Pahimmat asiat, mitä sinulle on sanottu tai tehty parisuhteessa?
Minkälaisia ikäviä asioita sinulle on tehty tai sanottu parisuhteessa, jotka ovat jääneet mieleen todennäköisesti ikuisesti?
Kommentit (154)
Ex-mies kävi maksullisella etelän matkalla.
Ex vertaili muihin naisiin. Kaikki tuttavat ja kaverien vaimot olivat aina yläpuolellani. Huom en ole normaalisti lainkaan mustasukkainen, joten en kuvittele asiaa. Mitään minun saavutuksistani esim opiskelu- ja työasioissa ei suostunut edes noteeraamaan, mutta kerrankin lähti illanviettoon juhlimaan kaverinsa tyttöystävän valmistumista tradenomiksi... näitä esimerkkejä olisi kymmeniä.
Luki henkilökohtaiset muistikirjani salaa.
Vierailija kirjoitti:
Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.
Kuvottava. Etkai ole enää tuon niljakkeen kanssa?
Ex kertoi yksityiskohtaisesti intiimijuttujaan menneisyydestä.
Mies kehotti omaa lastani pahoinpitelemään minua. Tämä varmaan pahin päin naamaa tehty, mitä nyt tietysti seksuaalista hyväksikäyttöä ja sen sellaista. Mutta tuohon vedin itse rajan
Monen naisen pyörittäminen samaan aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.
Kuvottava. Etkai ole enää tuon niljakkeen kanssa?
Mitä pahaa tuossa nyt oli?
Kumppani murtautui läppärilleni ja kaikkiin tunnuksiini, luki yksityisviestini 10 vuotta takaperin (huom. oltiin oltu tuolloin siis YKSI vuosi yhdessä), lähetti vanhoista viesteistäni ruutukaappauksia kavereilleen, levitti huhuja että pettäisin häntä, teki valetunnuksia ottaakseen yhteyttä minun ystäviini, haukkui selän takana kamalilla nimillä ja samalla esitti mukavaa pikku poikaystävää minulle.
Heitin pihalle asunnostani samana iltana kun sain tietää miehen puuhista. Jäi stalkkaamaan kahdeksi vuodeksi keinoilla sähköposti, työsähköposti, instagram, google messages (?), facebook, linkedin, ikkunan alla seisominen, tekstiviestit, valeprofiilit.
Jäi ikuinen kammo deittiappeihin. Tuon jälkeen en seurustellut neljään vuoteen enkä ole vieläkään päästänyt ketään elämääni.
Narsistinen kaasuvalotus. Vuosia kestänyt piina. Se on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy röntgenkuvista lopunikää. Enemmän satutti valehtelu ja manipulointi.
Tää ketju poistuu nolla ajassa jos sanomiset kirjotan.
Eli suhde yksi oli sellasta henkistä p*hoinpitelyä että kun suhteessa kaksi fyysinen p*hoinpitely alkoi ja jatkui niin se ei ollut mikään pelottava eikä ahdistava vaikka kuinka pahasti kävi. Kun se henkinen puoli ei ollut niinkuin suhteessa yksi.
Ja mammanpoikia vissiin? Tuli vaan mieleen kun itsellä vastaava kokemus, olisi pitänyt olla sätkynukke.
Vierailija kirjoitti:
Seksin pihtaus.
Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).
Ei välittänyt mielipiteistäni, kutsui jatkuvasti kavereitaan meille, ei kysynyt minulta
Vierailija kirjoitti:
Kumppani murtautui läppärilleni ja kaikkiin tunnuksiini, luki yksityisviestini 10 vuotta takaperin (huom. oltiin oltu tuolloin siis YKSI vuosi yhdessä), lähetti vanhoista viesteistäni ruutukaappauksia kavereilleen, levitti huhuja että pettäisin häntä, teki valetunnuksia ottaakseen yhteyttä minun ystäviini, haukkui selän takana kamalilla nimillä ja samalla esitti mukavaa pikku poikaystävää minulle.
Heitin pihalle asunnostani samana iltana kun sain tietää miehen puuhista. Jäi stalkkaamaan kahdeksi vuodeksi keinoilla sähköposti, työsähköposti, instagram, google messages (?), facebook, linkedin, ikkunan alla seisominen, tekstiviestit, valeprofiilit.
Jäi ikuinen kammo deittiappeihin. Tuon jälkeen en seurustellut neljään vuoteen enkä ole vieläkään päästänyt ketään elämääni.
Apua! Joo, deittiaplikaation kautta itsekin joutunut petosten ja rikosten uhriksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).
Millainen ihminen tekee noin?
Puhelimeni urkkiminen nukahdettuani
Muille naisille flirttailu edessäni ja minulle oli ilkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen tekee noin?
Narsistinen.