Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle julkisuuden henkilölle olet lähettänyt asiallisen viestin?

Vierailija
06.02.2025 |

Siis sellaisen, jossa kohteliaasti vaikkapa kysytään jotain asiaa tms. ihan hyvästä syystä. Mitään haukkumaviestejä ei nyt lasketa, koska ne ovat eri asia.

Ja sitten se oleellinen: Vastasiko hän?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Lindström, vastasi 

Vierailija
22/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno Koivistolle. Vastasi.

Kirjepostina kun Koivisto oli tasavallan presidentti ei aivan äsken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tapiolle. Vastasi.

Vierailija
24/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Zyskowicz vastasi. Luulen että vastaa kaikkiin suunnilleen järjellisiin viesteihin, joten ei tällä voi paljon itsetuntoaan pönkittää. 😄

Vierailija
25/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Ahtisaari kysyi kerran

"Anteeksi, anteeksi, pääsisinköhän tästä välistä...?"

Ja kyllä, vastasin: vallan hyvin, herra presidentti, näin olkaa hyvä".

Tapahtui Helsingissä pohjoisen hesperiankadun alepassa kassajonossa. Martti ei sillä reissulla ostanutkaan mitään, Eeva odotteli jo tuulikaapissa.

M42

Vierailija
26/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkinen. Ei.

Vierailija
27/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonid Brezneville kirjeen ei vastannut jotain 70 luvulla

Vierailija
28/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähettäisin viestejä ihmiselle ketä en tunne?

Vierailija
29/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ben Zyskowicz vastasi. Luulen että vastaa kaikkiin suunnilleen järjellisiin viesteihin, joten ei tällä voi paljon itsetuntoaan pönkittää. 😄

Niin siis ette kai te nyt tosissanne usko, että poliitikot ihan itse niihin tavan jonnejen posteihin vastailevat? Eihän ne muuta kerkiäis tekemäänkään, kun viestejä tavaamaan ja niihin vastailemaan, jos he sille linjalle lähtisivät.

Sitä vartenhan heillä on avustajat, jotka niitä viestejä lueskelee ja niihin vastailee. Jos seasta löytyy joku helmi, josta kansanedustaja voi kenties jotenkin hyötyä, niin sellaiseen voi ohjeistaa avustajaa, mitä siihen tulee vastata, tai jopa sanelee vastauksen, mutta sellaiset sitten jo todella harvinaisia.

Vierailija
30/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauno Koivistolle. Vastasi.

Kirjepostina kun Koivisto oli tasavallan presidentti ei aivan äsken.

Minut esiteltiin Manulle hänen ensimmäisellä presidenttikaudellaan.

Vierailija
31/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ette kai te nyt tosissanne usko, että poliitikot ihan itse niihin tavan jonnejen posteihin vastailevat? Eihän ne muuta kerkiäis tekemäänkään, kun viestejä tavaamaan ja niihin vastailemaan, jos he sille linjalle lähtisivät.

Sitä vartenhan heillä on avustajat, jotka niitä viestejä lueskelee ja niihin vastailee. Jos seasta löytyy joku helmi, josta kansanedustaja voi kenties jotenkin hyötyä, niin sellaiseen voi ohjeistaa avustajaa, mitä siihen tulee vastata, tai jopa sanelee vastauksen, mutta sellaiset sitten jo todella harvinaisia.

Onko tämä ihan varma tieto vai mutua? Ainakaan se kansanedustaja, jolle itse kirjoitin, ei vastannut lainkaan. Jos avustajat aina vastaisivat, niin olisihan minun pitänyt joku vastaus sitten saada.

Vierailija
32/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Luoma. Kyllä ja ei.

Vierailija
33/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että viestejä tulee niin paljon.

Vierailija
34/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usealle. En tarkemmin avaa.

Vierailija
35/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähettäisin viestejä ihmiselle ketä en tunne?

Siksi että on jotain asiaa?

Vierailija
36/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapio Luoma. Kyllä ja ei.

Tästä muistui mieleen, että Björn Wikströmille olen joskus sähköpostia laittanut ja saanut vastauksen.

Vierailija
37/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkolan Penalle.

Vierailija
38/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usealle. En tarkemmin avaa.

Tätä en ymmärrä. Mikä siinä on, ettei edes yhtä voi mainita nimeltä? Ei siitä kukaan sinua tunnista.

Vierailija
39/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka Simbergille, Metti Forsselille, Pyhimykselle, Minna Kaupille, Mariskalle;Vastasivat

Arja Koriseva ja Touko Aalto eivät

Vierailija
40/44 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula von der Leyen.

Ei vastannut mutta asia johon yhdessä muiden kanssa laitoin vastalauseen, kuopattiin. Eli periaatteessa vastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi