Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat asiat, mitä sinulle on sanottu tai tehty parisuhteessa?

Vierailija
07.02.2025 |

Minkälaisia ikäviä asioita sinulle on tehty tai sanottu parisuhteessa, jotka ovat jääneet mieleen todennäköisesti ikuisesti? 

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee näin hulluja ihmisiä? Ja miksi suurin osa on miehiä?

Vierailija
102/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa! Toivottavasti teistä jokainen on eronnut noista hirviöpuolisoista. Itse lähtisin suhteesta, jossa on väkivaltaa. Oli se sitten fyysistä tai psyykkistä.

En ole eronnut. Oli fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa vuosia, mutta ei ole enää kun mies tajusi että suhde oikeasti päättyy, ellei muutu. Ja muuttui.

En enää pystyisi elämään tuollaisen kanssa. 

No eihän sinun tarvitsekaan. Minä kuitenkin olen hyvin onnellinen että päätin jatkaa.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Minä naisena yläpeukutin tuotakin, seksin pihtais/sillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa siinä missä muukin, kyllä noin merkittävästä asiasta tulisi kertoa ja sopia jo suhteen alkutekijöissään, eikä sitten päätyä valittamaan kun toinen katseleekin ennen pitkää ns vieraisiin pöytiin.

No ei ole. Kukaan ei saa henkisiä vaurioita jos ei saa p illua. Käyttäkää kättä v itun avuttomat.

Seksi ja läheisyys ovat perustarpeita siinä missä ruokakin. Toiset kaipaa sitä ehkä enemmän. 

Ilman ruokaa kuolee, ilman seksiä ei. Aika iso ero. Mäkin voisin väittää että iPhonen tai Mersun omistaminen on perustarve ja toiset nyt vaan kaipaa niitä enemmän. Pazkaksi mun väitettä samoin perustein sanottaisiin. Seksi ei ole perustarve. 

Vierailija
104/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä puhui minusta pahaa selän takana kavereilleen mustasukkaisuudesta ja siitä kuinka pidin hänen "normaalia" muille flirttailua kohtuuttomana. Sitten eräs kerta kun riideltiin niin hän näytti minulle kuinka muiden ihmisten silmissä olen ihan idiootti ja totesi "säkin varmasti puhut pahaa musta muille". En ollut siis nähnyt noita viestejä ennen tuota ja siellä oli tyyliin "Jätä se k***pää" tyyppistä tekstiä.

Surullisintahan tässä oli se, että en puhunut hänestä juuri koskaan pahaa, vaan oikeastaan puolustin hänen tekojaan ja sanojaan vaikka moni sanoi ettei likka ole normaali. Välit äitiinkin kärsivät, koska hänestä kyseisestä naisesta ei ollut tyttöystäväksi. No oikeassahan äiti oli ja se paljastui viimestään siinä kohtaa kun hän nuoleskeli randomin kanssa baarissa. Tuosta tulikin sitten pitkät traumat enkä voinut vuosiin luottaa kehenkään.

Onneksi kuvioihin tuli nykyinen ihana vaimoni, joka on perinteinen ja vakaa tyyppi. Ei enää koskaan täydy tapailla näitä sairaita manipuloijia.

Vierailija
105/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetty tappaa

Voi itku. Olen niin pahoillani 

Vierailija
106/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä muuta kuin, onnittelut tekemistänne puolisovalinnoista! 

Varsin moni onnistuu valinnassa ihan toistuvastikin.

Voi Kiitos!

Meidät erottaa se että olen uskaltanut lähteä luomaan parisuhdetta tuntemattoman kanssa. Olen uskaltanut luottaa.

Se että valintani ajoi karille, on myös 50/50 tilanne kuten parisuhteessa kaikki.

Mulla on lapsuuden traumaa joka ohjasi parin valintaa ja sain sen saman "turvan" kuin mihin lapsuudenkodissa olin tottunut.

Lällättele siinä vaan.

Olen vahvempi kuin sinä koska elämä on opettanut asiota.

Ole hyvä!

Voisiko tuossa olla ongelman ydin: olet lähtenyt luomaan parisuhdetta tuntemattoman kanssa? Suin päin suhteeseen on riskialtista, 

toki joskus voi toimiakin. 

Yksi asia kannattaa muistaa: Luota VAIN itseesi. Sillä pärjää aika mukavasti.

Voit hyvinkin olla minua vahvempi, enhän minä sinua tunne.  

Vierailija
107/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen, lyttääminen, vertailu, nukkumisen estäminen, opiskelun häiriköiminen, väkivalta, seksuaalinen väkivalta ja painostus, kavereihin yhteyden pitämisen estäminen, rahojen varastaminen, pettäminen...

Mies on ex.

Nykyinen on "vaan" pettänyt ja valehtelee.

Miksi jatkat nykyisen kanssa?

Vierailija
108/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä muuta kuin, onnittelut tekemistänne puolisovalinnoista! 

Varsin moni onnistuu valinnassa ihan toistuvastikin.

Voi Kiitos!

Meidät erottaa se että olen uskaltanut lähteä luomaan parisuhdetta tuntemattoman kanssa. Olen uskaltanut luottaa.

Se että valintani ajoi karille, on myös 50/50 tilanne kuten parisuhteessa kaikki.

Mulla on lapsuuden traumaa joka ohjasi parin valintaa ja sain sen saman "turvan" kuin mihin lapsuudenkodissa olin tottunut.

Lällättele siinä vaan.

Olen vahvempi kuin sinä koska elämä on opettanut asiota.

Ole hyvä!

Voisiko tuossa olla ongelman ydin: olet lähtenyt luomaan parisuhdetta tuntemattoman kanssa? Suin päin suhteeseen on riskialtista, 

toki joskus voi toimiakin. 

Yksi asia kannatt

Jokainen seurustelukumppani, avopuoliso, aviopuoliso ja ihan ystäväkin on joskus ollut täysin tuntematon, ventovieras. Just saying. Eri 

Vierailija
109/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Minä naisena yläpeukutin tuotakin, seksin pihtais/sillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa siinä missä muukin, kyllä noin merkittävästä asiasta tulisi kertoa ja sopia jo suhteen alkutekijöissään, eikä sitten päätyä valittamaan kun toinen katseleekin ennen pitkää ns vieraisiin pöytiin.

No ei ole. Kukaan ei saa henkisiä vaurioita jos ei saa p illua. Käyttäkää kättä v itun avuttomat.

Seksi ja läheisyys ovat perustarpeita siinä missä ruokakin. Toise

Kyllä se hyvin monille PARISUHTEESSA on perustarve. 

Nyt ikisinkkuna pärjään kyllä ilman seksiä, mutta parisuhteessa pitäisi olla todella painavat syyt siihen, että seksittömyys olisi ok. 

Eri

Vierailija
110/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Monesti oksettaviksi paljastuvat miehet eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiin pitäisi kyetä konemaisesti jonkun huonosti kohtelevan kanssa. Mies esim haukkuu, nälvii, kiusaa tms ja odottaa seuraavassa hetkessä naisen olevan valmis seksiin (kun miehellä herää panohalut)

Vierailija
111/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi minusta että onkohan hän lyönyt kätensä paskaan. :/

No oliko lyönyt?

Vierailija
112/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä puhui minusta pahaa selän takana kavereilleen mustasukkaisuudesta ja siitä kuinka pidin hänen "normaalia" muille flirttailua kohtuuttomana. Sitten eräs kerta kun riideltiin niin hän näytti minulle kuinka muiden ihmisten silmissä olen ihan idiootti ja totesi "säkin varmasti puhut pahaa musta muille". En ollut siis nähnyt noita viestejä ennen tuota ja siellä oli tyyliin "Jätä se k***pää" tyyppistä tekstiä.

Surullisintahan tässä oli se, että en puhunut hänestä juuri koskaan pahaa, vaan oikeastaan puolustin hänen tekojaan ja sanojaan vaikka moni sanoi ettei likka ole normaali. Välit äitiinkin kärsivät, koska hänestä kyseisestä naisesta ei ollut tyttöystäväksi. No oikeassahan äiti oli ja se paljastui viimestään siinä kohtaa kun hän nuoleskeli randomin kanssa baarissa. Tuosta tulikin sitten pitkät traumat enkä voinut vuosiin luottaa kehenkään.

Onneksi kuvioihin tuli nykyinen ihana vaimoni, joka on perinteinen ja vakaa tyy

Tulee mieleen hullueksä, joka yritti uskotella minulle, että äitini on puhunut hänelle minusta sitä ja ystäväni tätä jne jne. Totesin, etten usko tai jos ovat sanoneet niin ihan sama. (Siinä vaiheessa en vielä tajunnut, että tuon jurpon voisi ihan vaan jättää.)

LIsäksi hän lähetteli selkäni takana viestejä minut tunteville miehille ja keksi jotain ihmeellisiä valeita, joilla pyrki rikkomaan välit. 

Vierailija
113/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Monesti oksettaviksi paljastuvat miehet eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiin pitäisi kyetä konemaisesti jonkun huonosti kohtelevan kanssa. Mies esim haukkuu, nälvii, kiusaa tms ja odottaa seuraavassa hetkessä naisen olevan valmis seksiin (kun miehellä herää panohalut)

Ja noilla sairailla ne halut saattavat herätä juuri siitä, että nainen itkee, tätä on saatu alistettua tms. 

Jos mies kykenee konemaiseen seksiin, kannattaa se pitää red flagina pahemmasta ja vaihtaa jo siinä vaiheessa ennen kuin suhde eskaloituu helvetiksi. 

Vierailija
114/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Seksi ja läheis

Kyllä se hyvin monille PARISUHTEESSA on perustarve. 

Nyt ikisinkkuna pärjään kyllä ilman seksiä, mutta parisuhteessa pitäisi olla todella painavat syyt siihen, että seksittömyys olisi ok. 

Eri

Kumppanin kieltäytyminen seksistä on painava syy. Jokaisella on itsemääräämisoikeus, seksiä ei ole pakko harrastaa jos ei halua. Haluttomuuteen on monia syitä, väsyttävä arki, stressi, terveydentila,kumppanin käytös esim. Toisia seksi kiinnostaa paljon vähemmän. Joku voi sairastua vakavasti, ettei vaikkapa leikkaushaavojen takia seksi ole ensimmäisenä mielessä. 

Vierailija
115/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

No ei ole. Kukaan ei saa henkisiä vaurioita jos ei saa p illua. Käyttäkää kättä v itun

Kumppanin kieltäytyminen seksistä on painava syy. Jokaisella on itsemääräämisoikeus, seksiä ei ole pakko harrastaa jos ei halua. Haluttomuuteen on monia syitä, väsyttävä arki, stressi, terveydentila,kumppanin käytös esim. Toisia seksi kiinnostaa paljon vähemmän. Joku voi sairastua vakavasti, ettei vaikkapa leikkaushaavojen takia seksi ole ensimmäisenä mielessä. 

Tarkoitin sitä, että jos suhde muodostuu pysyvästi seksittömäksi, sille pitäisi olla todella painava syy ja puolisolla oikea asenne minua kohtaan, jotta en lähtisi. Olen kokenut seksittömäksi muuttuneen suhteen, se ei ole todellakaan itseäni varten. Oma hyvinvointini kärsii merkittävästi. 

-Se sama eri

Vierailija
116/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetty tappaa

Voi itku. Olen niin pahoillani 

sanoo sormet ristiss' nimimerkki Siit's sait.

Vierailija
117/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukku haavaa tee. Ei tuollaista ymmärrä se joka ei ole ollut vakavamman uhan alla. 

Vierailija
118/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haukku haavaa tee. Ei tuollaista ymmärrä se joka ei ole ollut vakavamman uhan alla. 

Ihmisen voi sanoilla ajaa vaikka it.semur.haan tai menettämään kokonaan elämänhalunsa tai saada hänet sairastumaan ahdistukseen. Itse asiassa saa sairastumaan ihan fyysisestikin. Autoimmuunisairauksiin, astmaan, allergioihin ja moneen muuhun.

Vierailija
119/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä totesi jälkikäteen, ettei aikaisemmin (yhdessäoloaikanamme) ollut somessa aktiivinen, koska ei ollut mitään laitettavaa sinne. Nyt hänellä on kuulemma uuden puolison kanssa sellainen elämä, jota haluaa jakaa someen. Se satutti.

Vierailija
120/154 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä totesi jälkikäteen, ettei aikaisemmin (yhdessäoloaikanamme) ollut somessa aktiivinen, koska ei ollut mitään laitettavaa sinne. Nyt hänellä on kuulemma uuden puolison kanssa sellainen elämä, jota haluaa jakaa someen. Se satutti.

Ehkä hän yritti tahallaan satuttaa sinua. Yritä ottaa se niin <3