15v teini haluaa mopoauton
Parin viikon päästä 15v teini haluaa mopoauton punttisalilla ja koulussa käymistä varten. Ei ole pitkä matka kouluun vain 800 m, mutta lähimmälle salille on pari kilsaa. Tähän mennessä ollaan kuskattu itse autolla niin helpottaisi myös meidän taakkaa. Onko paikalla mopoautoilijoiden vanhempia jotka voisi kertoa plussia ja miinuksia sekä mikä malli olisi hyvä?
Kommentit (457)
No antaa ostaa, jos sillä on rahaa.
Hymyile, huomenna voi olla huonompi päivä.
Kamalia ja rumia vehkeitä nuo ovat. Laiska taitaa tuo 15v olla, jos ei 800 metriä jaksa koululle kävellä ja jos harrastukseenkin on vain kaksi km, niin missä se todellinen ongelma on, jollei laiskuus? Olen itse 60v ja kävelen joka pv töihin viitisen km edetakaisen matkan. Tiedä juu, että ei ole tuo matka pitkä, mutta kävelen kumminkin.
Annat tyhmän kuvan itsestäsi jos kiellät ymmärtäväsi täysin selkeitä asioita.
Mihin ne rahat sitten pitäisi käyttää ?
Hankkikaa polkupyörä. Kyllä teinit haluaa mitä vaan. Reipas urheilija vaikka kävelee. Älkää opettako lapsianne saamaan kaiken, mitä keksivät. Vaikka varaa olisi.
Mietin kanssa, että minkähänlaisia aikuisia näistä lapsista kasvaa, kun aina annettu kaikki, mitä haluaa?! Mitään ei viitsitä, ei jakseta, ei haluta.
Tuttuni on jalkapallovalkka ja kertoo aina nauraen näistä nk.urheilijoista, jotka tuodaan autolla treeniin jostain lähitalosta.
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Ei ollut naamakirjaa tiktokkia ym
Siis näistä ei voi keskustella?