Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koteihin tehdään äijäluolia, ei puhettakaan että naisella voisi olla vastaava tila, jonne voi paeta velvollisuuksia

Vierailija
06.02.2025 |

Äijäluolasta käväistään perheen parissa syömässä muijan tekemä ruoka ja sitten takaisin luolaan lapsen elämää viettämään.

Kommentit (324)

Vierailija
241/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen päättää kodissa kaikesta. Miehellä on yksi huone.

Äijähuonetta ei tarvitse ikinä siivota, jos nainen haluaa, että muut tilat ovat siistit, hän siivoaa ne, näin tässä ratkeaa tämäkin ongelma.

Vierailija
242/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yleensähän nainen sen mancavenkin sisustaa. Trendikkään äijämäisesti, on jukeboxia ja muuta asiaankuuluvaa äijäilyä. Joo, joo, se laitetaan nyt sinne. Ja tää, ja tää. Auta mua kantamaan. Sit instaan kuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te hermostutte muiden puolesta kun ei teillä miestä ole, eikä varsinkaan "miesluolaa" 😂 naisilla mielikuvitusongelmat, voi luoja sentään

Niinpä. Palstan sinkut tulevat raivoamaan kuvitellun miehen miesluolasta. 

Juuri tämä.

Mulla on omat tavarat ollu alusta asti. Ne on ja pysyy. Iso telkkari ja kotiteatteri , erilleinen huone missä tietokoneet ja muut harrasteet ja autotallis lisää. Molemmilla pitää olla tilaa ja hengittää ja touhata. Näillä menty vasta 35 vuotta. Eikä ahdista.

Kommenteista päätellen moni nainen 2000 luvun kersoja.

Vierailija
244/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se miesluola ollutkaan se ainoa paikka talossa, missä mies ja miehen tavarat saavat olla?

Kaikki muu tilahan on ns. "yhteistä" tilaa, josta määrää nainen.

Korjasin vähän.

Vierailija
245/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan täälläkin ketjuja, kun naiset sisusti itseleen ihania hygge-koloja saunan lauteiden alle.. Mitä sille villitykselle taphtui?

En tiedä mutta meillä sellanen on vieläkin, ei kehtaa kutsua kaveriäijiä saunomaan.

Vierailija
246/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on keittiö. Joten tämä asia on nyt loppuun käsitelty.

Vierailija
247/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te hermostutte muiden puolesta kun ei teillä miestä ole, eikä varsinkaan "miesluolaa" 😂 naisilla mielikuvitusongelmat, voi luoja sentään

Niinpä. Palstan sinkut tulevat raivoamaan kuvitellun miehen miesluolasta. 

Juuri tämä.

Mulla on omat tavarat ollu alusta asti. Ne on ja pysyy. Iso telkkari ja kotiteatteri , erilleinen huone missä tietokoneet ja muut harrasteet ja autotallis lisää. Molemmilla pitää olla tilaa ja hengittää ja touhata. Näillä menty vasta 35 vuotta. Eikä ahdista.

Kommenteista päätellen moni nainen 2000 luvun kersoja.

Mulle puoliso ehdotti että tehtäisiin leffahuone. Taisi olla ovela, nyt olkkari on itse asiassa paljon mukavampi kun tv ja kaiuttimet on muualla.

Vierailija
248/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijähuonetta ei tarvitse ikinä siivota, jos nainen haluaa, että muut tilat ovat siistit, hän siivoaa ne, näin tässä ratkeaa tämäkin ongelma.

Sitä ongelmaa tosin et ole ratkaissut, että miten saat naisen.

Vierailija
249/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole mikään kodinhengetär jolla on korostekippoja ympäri tasoja ja koti kuin jostain näyttelystä. Yhdessä päätetään millainen koti on ja molempien pitää saada olla rennosti. Huoneet tulee käyttöön sen mukaan mikä on käytännöllistä, itse tarvitsisin työhuoneen joten ollaan sovittu että sellainen seuraavaan asuntoon. 

Jos miehen on pakko saada olla jossain autotallissa kaiken vapaa-ajan niin suhteessa on jotain vikaa. Me ainakin tykätään viettää yhdessä aikaa.

Vierailija
250/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen on suora seuraus et miehet rakentelee mancaveja.

Vierailija
251/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ulina sentään. Se päättää, joka tekee. Osallistukaa oman kotinne laittoon, hoitoon ja ylläpitoon, niin ei tarvitse uhriutua autotallin nurkassa että vaimo päättää yksin kaikesta. No niin päättää, jos sinä et ole päättämässä, jonkun täytyy. Parasta on hoitaa kodin hommat yhdessä, pysyy parisuhdekin kunnossa.

X
252/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mulla on yksi makuuhuone ns naisluolana, siellä isot sohvat ja viinikaappi jne. Siellä saa polttaa ja ottaa rennosti. Ukolla autotalli :) ja ollaan siis ihan tavallinen töissä käyvä pariskunta parin muksun kera.

Vierailija
253/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2448 kirjoitti:

Täh, mulla on yksi makuuhuone ns naisluolana, siellä isot sohvat ja viinikaappi jne. Siellä saa polttaa ja ottaa rennosti. Ukolla autotalli :) ja ollaan siis ihan tavallinen töissä käyvä pariskunta parin muksun kera.

Joskus ihmettelen miten ihmisillä on varaa. Yhteinen makkari, lasten huoneet ja vielä ylimääräinen makuuhuone. Aika iso tupa pitää olla. 

Vierailija
254/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taasen feministit vauhdissa ja miesvihaa pukkaa. Ei teillä edes mitään miestä ole!

Vierailija
255/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kaikki muut huoneet ole vaimon?

Vierailija
256/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2448 kirjoitti:

Huono päätös asunnon arvon kannalta tuo sisällä polttaminen - siinä voit laskea kuinka savun mukana euroja putoaa arvosta pois.

Vierailija
257/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on jo keittiö ja kaikki muut huoneet jotka on sisustettu naisen haluamalla tavalla. Kai miehellä yksi harrastehuone saa olla.

Vierailija
258/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2448 kirjoitti:

Joskus ihmettelen miten ihmisillä on varaa. Yhteinen makkari, lasten huoneet ja vielä ylimääräinen makuuhuone. Aika iso tupa pitää olla. 

Mietin samaa 70- ja 80-luvulla, kun isälle piti aina ostaa yksi ylimääräinen huone eikä oltu erityisen rikkaita. Ystävien kodeissa ei ollut ylimääräisiä huoneita. Mietin, miksi äiti on ainoa, jolla ei ole omaa huonetta.

Isä tyrannisoi sisustuksenkin. Eron jälkeen äiti uudisti sen normaaliksi.

Vierailija
259/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotiin ei mitään 'äijäluolia' kyllä tule. En olisi todellakaan mennyt minkään miesvauvan kanssa naimisiin, joka istuu tuntikausia päivässä hakkaamassa jotain pleikkaa. Teini-ikäisten hommaa.

N34

Vierailija
260/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on jo keittiö ja kaikki muut huoneet jotka on sisustettu naisen haluamalla tavalla. Kai miehellä yksi harrastehuone saa olla.

Se on joillekin naisille kova paikka, jos miehellä on omaa tahtoa, omia kavereita, itse valittuja harrastuksia eikä olekaan kokoaikaa naisen käskettävänä tai kotiorjana.