Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat asiat, mitä sinulle on sanottu tai tehty parisuhteessa?

Vierailija
07.02.2025 |

Minkälaisia ikäviä asioita sinulle on tehty tai sanottu parisuhteessa, jotka ovat jääneet mieleen todennäköisesti ikuisesti? 

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Minä naisena yläpeukutin tuotakin, seksin pihtais/sillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa siinä missä muukin, kyllä noin merkittävästä asiasta tulisi kertoa ja sopia jo suhteen alkutekijöissään, eikä sitten päätyä valittamaan kun toinen katseleekin ennen pitkää ns vieraisiin pöytiin.

Vierailija
42/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.

Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).

Millainen ihminen tekee noin?

Narsistinen.

Eikö tuo ole ihan normaalia käytöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Oli täällä onneksi ihan fiksujakin miesten vastauksia. Ei kaikki naisetkaan ole enkeleitä. Senkin olen oppinut ihan kantapään kautta elämässäni, että kaikki "siskot" ei todellakaan pidä toistensa puolia.

N30

Vierailija
44/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen hu ora. Että olen sairas hullu, jota ei jaksa kukaan. Että kuka tahansa kadulla vastaantuleva nainen olisi parempi vaimo kuin minä. Että elämä minun kanssani on pelkkää pskaa. Nämä kaikki täysillä karjuen kadulla, tai kotona.

Paljon muutakin on mutta nämä on varmasti ikuisesti mielessä. Muistan täsmälleen nuo paikatkin missä minkäkin lauseen kuulin, vaikka niistä on kauan.

Vierailija
45/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.

Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).

Millainen ihminen tekee noin?

Narsistinen.

Eikö tuo ole ihan normaalia käytöstä?

Ei todellakaan ole empatiaan ja sosiaalisiin taitoihin kykenevän ihmisen tapa oikeuttaa itselleen tekoja, joita ei salli missään nimessä toiselle. Ja vielä syyllistämällä toista mustasukkaiseksi tai vainoharhaiseksi. Se on kaasuvalotusta

Vierailija
46/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Minä naisena yläpeukutin tuotakin, seksin pihtais/sillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa siinä missä muukin, kyllä noin merkittävästä asiasta tulisi kertoa ja sopia jo suhteen alkutekijöissään, eikä sitten päätyä valittamaan kun toinen katseleekin ennen pitkää ns vieraisiin pöytiin.

Kyllä, mutta se riippuu ihan täysin siitä, käytetäänkö sitä tarkoituksella kiristämiseen vai eikö oikeasti haluta. Se ei ilmennyt tuosta viestistä.

Vierailija
47/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa eron lähtölaukaus oli se, kun hän sanoi, ettei häntä kiinnosta minun jutut/ei kiinnosta kuunnella minua. Se osui niin syvälle sieluun, että uskoin sen itsekin, että olen vain yksinkertaisesti tylsä ja juttuni ovat typeriä. En puhunut sen jälkeen enää mitään omia asioita tai ajatuksia, vaan vain pakolliset arjenjärjestämiset, ja mies oli tietysti vain tyytyväinen kun välttyi minun höpinöiltä. Ero tuli luonnollisesti melko nopeasti sen jälkeen, kun keskusteluyhteys katkesi.

Minulla samanlainen kokemus. Kun tämä oli viitannut kintaalla, että seurani eivätkä asiani kiinnosta, niin sulkeuduin täysin. Sitten alkoi jauhamaan, että kun en kerro mitään, että salailen kaikkea....  Lopulta sanat, että hän vaan hymähtäisi, jos kuolisin ja jatkaisi normaalisti elämää, herätti minut lopullisesti. Kuulemma ei osallistuisi mihinkään hautajais asioihinkaan millään tavalla, vaan vanhempani saisivat hoitaa kaiken. Olimme olleet yhdessä lähes 20 vuotta ja tällaista tekstiä lateli. Edes vuosikausien pettämisetkään ja tavaroideni varastaminen (esim.auton akku, polkupyörä, koruja) eivät tehneet niin pahaa jälkeä kuin nuo sanat. 

Vierailija
48/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Ei haluja pysty ennustamaan loppuelämäksi. Samalla tavalla mies voi ottaa asian puheeksi ja jos yhteisymmärrykseen ei päästä, voidaan erota. Ei oikeuta pettämään. Yksi yleisimpiä oikeutuksia toki, jota pettäjät käyttää puhdistaakseen omakuvaansa.

Vierailija
49/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Oli täällä onneksi ihan fiksujakin miesten vastauksia. Ei kaikki naisetkaan ole enkeleitä. Senkin olen oppinut ihan kantapään kautta elämässäni, että kaikki "siskot" ei todellakaan pidä toistensa puolia.

N30

Ei. Eikä "serkut" 😘

Vierailija
50/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti minulle erittäin intiimin videon itseteosta: Vertaili exiinsä, ihannoi heidän vartaloaan ja haukkui minut plösöksi laudaksi, seksi oli myös heidän kanssaan ollut parasta ikinä ja niitä tarinoita kertoi hyvin yksityiskohtaisesti. Syytti minua ja muita ihmisiä omista pöljäilyistään, nosti erokortin heti jos häntä kritisoitiin. Kerran yritti pitää väkisin hereillä eli herätteli kesken unien. Yritti manipuloida ryhmäseksiin. Yritti aivopestä minua aivan hänen omakeksimiin tarinoihin, ja kuinka olen mielenvikainen. Petti ja valehteli.

Vierailija
51/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän liittyi vielä se että kyseinen tyyppi kehui eksänsä olevan aina merkittävä henkilö hänelle..

Vierailija
52/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli: uhkasi ajaa vastaan tulevien kaistalle kerran kun suuttui ratissa. Kyseessä EX ja näistä aikaa vuosia.. elin pelossa.. nyt kaikki hyvin,

Vierailija
53/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso luuli, että äänestin vihervasuja. 

Vierailija
54/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäiskitty turpaan, potkittu niin että oli 42:n kuva reidessä, haukuttu loppuajasta kaikesta. Samaan aikaan mies itse hummasi vieraan naisen kanssa. Tämä kaikki korkeakoulutetun, laatikkoleukaisen miljonäärin kanssa.

Onneksi lähdin

Vierailija
55/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kehotti omaa lastani pahoinpitelemään minua. Tämä varmaan pahin päin naamaa tehty, mitä nyt tietysti seksuaalista hyväksikäyttöä ja sen sellaista. Mutta tuohon vedin itse rajan

Minun entinen yllytti samaan kun ei itse uskaltanut.

Vierailija
56/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien narsistin kiusaus

Vierailija
57/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yritetty tappaa

2. Vertailtu eksään ja sanottu että on tunteita vielä 

3. Seksiin painostaminen ja sanottu mm. arvostan eniten seksiä suhteessa, muuta en juurikaan

4. Arkea hankaloittavat asiat: asunnon likaaminen, nukkumisen estäminen, opiskelun häiriköinti, puhelimen tutkiminen, päihdesekoilu

5. Suositteli tappamaan itseni 

6. Narsismi: Musta valkoiseksi, pettäminen, huomionhakuisuus, raivokohtaukset, uhkailu, uhriutuminen, mustamaalaus, pimittäminen.. 

Hyvät naiset ja miehet, parisuhde on se isoin asia elämässä, hyvässä tai pahassa, huonossa suhteessa sun koko elämä tuhotaan 100%. Siksi yksin oleminen on AINA parempi kuin olla suhteessa, jossa hälytysmerkit alkaa jo soida.

Vierailija
58/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa eron lähtölaukaus oli se, kun hän sanoi, ettei häntä kiinnosta minun jutut/ei kiinnosta kuunnella minua. Se osui niin syvälle sieluun, että uskoin sen itsekin, että olen vain yksinkertaisesti tylsä ja juttuni ovat typeriä. En puhunut sen jälkeen enää mitään omia asioita tai ajatuksia, vaan vain pakolliset arjenjärjestämiset, ja mies oli tietysti vain tyytyväinen kun välttyi minun höpinöiltä. Ero tuli luonnollisesti melko nopeasti sen jälkeen, kun keskusteluyhteys katkesi.

Sama meillä fyysisen väkivallan lisäksi. En osannut kuulemma keskustella, ei kiinnostanut mun asiat jne

Vierailija
59/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaili erolla yhdessä toivotun lapsemme odotusaikana. Puhui tosi rumasti miten minusta tulee säälittävä yksinhuoltaja. En ymmärrä miksi en lähtenyt jo silloin. 

Miten tilanne eskaloitui noin pahaksi? Kerro tarkalleen kaikki yksityiskohdat

En muista kaikkia yksityiskohtia kun tästä on vuosia. Oli joku tavallinen sanaharkka kotitöistä ja se paisui riidaksi. Lapsen odotus muutenkin sai miehen sekaisin ja etääntymään minusta kertaheitolla, vaikka itse tosiaan perhettä toivoi. 

Narsistit alkavat ilkeiksi heti, kun ankkuri osuu pohjaan. Tässä tapauksessa lapsi. Monella se on häät. 

Vierailija
60/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

N30

Totta. Kaikista pahin itseasiasssa että käännytään pahoinpitelijän puolelle. Meni koko ihmisarvo kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän