Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö teidän 4v. pojat vielä sukkahousuja vai

Vierailija
16.09.2008 |

pitkiä kalsareita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostunyt enää vuoteen laittamaan sukkahousuja jalkaan. on kuulema tyttöjen vaatteita nuo sukkikset. joten pitkiä kalsareita pitää.

Vierailija
2/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti juuri, että sukkikset on tyttöjen. Mutta Batman-sukkahousut kyllä haluaisi :)

Ajattelin hänelle parit sukkikset vielä hankkia, sillä ne on minusta joissain tilanteissa kätevämmät kuin kalsarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaaksi. Sen jälkeen olen ostanut miesten pitkiä kalsareita, jotenkin inhimillisemmän näköiset =) Mieskin sanoi, että et voi poikiasi rangaista kiskomalla niiden jalkaan tiukat sukkikset...

MEillä ei käytetä pitkiä kalsareita kuin talvella farkkujen/sammareiden alla+toppatakki, jos ollaan esim. kaupungilla. Eli sisätiloissa ei tarvitse kaksia housuja - kotona ja tarhassa on normaali huonelämpötila.

Vierailija
4/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä 4v siskollaankaan ole ollut kuin yhdet sukkahousut, käytämme vain pitkiä alushousuja.

Vierailija
5/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä 4v siskollaankaan ole ollut kuin yhdet sukkahousut, käytämme vain pitkiä alushousuja.

Kun pitkät alushousut ja sukat on jokseenkin hankala yhdistelmä, kun sukat luisuu alemmas kengissä ja paljastavat nilkat.

Meidän kolmivuotiaalla on vielä sukkahousuja kylmemmille ilmoille. Vanhempi lapsista käyttää sukkahousuja lähes aina, sillä hän pitää paljon mekkoja ja hameita, eikä jostain syystä lämpene lainkaan legginsit+sukat yhdistelmälle...

Vierailija
6/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tulevaksi talveksi aion hankkia parit. On kyllä pitkiä kalsareitakin sukkisten lisäksi.

Vierailija
7/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaaksi. Sen jälkeen olen ostanut miesten pitkiä kalsareita, jotenkin inhimillisemmän näköiset =) Mieskin sanoi, että et voi poikiasi rangaista kiskomalla niiden jalkaan tiukat sukkikset...

MEillä ei käytetä pitkiä kalsareita kuin talvella farkkujen/sammareiden alla+toppatakki, jos ollaan esim. kaupungilla. Eli sisätiloissa ei tarvitse kaksia housuja - kotona ja tarhassa on normaali huonelämpötila.

ulos lähdettäessä pitkät kalsarit alle ja sitten sisähousut takaisin päälle? Itseäni arvelluttaa juuri tämä, kun ei aina viitsi antaa ohjeita ja kommentoida tädeille.

Poikamme siirtyi äskettäin pph:sta päiväkotiin, ja nyt ilmojen kylmentyessä on lapsi ollut monta kertaa ulkona nilkat paljaana (sisähousut riisuttu ulos mentäessä) ja ilman hanskoja (kun X ei kuulema halua pitää). Pph-täti laittoi aina ne vaatteet päälle mitä pyydettiin, mutta pk:ssa laitaa tämäkin olla erilaista.

Vierailija
8/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveljensä käyttää myöskin silloin tällöin. Toki meillä myös käytetään pitkiä kalsareita, eli käyttävät molempia. Kai se on vähän niin, että mitä tottuu käyttämään. Terv. yhden tytön ja 2 pojan äiti.

Vierailija
9/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi käyttää? Minusta sukkahousut ovat lämpimämmät eivätkä jätä nilkkoja paljaiksi.

En minäkään luule että pk:n henkilökunta alkaa jollekin mitään pitkiä kalsareita pukemaan. Olettavat varmaan että kaikilla on ne jo housujen alla!

Vierailija
10/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Meilläkään ei sukkahousuja sisällä)

Vierailija
11/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää vallan sukkahousuja ja monasti jopa siskonsa vanhoja enkä näe asiassa mitään kummallista. Käytännöllisemmät sukkikset on kuin pitkätkalsarit ja mun puolesta poika saa niitä käyttää ihan just niin kauan kuin itse haluaa.

Vierailija
12/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika on 3 vuotta.

Viime talvena tais olla vielä muutamat sukkikset käytössä mutta en tiedä, ei vaan jotenkin enää tunnu oikein sopivalta...

Sinänsä ihan okei juttu ja jokainen taaplaa tyylillään, mutta hoidossakin lapset on niin "julmia" toisilleen että ois kyllä kurjaa jos tuon takia lasta kiusattais.

Sitäpaitsi mun mielestä poika saa paljon paremmin puettua pitkät kalsarit päälleen.

Vierailija
13/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tykkää itse sukkiksista. Ei ole koskaan sitä vaaraa olemassa että pojan nilkat ovat paljaana kun sukkikset ovat jalassa.

Viimeksi ostettiin vaaleanpunaiset sukkikset, poika halusi itse valita värin. Poikani ei välitä mitä muut hänelle sanovat sukkiksista tai niiden väristä.

Vierailija
14/31 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä sukkahousuja. Vain pitkiksiä.

Vierailija
15/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö poika koulussakin sukkahousuja jalassa?

Vierailija
16/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päiväkodissa eikä kukaan ole koskaan niistä sanonut mitään. Sitä paitsi niitähän on tosi poikamaisia sukkahousuja olemassa jos se poikamaisuus nyt on niin tärkeää. Tuntuu, että on vähän heikoissa kantimissa itsetunto. jos pelkää että pojan "miehekkyys" kärsii sukkahousuista. Ne on lapsia hei!

Vierailija
17/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisvuotiaana alkoi protestoida että ne on tytöille

Vierailija
18/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika varmaan suostuisi laittamaan vieläkin sukkahousut, mutta mun mielestä pitkät kalsarit on helpompi riisua, kun poika käy nyt itsenäisesti vessassa. Sukkahousut on niin tiukkoja.

Vierailija
19/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi kuullut kommenttia ensin vanhemmiltaan?

suostunyt enää vuoteen laittamaan sukkahousuja jalkaan. on kuulema tyttöjen vaatteita nuo sukkikset. joten pitkiä kalsareita pitää.

Vierailija
20/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipotkuhousuja oli vauvana ja sen jälkeen pitkiksiä.

En käytä aukollisia pitkiä kalsareita vaan aukottomia pitkiksiä.