä että reserviläiskirjeessä luki minun olevan konfliktin aikana vapautettu työnantajan palvelukseen.
Aikoinaan riitti, jos oli m a n n e.
Vierailija kirjoitti:
Ei mittailtu pippeliä ainakaan vuoden 2011 kutsunnoissa.
M31
Ei kannata pitkään lykätä. Armeija on hauskempaa käydä nuorempana kun on samaa ikäluokkaa siellä.
Opiskelulla. Mäkin kävin vasta vanhana patuna ja sain aliupseerikoulun puolessa välissä korpin natsat.
Velliperse käy nyt vaan sen intin pois.
Sanoin vain että en jaksa mennä armeijaan niin olen saanut lykkäystä
Vierailija kirjoitti:
Itse hommasin masennusta ja päihdeongelmaa esittämällä vapautuksen rauhan ajalta. Nyt olenkin jo sellaisessa työssä että reserviläiskirjeessä luki minun olevan konfliktin aikana vapautettu työnantajan palvelukseen.
Kunnon konfliktin tullessa ollaan kaikki kusessa. Et sinä missään töissä silloin ole, ellet ole asetuotannossa.
Mun kaveri opiskeli ja teki uraa ja hankki lykkäystä lykkäyksen perään. 27 vuotiaana IT-ammattilaisena oli sitten pakko mennä hoitamaan velvollisuus pois alta. Otti kuulemma vähän koville olla jonkun 19v finninaama-alikessun käskytettävänä
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pitkään lykätä. Armeija on hauskempaa käydä nuorempana kun on samaa ikäluokkaa siellä.
Hauskanpitoa vartenhan se on....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mittailtu pippeliä ainakaan vuoden 2011 kutsunnoissa.
M31
Mut vapautettiin kun oli liian iso. Kuulema aiheuttaa kateutta...
Opiskelu, tiedän montakin, siis kunnollisia, monen vuoden ei mitään ammattikoulua