Miehen tuhkaaminen, kokemuksia
Mies käy töissä ja saa suhkot pientä palkkaa. Minä olen kodinhoidontuella ja saan lisätienestiä tekemällä kotona töitä.
Mies tuhlaa kaikki rahat heti, kun saa palkan. Valittaa, että on liian vähän rahaa ja olettaa että minä maksan vuokran ,vakuutukset, lapsen menot jne. Mies on alkanut vaatimaan, että minun pitäisi osallistua myös vielä auton kuluihinkin, vaikka en autoa käytä. Minulla ei siis autokorttia edes ole, satunnaisesti istun auton kyydissä mm. kauppareissuilla ja pitemmillä matkoilla. Silloin kyllä osallistun maksamalla bensat. Ei ahneudella mitään rajaa, sillä yksi päivä pamautti että hänelle kuuluu myös LAPSILISÄ?
Ei ole koskaan osallistunut lapsen vaatteiden, lelujen ja menojen maksuun. On ollut ihan ok, sillä minähän sen lapsilisän olen saanut ja sillä on aina hankittu tarpeelliset jutut. Nyt alkaa mennä jo naurettavaksi, sillä mies ei ikimaailmassa ''tuhlaisi'' sitäkään lapsilisää lapseen, vaan omiin menoihinsa!
Olen yrittänyt keskustella ja ollaan välillä sovittu esim. että maksetaan ruuat vuoroviikoin. Ei pidä lupauksiaan! Kun tulee miehen vuoro maksaa jotain, rahat on tuhlattu jo. Sanomattakin selvää, että minä joudun maksumieheksi. Jos rahat loppuu itseltäni, niin mies käskee ottaa säästöistä. (Ovat siis ihan minun omia säästöjäni, luojan kiitos!)
Tätä on nyt kestänyt ehkä 4kk ja alan olla täynnä tätä. Miehestä on yhtäkkiä tullut kamalan itsekäs ja ajattelee kaikessa muussakin vain itseään. En enää luota mieheeni missään asiassa, stressaan raha-asioista jatkuvasti. Rahani eivät yksinkertaisesti riitä koko perheen elättämiseen näin, ilman että kaikki säästöt menevät.
Mitä ihmettä teen tuon miehen kanssa! Tuntuu kuin asuisi teinikakaran kanssa saman katon alla.
Onko tässä enää mitään vaihtoehtoa, kun erota? Eihän tuosta miehestä ole kuin riesaa ja luottamus tässä alkaa mennä ihan tosissaan. Miten saan miehen tajuamaan, että hänellä on ihan yhtälailla vastuu perheen elättämisestä..
Kommentit (38)
Krematorioon vaan ja uutta tilalle
Lapsilisät ainakin ovat lapsen menoihin EI MIEHEN MOTONET KÄYNTEIHIN
Jos et kirjoittaisi niin onnettoman kankeasti ja mielikuvituksettomasti, niin tämä olisi voinut olla hauska
Kyllä mäkin tollasen ukon tuhkaisin.
Miksi maksat asunnosta koko huotran, se pitäisi jakaa puoliksi?
Ei tarvitse tuhkata, tulee ammattilaisen tekemänä kalliiksi. Pelkkä ero riittää.
Jos eroatte, todennäköisesti mies ehdottaa vuoroviikkosysteemiä, jotta ei joutuisi maksamaan elatusmaksuja. Tai vaatii päästä lähivanhemmaksi, jotta saisi lapsilisät. Onnea sinulle, olet saanut mieslapsen.
Pari huomiota: kotihoidontuki, kodinhoidontuki. Ajokortti, ei autokortti.
Vierailija kirjoitti:
Huotran?
Ainoastaan tuhkaaminen auttaa tuollaisen miehen kanssa. Annelli Auerista mallia parisuhteeseen.
Ei herranen aika millainen mies sinulla on. Ja millainen isä lapsellasi on.
Mitä tapahtui tuolloin 4 kuukautta sitten? Ja millaista oli ennen sitä?
Eroa suosittelen minäkin. Mies ei tuosta muutu.
No lataat listan, vaikka ranskalaisin viivoin. Menot, tulot kummaltakin. Ruoka, sähkö, vesiyms pakolliset menot jaetaan ansiotulon eli palkan mukaan . Ei toisen kuulu maksaa toisen järjettömiä päähänpisto ostoksia. Yhteiset ostokset päätetään tehdäänkö niitä vai ei. Budjetti!!
Miksi annat omia säästöjäsi miehelle jonka kanssa et ole tehnyt avioehtoa. En katsoisi päivääkään tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huotran?
Transseksuaalinen prostituoitu
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat omia säästöjäsi miehelle jonka kanssa et ole tehnyt avioehtoa. En katsoisi päivääkään tuollaista miestä.
Sellaiset voimafantasiat sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset voimafantasiat sieltä
Sinuako pitäisi jonkun naisen kaitsea?
No ei se kovin kivalta tunnu kun joutuu tuhkatuksi, olen sen pari kertaa kokenut ja voin sanoa että hiukkasen polttaa.
Ei kannata itse tuhkata, miehen tuhkaaminen nuotiossa tai vaikka jossain tynnyrissä on todella aikaavievää puuhaa, ja luut joutuu jauhamaan vielä erikseen. Krematorio on kyllä hintansa arvoinen, pääsee paljon helpommalla.
Tuhkaaminen?