Keski-ikä on sitten, kun alkaa pitää Aino-jäätelöitä ihanina
Ja kun niistä saa kätevän rasian, laitetaanpas talteen. (Hyräilyä.)
Kommentit (30)
Jos ei pidä jäätelöistä lainkaan, kun ne ovat sokerirasvamössöä. Niistä saisi parempia versioita.
Jäätelöstä en tiedä mutta se mainoksen tyttö on ihana 😍
Ei aikuiset ihmiset syö mitään jäätelöitä ja karkkeja kuin kyläillessään lasten synttäreillä.
Olen eri mieltä. Tykkäsin Aino-jäätelöstä nuorena, enää keski-iässä en.
Luulin olevani ainoa keski-ikäinen tässä taloudessa. Pitääpä kertoa tuolle yläkoululaiselle, että hän on ollut jo peruskoulun aloittamisesta lähtien keski-ikäinen. Rasiatkin on pessyt ja laitellut niihin omia juttujaan talteen. Tietysti myös seuraamme molemmat, milloin Aino-jäätelöt ovat tarjouksessa.
Käsittämätön määrä turhaa muovia pitää olla että joku saa kuskattua kotiinsa vajaan litran jäätelöä.
Huh, vielä ei sitten olla keski-ikäisiä.
Mua ottaa päähän kun Ainon lakritsijäätelöä ei saa laktoosittomana.
Vierailija kirjoitti:
Hyräillen sitten pakastelen ensi kesänä mansikat niihin.
Minä paskantelen niihin rasioihin nyt talvella kun pihalla käyn. Tosi käteviä, ei sotkeennu lumet takapihalla. Tuohon kun jäätyy, niin helppo käydä heittämässä sitten laattana johonkin metsään. Kätevä on.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön määrä turhaa muovia pitää olla että joku saa kuskattua kotiinsa vajaan litran jäätelöä.
Voisihan sen syödä suoraan kaupan pakastimesta.
No sitten minusta ei tule koskaan keski-ikäistäeläkeläistä, kun tykkään vain maustetummista jäätelöistä ja ainot on lällyjä.
Niillä olisi kiinnostavia makuja mutta itse jäätelö on pahaa.
Aino-nimi ja metsänneitomainokset on Ranskaan myydyn jäätelötehtaan huijauspropagandaa.
Ei vaan keski-ikä alkaa silloin, kun niitä on varaa ostaa.
Ihanaa, olen edelleen äärettömä nuori. En pidä mössöjäätelöistä.
N 57
Nugaaa Aino on paras Aino-jäätelöistä.
Tykkäsin nuorena siitä suklaa-Ainosta ihan kamalasti. Nykyään en voisi syödä, ihan liian ällömakeaa.
Aino ei ole jäätelöä
. Ylimakeata, täynnä kastikkeita eli sokeria. Mielikuva jostain "suomalaisesta" mutta siinä se.
Hyräillen sitten pakastelen ensi kesänä mansikat niihin.