Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat asiat, mitä sinulle on sanottu tai tehty parisuhteessa?

Vierailija
07.02.2025 |

Minkälaisia ikäviä asioita sinulle on tehty tai sanottu parisuhteessa, jotka ovat jääneet mieleen todennäköisesti ikuisesti? 

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
22/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies kävi maksullisella etelän matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vertaili muihin naisiin. Kaikki tuttavat ja kaverien vaimot olivat aina yläpuolellani. Huom en ole normaalisti lainkaan mustasukkainen, joten en kuvittele asiaa. Mitään minun saavutuksistani esim opiskelu- ja työasioissa ei suostunut edes noteeraamaan, mutta kerrankin lähti illanviettoon juhlimaan kaverinsa tyttöystävän valmistumista tradenomiksi... näitä esimerkkejä olisi kymmeniä. 

Vierailija
24/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki henkilökohtaiset muistikirjani salaa.

Vierailija
25/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksällä jatkuva kiusaaminen. Kertonut miten saattaa nähdä eksää selkäni takana ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä hän edes kertoisi Koska olen sairaalloisen mustasukkainen.

Kuvottava. Etkai ole enää tuon niljakkeen kanssa?

Vierailija
26/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kertoi yksityiskohtaisesti intiimijuttujaan menneisyydestä. 

Vierailija
27/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehotti omaa lastani pahoinpitelemään minua. Tämä varmaan pahin päin naamaa tehty, mitä nyt tietysti seksuaalista hyväksikäyttöä ja sen sellaista. Mutta tuohon vedin itse rajan

Vierailija
28/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen pyörittäminen samaan aikaan.. 

Vierailija
29/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava. Etkai ole enää tuon niljakkeen kanssa?

Mitä pahaa tuossa nyt oli?

Vierailija
30/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani murtautui läppärilleni ja kaikkiin tunnuksiini, luki yksityisviestini 10 vuotta takaperin (huom. oltiin oltu tuolloin siis YKSI vuosi yhdessä), lähetti vanhoista viesteistäni ruutukaappauksia kavereilleen, levitti huhuja että pettäisin häntä, teki valetunnuksia ottaakseen yhteyttä minun ystäviini, haukkui selän takana kamalilla nimillä ja samalla esitti mukavaa pikku poikaystävää minulle.

Heitin pihalle asunnostani samana iltana kun sain tietää miehen puuhista. Jäi stalkkaamaan kahdeksi vuodeksi keinoilla sähköposti, työsähköposti, instagram, google messages (?), facebook, linkedin, ikkunan alla seisominen, tekstiviestit, valeprofiilit.

Jäi ikuinen kammo deittiappeihin. Tuon jälkeen en seurustellut neljään vuoteen enkä ole vieläkään päästänyt ketään elämääni.

Vierailija
31/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen kaasuvalotus. Vuosia kestänyt piina. Se on mennyttä.

Vierailija
32/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy röntgenkuvista lopunikää. Enemmän satutti valehtelu ja manipulointi.

Tää ketju poistuu nolla ajassa jos sanomiset kirjotan.

Eli suhde yksi oli sellasta henkistä p*hoinpitelyä että kun suhteessa kaksi fyysinen p*hoinpitely alkoi ja jatkui niin se ei ollut mikään pelottava eikä ahdistava vaikka kuinka pahasti kävi. Kun se henkinen puoli ei ollut niinkuin suhteessa yksi.

Ja mammanpoikia vissiin? Tuli vaan mieleen kun itsellä vastaava kokemus, olisi pitänyt olla sätkynukke.

Vierailija
33/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin pihtaus.

Naiset kertovat vakavista rikoksista ja mies valittaa siitä ettei saanut käyttää naista hyväkseen vastoin tämän tahtoa. Erinomaista

Vierailija
34/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).

Vierailija
35/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välittänyt mielipiteistäni, kutsui jatkuvasti kavereitaan meille, ei kysynyt minulta

Vierailija
36/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppani murtautui läppärilleni ja kaikkiin tunnuksiini, luki yksityisviestini 10 vuotta takaperin (huom. oltiin oltu tuolloin siis YKSI vuosi yhdessä), lähetti vanhoista viesteistäni ruutukaappauksia kavereilleen, levitti huhuja että pettäisin häntä, teki valetunnuksia ottaakseen yhteyttä minun ystäviini, haukkui selän takana kamalilla nimillä ja samalla esitti mukavaa pikku poikaystävää minulle.

Heitin pihalle asunnostani samana iltana kun sain tietää miehen puuhista. Jäi stalkkaamaan kahdeksi vuodeksi keinoilla sähköposti, työsähköposti, instagram, google messages (?), facebook, linkedin, ikkunan alla seisominen, tekstiviestit, valeprofiilit.

Jäi ikuinen kammo deittiappeihin. Tuon jälkeen en seurustellut neljään vuoteen enkä ole vieläkään päästänyt ketään elämääni.

Apua! Joo, deittiaplikaation kautta itsekin joutunut petosten ja rikosten uhriksi

Vierailija
37/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli samanlainen. Muutenkin puheli, että hänel on oikeus näiden ja noiden naisten kanssa tehdä sitä tätä ja tota ja minä olen vaan sairaalloisen mustasukkainen. Jos jäi kiinni valehtelusta, huusi, että minulle ei voi mitään kertoa. Mä sitten taas en olis saanut nähdä edes omaa perhettäni (äiti, isä, sisko).

Millainen ihminen tekee noin?

Vierailija
38/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni urkkiminen nukahdettuani

Vierailija
39/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille naisille flirttailu edessäni ja minulle oli ilkeä

Vierailija
40/154 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen tekee noin?

Narsistinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi