Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koteihin tehdään äijäluolia, ei puhettakaan että naisella voisi olla vastaava tila, jonne voi paeta velvollisuuksia

Vierailija
06.02.2025 |

Äijäluolasta käväistään perheen parissa syömässä muijan tekemä ruoka ja sitten takaisin luolaan lapsen elämää viettämään.

Kommentit (324)

Vierailija
281/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kummallakin ei voisi olla oma tila? Järjestelykysymys. Meillä on molemmilla omat "luolat" omille harrastuksille.

Vierailija
282/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kummallakin ei voisi olla oma tila? Järjestelykysymys. Meillä on molemmilla omat "luolat" omille harrastuksille.

Juuri näin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on jo keittiö ja kaikki muut huoneet jotka on sisustettu naisen haluamalla tavalla. Kai miehellä yksi harrastehuone saa olla.

Voit sisustaa sen keittiön harrastehuoneeksesi. Itse asiassa kaiken muunkin, jos minä saan sen ylimääräisen makuuhuoneen omaksi tilakseni.

Siinä on lupaus jota yksikään nainen ei pysty pitämään. Kun mies alkaa järkkäämään kodin sisustusta oman makunsa mukaisesti niin siinä vaiheessa iskee naisella katumus päälle.

No kerro, miten sisustaisit keittiön?

Vierailija
284/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmille omat luolat, tosin ne toimivat myös etätyötiloina.

Vierailija
285/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on se luola, yleensä jokin ikkunaton huone tms. Loput talosta on rouvan, eikä mies saa tehdä siellä yhtään mitään ilman emännän lupaa.

Jos parisuhde on noin surkea, niin miksi ihmeessä mies ei eroa? Väen väkisin roikutaan inhottavassa naisessa vaikka elämä olisi paljon parempaa ilman tuollaista.

Vierailija
286/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
287/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen jotain vastaavaa haluaa se pitää rakentaa itse. Eihän nainenkaan miehelle rakenna miesluolaa niin mies rakentaa sen itse. 

Jos nainen haluaa itselleen erillisen luolan niin jättääkö nainen sisustamatta loppukotia miellyttämään pelkästään itseään koritetyynyillä ja koriste esineillä?

Aika harvoin se koti on pelkästään naisen maun mukaan tehty muutenkaan. 

Se on kokonaan naisen sisustama. Miestä ei lähtökohtasesti kiinnosta jotkut tyynyt tai sopiiko joku tapetin väri tämän ja tämän kanssa.

Miestä ei kiinnosta sisustaminen, mutta kiinnostaa valittaa naisen valitsemasta sisustuksesta. Syynä taitaa olla vain laiskuus ja ilkeä luonne.

Vierailija
288/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on jo sanottukin, mutta se niin sanottu "man cave" on olemassa siellä kellarissa juuri siksi, koska mies on ajettu kaikkialta muualta talosta pois, eikä hänelle ole tilaa siellä oikean talon puolella. Se varsinainen asumus on naisen ja lasten aluetta, ja mies on työnnetty kellariin pois tieltä.

Ilmeisesti miehellä ei saisi olla lainkaan tilaa omassa talossaan? Vaikeahan tällaista aloitusta on muuten tulkita.

Kyllä mulla on ihan yhtälailla talo käytössä kuin muillakin tässä asuvilla, luola on sitä varten ett saa olla rauhassa. N 42

Vierailija
289/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on jo sanottukin, mutta se niin sanottu "man cave" on olemassa siellä kellarissa juuri siksi, koska mies on ajettu kaikkialta muualta talosta pois, eikä hänelle ole tilaa siellä oikean talon puolella. Se varsinainen asumus on naisen ja lasten aluetta, ja mies on työnnetty kellariin pois tieltä.

Ilmeisesti miehellä ei saisi olla lainkaan tilaa omassa talossaan? Vaikeahan tällaista aloitusta on muuten tulkita.

Onko täysin avaruudesta temmattu ajatus, että se mies viihtyisi kotonaan perheensä parissa?

Ei toki, mutta miksi se miehen viihtymättömyys oletetaan automaattisesti miehen itsensä viaksi?

En mä tiedä kenen vika se on jos suhde ei toimi. Molempien tai ei kummankaan, on vaan väärä tyyppi.

Jos nainen on sella

Ai suomalaisissa suhteissa 😂

Vierailija
290/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Äijäluola. Taidat olla nyt tai pian sinkku kun käytät tuollaista kieltä.

Vierailija
291/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on jo keittiö ja kaikki muut huoneet jotka on sisustettu naisen haluamalla tavalla. Kai miehellä yksi harrastehuone saa olla.

Voit sisustaa sen keittiön harrastehuoneeksesi. Itse asiassa kaiken muunkin, jos minä saan sen ylimääräisen makuuhuoneen omaksi tilakseni.

Siinä on lupaus jota yksikään nainen ei pysty pitämään. Kun mies alkaa järkkäämään kodin sisustusta oman makunsa mukaisesti niin siinä vaiheessa iskee naisella katumus päälle.

No kerro, miten sisustaisit keittiön?

En nyt juuri tämän keskustelun osapuoli olekaan, vaan sivusta huutelen, mutta meillä kun tehdään remppaa, niin molemmat ovat mukana sekä tekemässä että valitsemassa sisustusta jotta on molemmille mukavaa ja viihtyisää. Keittiörempassakin molemmat ihan innoissaan keskustelivat toiveistaan ja yhteinen näkemys ratkaisi niin värit kuin toiminnallisuudenkin. 

Vierailija
292/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taasen feministit vauhdissa ja miesvihaa pukkaa. Ei teillä edes mitään miestä ole!

Miesvihaa sinulla on lähinnä pöksyissäsi.

Vierailija
293/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kotiin ei mitään 'äijäluolia' kyllä tule. En olisi todellakaan mennyt minkään miesvauvan kanssa naimisiin, joka istuu tuntikausia päivässä hakkaamassa jotain pleikkaa. Teini-ikäisten hommaa.

N34

Voi siellä hakata tattiakin, ei sekään ole kivaa että tytöt kylässä maistelemassa natu-viinejä ja ukko makaa sohvalla katsomassa opetusvideoita ja hakkaa tattia.

Vierailija
294/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on se luola, yleensä jokin ikkunaton huone tms. Loput talosta on rouvan, eikä mies saa tehdä siellä yhtään mitään ilman emännän lupaa.

Jos parisuhde on noin surkea, niin miksi ihmeessä mies ei eroa? Väen väkisin roikutaan inhottavassa naisessa vaikka elämä olisi paljon parempaa ilman tuollaista.

Jos vaimo ei anna lupaa hakea eroa.

Vierailija
295/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolan tarve kasvaa, jos kumppani toimii sekä ohjelma -että työvoimatoimistona. Pitkän työpäivän jälkeen ei välttämättä jaksa innostua mistään ilon ja riemun työleiristä tai kummin kaiman nimipäivistä.

Luolaa ei tarvita, jos olohuoneessa saa rauhassa levätä.

Vierailija
296/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia miehet ylipäänsä ovat tällaisissa suhteissa?

Vierailija
297/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin oma naislapseiluluola. Oon IT-alalla työskentelevä perheenäiti, mut mulla on työhuoneessa myös mun pelitietokone ja läppäri. Kotityöt ja lapsenhoito jaetaan miehen kans tasan. Kun lapsi menee illalla nukkumaan, vanhemmat menee omille tietokoneilleen pelaamaan. 

Vierailija
298/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma ompeluhuone, miehellä ei ole omaa huonetta.

Vierailija
299/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka on naisen kanssa asunut tietää että oikeastaan aina nainen päättää koko asunnon sisustuksesta, kaikenmaailman tyynyjä ja tauluja. 

Joten antakaa miesten olla rauhassa omassa huoneessaan. Kiitos ja näkemiin. 

Vierailija
300/324 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella naisten ja aikuisten elämä on aika kamalaa, joten kyllä turvalliselle tilalle on kysyntää ja tarvetta, oli se sitten autotalli tai miesluola.