Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuhkaaminen, kokemuksia

Vierailija
06.02.2025 |

Mies käy töissä ja saa suhkot pientä palkkaa. Minä olen kodinhoidontuella ja saan lisätienestiä tekemällä kotona töitä.

Mies tuhlaa kaikki rahat heti, kun saa palkan. Valittaa, että on liian vähän rahaa ja olettaa että minä maksan vuokran ,vakuutukset, lapsen menot jne. Mies on alkanut vaatimaan, että minun pitäisi osallistua myös vielä auton kuluihinkin, vaikka en autoa käytä. Minulla ei siis autokorttia edes ole, satunnaisesti istun auton kyydissä mm. kauppareissuilla ja pitemmillä matkoilla. Silloin kyllä osallistun maksamalla bensat. Ei ahneudella mitään rajaa, sillä yksi päivä pamautti että hänelle kuuluu myös LAPSILISÄ?

Ei ole koskaan osallistunut lapsen vaatteiden, lelujen ja menojen maksuun. On ollut ihan ok, sillä minähän sen lapsilisän olen saanut ja sillä on aina hankittu tarpeelliset jutut. Nyt alkaa mennä jo naurettavaksi, sillä mies ei ikimaailmassa ''tuhlaisi'' sitäkään lapsilisää lapseen, vaan omiin menoihinsa!

Olen yrittänyt keskustella ja ollaan välillä sovittu esim. että maksetaan ruuat vuoroviikoin. Ei pidä lupauksiaan! Kun tulee miehen vuoro maksaa jotain, rahat on tuhlattu jo. Sanomattakin selvää, että minä joudun maksumieheksi. Jos rahat loppuu itseltäni, niin mies käskee ottaa säästöistä. (Ovat siis ihan minun omia säästöjäni, luojan kiitos!)

Tätä on nyt kestänyt ehkä 4kk ja alan olla täynnä tätä. Miehestä on yhtäkkiä tullut kamalan itsekäs ja ajattelee kaikessa muussakin vain itseään. En enää luota mieheeni missään asiassa, stressaan raha-asioista jatkuvasti. Rahani eivät yksinkertaisesti riitä koko perheen elättämiseen näin, ilman että kaikki säästöt menevät.

Mitä ihmettä teen tuon miehen kanssa! Tuntuu kuin asuisi teinikakaran kanssa saman katon alla.

Onko tässä enää mitään vaihtoehtoa, kun erota? Eihän tuosta miehestä ole kuin riesaa ja luottamus tässä alkaa mennä ihan tosissaan. Miten saan miehen tajuamaan, että hänellä on ihan yhtälailla vastuu perheen elättämisestä..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona. Bensaa ja stidi

Vierailija
22/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole millään KODINHOIDON TUELLA, incel/muu i d a r i.

Kotihoidon tuki on olemassa.

Siinä on kaksi tolloa löytänyt toisensa perjantain ja keskiviikon välisenä yönä ja ehkäisy unohtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette ilkeitä yksi lyöntivirhe EI MUUTA

ITKETTÄÄ 

Vierailija
24/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syanidia soppaan ja äijä uuniin.

Vierailija
25/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaatte ruoka kulut?

(Olen juonut viiniä en jaksa kysyä pitempään)

Vierailija
26/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tili, jolle molemmat laittavat kuukausittain rahaa suhteessa tuloihin. Tilitä maksetaan lapsen menot, ruoka yms yhteiset kulut. Silloin teidän ei tarvitse kiistellä yksittäisistä laskuista.

Vierailija
27/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla tuhkattavaksi myös. Koska pitää olla kuollut että kerkee mukaan?

Vierailija
28/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen tili, jolle molemmat laittavat kuukausittain rahaa suhteessa tuloihin. Tilitä maksetaan lapsen menot, ruoka yms yhteiset kulut. Silloin teidän ei tarvitse kiistellä yksittäisistä laskuista.

Ei taida kelvata apn miehelle.

Vierailija
29/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteenne toimi.

Vierailija
30/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhintaista kuin naisen tuhkaaminen.

Vierailija
31/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahaton huumori, paras huumori🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tuhkista osa kompostiin, kuten eräs leskikin...

Vierailija
33/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tuhkausta varten kannattaa hankkia savenpolttouuni ja pilkkoa mies palasiksi ennen toimenpidettä. Käsittääkseni tehokas tapa päästä eroon ja sitä arabit käyttivät joku vuosi sitten kun oppositio journalisti hävitettiin. Turkkilaiset saivat kuitenkin tapahtuneen nauhalle

Vierailija
34/38 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkilökohtaista kokemusta mutta keinoja löytyy. Ensin jauhaisin tuhkattavan palasiksi jollain myllyllä ja vasta sitten käyttäisin jotain korkealämötilauunia. En usko että keittiön uunissa tai edes pizzauunissa pääsee tarpeeksi korkeean lämpötilaan jotta tulos olisi hyvä.

Vierailija
35/38 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaatte ruoka kulut?

(Olen juonut viiniä en jaksa kysyä pitempään)

Eikö ne pidä jakaa 50 50?

Vierailija
36/38 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkaaminen?

No kyllä tuollainen mies kannattaa tuhkata, vaikka elävältä.

Vierailija
37/38 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes mies jättää laittamatta osuutensa.

Vierailija
38/38 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Anna palaa (metafora).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi