Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat asiat, mitä sinulle on sanottu tai tehty parisuhteessa?

Vierailija
07.02.2025 |

Minkälaisia ikäviä asioita sinulle on tehty tai sanottu parisuhteessa, jotka ovat jääneet mieleen todennäköisesti ikuisesti? 

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen poikaystävä kehotti minua t*ppamaan itseni. Oli sairaan mustasukkainen, kaupungillakaan ei olisi saanut kulkea koulumatkalla kun joku voi tulla iskemään. Koko ajan tuli uusia sääntöjä joita olisi pitänyt noudattaa, eikä mikään varmistelu riittänyt vaan kyttääminen meni koko ajan pahemmaksi.

Vierailija
82/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koitti tappaa minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaili erolla yhdessä toivotun lapsemme odotusaikana. Puhui tosi rumasti miten minusta tulee säälittävä yksinhuoltaja. En ymmärrä miksi en lähtenyt jo silloin. 

Miten tilanne eskaloitui noin pahaksi? Kerro tarkalleen kaikki yksityiskohdat

En muista kaikkia yksityiskohtia kun tästä on vuosia. Oli joku tavallinen sanaharkka kotitöistä ja se paisui riidaksi. Lapsen odotus muutenkin sai miehen sekaisin ja etääntymään minusta kertaheitolla, vaikka itse tosiaan perhettä toivoi. 

Tyypillinen vastaus! Hahahah Miehen vika!! En väitä, ettei voisi olla, mutta yrittäisit nyt edes saada meidät tulemaan puolellesi. Asioissa on AINA kaksi puolta parisotkuissa: on se miehen kantti ja naisen kantti ja myös miehen ymmärrys naisesta ja

No ei sano, eikä myöskään tee. Huolestuttavaa, jos ei omaa mitään itsehillintää tai harkintaa

Vierailija
84/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään yksittäistä tekoa tai sanomista. Kokonaisuudessaan se, että mies onnistui rikkomaan luottamuksen itsensä lisäksi muihin ihmisiin niin, etten uskaltanut luottaa enää kenenkään sanomisiin. Alkoholisti kyseessä, koskaan ei tiennyt tapahtuuko niin kuin on sovittu. Tämä ajatusmalli alkoi heijastua myös muihin ihmissuhteisiini (aivan syyttä). Oli tosi ahdistavaa.

No se on jäänyt mieleen, kun sama ihminen raivosi minulle, ettei ole nelikuisen vauvan äidin hommaa ravata koko ajan jossain. Tällä hän tarkoitti sitä, että olin saman viikon aikana käynyt yksin kirjastossa ja kaupassa.

Vierailija
85/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa! Toivottavasti teistä jokainen on eronnut noista hirviöpuolisoista. Itse lähtisin suhteesta, jossa on väkivaltaa. Oli se sitten fyysistä tai psyykkistä.

En ole eronnut. Oli fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa vuosia, mutta ei ole enää kun mies tajusi että suhde oikeasti päättyy, ellei muutu. Ja muuttui.

Ei meillä. Toivoi juuri että tapan itseni. Tuo kommentti kumpuaa siitä että haluan lopettaa suhteen koska en osaa luottaa enää. Hyvin osasi feikata että rakastaa, nostan hänelle siitä hattua.

Vierailija
86/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa! Toivottavasti teistä jokainen on eronnut noista hirviöpuolisoista. Itse lähtisin suhteesta, jossa on väkivaltaa. Oli se sitten fyysistä tai psyykkistä.

En ole eronnut. Oli fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa vuosia, mutta ei ole enää kun mies tajusi että suhde oikeasti päättyy, ellei muutu. Ja muuttui.

Ei meillä. Toivoi juuri että tapan itseni. Tuo kommentti kumpuaa siitä että haluan lopettaa suhteen koska en osaa luottaa enää. Hyvin osasi feikata että rakastaa, nostan hänelle siitä hattua.

Joo tiedän kyllä että harvinaistahan se muuttuminen on. Siksi olenkin onnellinen että meillä nykyään menee hyvin.Tsemppiä! Pysy turvassa.

Vierailija
87/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsi ei ole minun.

Vierailija
88/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaili erolla yhdessä toivotun lapsemme odotusaikana. Puhui tosi rumasti miten minusta tulee säälittävä yksinhuoltaja. En ymmärrä miksi en lähtenyt jo silloin. 

Miten tilanne eskaloitui noin pahaksi? Kerro tarkalleen kaikki yksityiskohdat

En muista kaikkia yksityiskohtia kun tästä on vuosia. Oli joku tavallinen sanaharkka kotitöistä ja se paisui riidaksi. Lapsen odotus muutenkin sai miehen sekaisin ja etääntymään minusta kertaheitolla, vaikka itse tosiaan perhettä toivoi. 

Tyypillinen vastaus! Hahahah Miehen vika!! En väitä, ettei voisi olla, mutta yrittäisit nyt edes saada meidät tulemaan puolellesi. Asioissa on AINA kaksi puolta parisotkuissa: on se miehen kantti ja naisen kantti ja myös miehen ymmärrys naisesta ja

Eikä sano.

Vierailija
89/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä muuta kuin, onnittelut tekemistänne puolisovalinnoista! 

Varsin moni onnistuu valinnassa ihan toistuvastikin.

Vierailija
90/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on paljon asioita, joita on siedetty ja kestetty, ihan sairaita. Kunnes tulee joku viimeinen piste, mikä sitten saa eroamaan. Olen itse ollut samanlainen. 

Tärkeää minulle ja meille kaikille on opetella, mikä on tervettä ja mikä todella RED FLAG. Vaikka se ei tuntuisikaan miltään. Se, ettei se tunnu johtuu vain siitä, että meillä on (ollut) vanhoja hoitamattomia traumoja. Eli pitää tiedolla tajuta, minkä pitäisi satuttaa ja nostaa kytkintä. Ja sitten yrittää myös hoidattaa itsensä kuntoon niin, että alkaa reagoida normaalisti. 

Muistakaa, ei tarvitse pelätä yksinjäämistä tms. AINA on parempi olla vaikka täysin yksin loppuelämä kuin luopua omanarvontunnostaan siksi, että pitää yksin koossa suhdetta mielenvikaisen ihmisen kanssa. 

Ihanaa viikonloppua kaikille! Ja jos jollain on siellä nurkissaan vielä näitä ketjussa kerrottuja ihmisiä, miettikää tosissanne eron vaihtoehtoa. Olette sen arvoisia. 

Vierailija
91/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähättelyä,tunteiden nonseleeraamista,kaveriporukan edessä piilomollaamista. Muiden miesten häpeämätöntä kehuskelua ja huomionhakua. Sitten kun sain tarpeeksi ja huusin hänelle sieluni auki niin tottahan toki hän uhriutui ja mustamaalasi minut jokaiselle joka kuunteli. Hän oli piru nätin ja haavoittuvaisen oloisen ulkokuoren alla.

Jätti syvät arvet ja tein paljon duunia sen eteen että en katkeroitunut ja alkanut kanavoimaan pahaa oloani muihin naisiin.

Luojan kiitos hain ja sain apua.

Vähän vastaava tosin exmies. Kuinka hyvin osaavatkaan uhriutua ja mustamaalata kaikille jotka halusivat kuulla. Äskettäin aikuisen lapsemme juhlissa sama uhrimentaliteetti päällä mikä kuitenkin helpotti juhlintaa hänen kanssaan koska hänellä kiire pitää omaa julkisivua yllä, uhrina. Aikuinen mies joka kaivelee kymmeniä vuosia sitten päättynyttä suhdetta jossa hän huusi mulle kuinka mun jutut on tylsiä, asiat joita teen on tylsiä, elämä mun kanssa yhtä hel vettiä, kuinka jos kuolisin niin se olisi hänelle samantekevää.

Ja sitten kun otin eron, se tuli puskista ja tein todella väärin. Oli kuulemma uusi ukkokin jo katsottuna. Elän hyvää sinkun elämää ilman irtonumeroita koska mä voin.

Vierailija
92/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Kiitos!

Meidät erottaa se että olen uskaltanut lähteä luomaan parisuhdetta tuntemattoman kanssa. Olen uskaltanut luottaa.

Se että valintani ajoi karille, on myös 50/50 tilanne kuten parisuhteessa kaikki.

Mulla on lapsuuden traumaa joka ohjasi parin valintaa ja sain sen saman "turvan" kuin mihin lapsuudenkodissa olin tottunut.

Lällättele siinä vaan.

Olen vahvempi kuin sinä koska elämä on opettanut asiota.

Vierailija
93/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi exä yritti humalassa r a iska ta ja sanoi: "Tehdään susta äiti, niin et koskaan voi jättää mua". Mistään erosta ei oltu puhuttu ja mies tiesi etten halua lapsia ikinä. 

Toinen exä kuristi, löi ja yritti heittää parvekkeelta alas. Syy: en halunnut muuttaa hänen asuntoonsa n. 5kk seurustelun jälkeen. Pahoinpitelyn jälkeen kysyi viestillä että mennäänkö kihloihin sitten. Ei, suhde on nyt loppu. Kehoitti minua sitten ta pp am aan itseni ja jos en sitä tee, kavereidensa kanssa tulee hoitamaan homman loppuun. Elin pari vuotta pelossa. 

Vierailija
94/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hirveää, kun narsistit ovat kuin orpo ankanpoikanen, joka tarrautuu ensimmäiseen emohahmoon, jonka vaan näköpiiriinsä saa. 

Sitten alkaa se ongelmalapsen käytös.

Ja kuitenkin haluavat pitää sen emonsa, koska se on heille tuki ja turva sekä oiva nyrkkeilysäkki ja likasanko. 

Ja emo (on se sitten nainen tai mies) on ihmeissään, että mitä ihmettä tässä tapahtuu. 

Vierailija
95/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siellä on taas yksi samanlainen ehdokas. Vai oletko jonkun riesana?

Vierailija
96/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää pystyisi elämään tuollaisen kanssa. 

Vierailija
97/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Minä naisena yläpeukutin tuotakin, seksin pihtais/sillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa siinä missä muukin, kyllä noin merkittävästä asiasta tulisi kertoa ja sopia jo suhteen alkutekijöissään, eikä sitten päätyä valittamaan kun toinen katseleekin ennen pitkää ns vieraisiin pöytiin.

No ei ole. Kukaan ei saa henkisiä vaurioita jos ei saa p illua. Käyttäkää kättä v itun avuttomat.

Vierailija
98/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Minä naisena yläpeukutin tuotakin, seksin pihtais/sillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa siinä missä muukin, kyllä noin merkittävästä asiasta tulisi kertoa ja sopia jo suhteen alkutekijöissään, eikä sitten päätyä valittamaan kun toinen katseleekin ennen pitkää ns vieraisiin pöytiin.

No ei ole. Kukaan ei saa henkisiä vaurioita jos ei saa p illua. Käyttäkää kättä v itun avuttomat.

Kyllä fyysisen läheisyyden kieltäminen on väkivaltaa silloin, kun sitä käytetään siinä tarkoituksessa. On se sitten mies tai nainen, joka niin tekee tai on kohteena. 

Mutta kaikki haluttomuus tai aseksuaalisuus tai ihan vaan väsymys eivät ole väkivaltaa. 

Vierailija
99/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Seksi ja läheisyys ovat perustarpeita siinä missä ruokakin. Toiset kaipaa sitä ehkä enemmän. 

Vierailija
100/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää pystyisi elämään tuollaisen kanssa. 

No eihän sinun tarvitsekaan. Minä kuitenkin olen hyvin onnellinen että päätin jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän