Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat asiat, mitä sinulle on sanottu tai tehty parisuhteessa?

Vierailija
07.02.2025 |

Minkälaisia ikäviä asioita sinulle on tehty tai sanottu parisuhteessa, jotka ovat jääneet mieleen todennäköisesti ikuisesti? 

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies kävi maksullisella etelän matkalla.

Minä en ole päässyt ilmaiselle etelän matkalle kuin kerran EU-hommissa. Muuten on aina joutunut maksamaan.

Vierailija
62/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen hu ora. Että olen sairas hullu, jota ei jaksa kukaan. Että kuka tahansa kadulla vastaantuleva nainen olisi parempi vaimo kuin minä. Että elämä minun kanssani on pelkkää pskaa. Nämä kaikki täysillä karjuen kadulla, tai kotona.

Paljon muutakin on mutta nämä on varmasti ikuisesti mielessä. Muistan täsmälleen nuo paikatkin missä minkäkin lauseen kuulin, vaikka niistä on kauan.

Meillä on varmaan sama eksä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli: uhkasi ajaa vastaan tulevien kaistalle kerran kun suuttui ratissa. Kyseessä EX ja näistä aikaa vuosia.. elin pelossa.. nyt kaikki hyvin,

Minun Psykopaatti ex tarttui ohjaamaani auton rattiin kesken ajon ja käski karjuen irrottaa otteeni. En irrottanut vaan itkin ja yritin jatkaa ajoa. Hän huusi, että ajaa autoni tietyökuoppaan. Olimme tulossa yöllä tapahtumasta, johonka olin kerrankin saanut pitää pääni ja mennä. Kunhan siis ostin hänellekkin lipun. Hän ei ollut tyytyväinen palatessamme, vaan huusi raivona kuinka olin sekoittanut päättömyyksilläni hänen viikonloppunsa täysin ja häneltä jäi nyt nurmikkokin leikaamatta. ( 8 tunnin reissu, joka oli minulle todella tärkeä, pilasi hänen viikonloppunsa....) 

Vierailija
64/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen, epäluuloinen, väkivaltainen NAINEN, jolla ei pysynyt itsellään housut jalassa. Pystyi valehtelemaan silmää räpäyttämättä.

Vierailija
65/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen hu ora. Että olen sairas hullu, jota ei jaksa kukaan. Että kuka tahansa kadulla vastaantuleva nainen olisi parempi vaimo kuin minä. Että elämä minun kanssani on pelkkää pskaa. Nämä kaikki täysillä karjuen kadulla, tai kotona.

Paljon muutakin on mutta nämä on varmasti ikuisesti mielessä. Muistan täsmälleen nuo paikatkin missä minkäkin lauseen kuulin, vaikka niistä on kauan.

MInullakin ilmeisesti.

Vierailija
66/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai teillä minun entinen. 

Vierailija
67/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaili erolla yhdessä toivotun lapsemme odotusaikana. Puhui tosi rumasti miten minusta tulee säälittävä yksinhuoltaja. En ymmärrä miksi en lähtenyt jo silloin. 

Miten tilanne eskaloitui noin pahaksi? Kerro tarkalleen kaikki yksityiskohdat

En muista kaikkia yksityiskohtia kun tästä on vuosia. Oli joku tavallinen sanaharkka kotitöistä ja se paisui riidaksi. Lapsen odotus muutenkin sai miehen sekaisin ja etääntymään minusta kertaheitolla, vaikka itse tosiaan perhettä toivoi. 

Tyypillinen vastaus! Hahahah Miehen vika!! En väitä, ettei voisi olla, mutta yrittäisit nyt edes saada meidät tulemaan puolellesi. Asioissa on AINA kaksi puolta parisotkuissa: on se miehen kantti ja naisen kantti ja myös miehen ymmärrys naisesta ja naisen ymmärrys miehestä. Ihminen sanoo vihaisena ja erityisesti suututettuna ihan mitä sattuu. Aivan mitä sattuu!!

Vierailija
68/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaili erolla yhdessä toivotun lapsemme odotusaikana. Puhui tosi rumasti miten minusta tulee säälittävä yksinhuoltaja. En ymmärrä miksi en lähtenyt jo silloin. 

Miten tilanne eskaloitui noin pahaksi? Kerro tarkalleen kaikki yksityiskohdat

En muista kaikkia yksityiskohtia kun tästä on vuosia. Oli joku tavallinen sanaharkka kotitöistä ja se paisui riidaksi. Lapsen odotus muutenkin sai miehen sekaisin ja etääntymään minusta kertaheitolla, vaikka itse tosiaan perhettä toivoi. 

Narsistit alkavat ilkeiksi heti, kun ankkuri osuu pohjaan. Tässä tapauksessa lapsi. Monella se on häät. 

Toi narsistishaiba on niin kulunutta. Yritä edes

Vierailija
69/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää luettavaa! Toivottavasti teistä jokainen on eronnut noista hirviöpuolisoista. Itse lähtisin suhteesta, jossa on väkivaltaa. Oli se sitten fyysistä tai psyykkistä.

Itsekin olen eronnut, mutta miehen peliriippuvuuden vuoksi. Miehen rahat menivät peleihin ja lisäksi lainaili rahaa minunkin sukulaisiltani. Minähän ne velat sitten makselin omalle suvulle, mutta miehen suvulle en maksanut. Muuten suhde oli kunnossa, mutta mies ei halunnut jättää pelejä. Lähdin lasten kanssa ja jälkeenpäin mies haukkui minut kun olin niin pikkumainen, mutta minun palkkani ei riittänyt enää perheen elatukseen ja velkojen maksuun.

Vierailija
70/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käytti kaikki rahansa päihteisiin ja pakotti minua maksamaan yhteiset asumiskulumme...

Vierailija
71/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinun kanssa sinun rahojen takia ja sen takia että.pääsisin lähemmäksi ystävääsi joka on komeampi ja rikkaampi

Vierailija
72/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain nyx ja hän todennäköisesti ei ole sun ex, koska ei ollut 2 kk pidempiä parisuhteita ollut aiemmin...

Vierailija
73/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu. salaisuuksieni  kertominen kavereilleen.

Vierailija
74/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva fyysinen väkivalta, tämän seurauksena aivovaurio ja murtunut nenä yms.

Murtautui kotiini, rikkoi puhelimeni ja muuta omaisuutta, tämä useasti. Tuli oven läpi kirveellä, tuli ikkunan läpi, kun nukuin ja pahoinpiteli minut, nämä siis erilleen muuton jälkeen. 

Eristäminen, lopulta en saanut olla kehenkään yhteydessä, en edes äitiini. Jatkuva valheiden verkko, puhui minusta pahaa selkäni takana jopa läheisilleni. 

Soitteli työpaikalleni, että käytän huumeita, onneksi työpaikalla minut tunnettiin ja asia jäi siihen. 

Vuosien oikeudenkäyntitaistelut, lähestymiskiellot ja niiden rikkomiset. Halusi satuttaa minua, odotti pihalla aseen kanssa, ei kuitenkaan sitä käyttänyt. 

Surullisinta oli, että nuorena uskon kaikki hänen sanat miten epähaluttava tai paha ihminen olen. Pelkäsin häntä ja kaikkea. Pidin sisällä vihaa ja surua.

Pettäminen, mutta se ei enää tuntunut miltään kaiken pahan jälkeen. Raskaana ollessa minun pahoinpitely. 

Ihminen on ex ja vaikea luottaa enää kehenkään. Ikuinen pelko ja epävarmuus matkakumppanina. 

Vierailija
75/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva fyysinen väkivalta, tämän seurauksena aivovaurio ja murtunut nenä yms.

Murtautui kotiini, rikkoi puhelimeni ja muuta omaisuutta, tämä useasti. Tuli oven läpi kirveellä, tuli ikkunan läpi, kun nukuin ja pahoinpiteli minut, nämä siis erilleen muuton jälkeen. 

Eristäminen, lopulta en saanut olla kehenkään yhteydessä, en edes äitiini. Jatkuva valheiden verkko, puhui minusta pahaa selkäni takana jopa läheisilleni. 

Soitteli työpaikalleni, että käytän huumeita, onneksi työpaikalla minut tunnettiin ja asia jäi siihen. 

Vuosien oikeudenkäyntitaistelut, lähestymiskiellot ja niiden rikkomiset. Halusi satuttaa minua, odotti pihalla aseen kanssa, ei kuitenkaan sitä käyttänyt. 

Surullisinta oli, että nuorena uskon kaikki hänen sanat miten epähaluttava tai paha ihminen olen. Pelkäsin häntä ja kaikkea. Pidin sisällä vihaa ja surua.

Pettäminen, mutta se ei enää tuntunut m

Ihan kamalaa, onneksi on ex 

Vierailija
76/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli: uhkasi ajaa vastaan tulevien kaistalle kerran kun suuttui ratissa. Kyseessä EX ja näistä aikaa vuosia.. elin pelossa.. nyt kaikki hyvin,

Seurustelit ilmeisesti äitini kanssa.

Vierailija
77/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.

Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).

Täytyy olla mun exä :(

Vierailija
78/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa! Toivottavasti teistä jokainen on eronnut noista hirviöpuolisoista. Itse lähtisin suhteesta, jossa on väkivaltaa. Oli se sitten fyysistä tai psyykkistä.

Itsekin olen eronnut, mutta miehen peliriippuvuuden vuoksi. Miehen rahat menivät peleihin ja lisäksi lainaili rahaa minunkin sukulaisiltani. Minähän ne velat sitten makselin omalle suvulle, mutta miehen suvulle en maksanut. Muuten suhde oli kunnossa, mutta mies ei halunnut jättää pelejä. Lähdin lasten kanssa ja jälkeenpäin mies haukkui minut kun olin niin pikkumainen, mutta minun palkkani ei riittänyt enää perheen elatukseen ja velkojen maksuun.

Itse elin lapsuuteni ja olen kärsinyt myös aikuisikäni peliriippuvaisesta isästä. Ne jotka eivät ole asiaa kokeneet, eivät ymmärrä millaista pahrmman luokan väkivaltaa tällainen on. Itse pelaaja ei ymmärrä tilannettaan, vaikka on pelannut perheen asunnot ja kaikkien muidenkin rahat. Monen elämä tällaisen ympäröimänä menee pilalle. Alkoholistikin ymmärtää yleensä vikansa, mutta peliriippuvainen ei, eikä sitä koskaan myönnä.  

Vierailija
79/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia tarinoita 😔

Vierailija
80/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eronnut. Oli fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa vuosia, mutta ei ole enää kun mies tajusi että suhde oikeasti päättyy, ellei muutu. Ja muuttui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä