15v teini haluaa mopoauton
Parin viikon päästä 15v teini haluaa mopoauton punttisalilla ja koulussa käymistä varten. Ei ole pitkä matka kouluun vain 800 m, mutta lähimmälle salille on pari kilsaa. Tähän mennessä ollaan kuskattu itse autolla niin helpottaisi myös meidän taakkaa. Onko paikalla mopoautoilijoiden vanhempia jotka voisi kertoa plussia ja miinuksia sekä mikä malli olisi hyvä?
Kommentit (457)
Ne ensiksi mainitut eivät koskaan puhu kuten sinä.
Teini ei jaksa kävellä paria kilsaa salille? Miten huono kunto sillä on?
Ostakaa polkupyörä.
Mopoauto muuten hyvä mutta kolaritilanteissa erittäin vaarallinen.
Ap, voin kertoa miinuksen. Monet nuoret on menettäneet henkensä mopoautoillaan kaahatessaan.
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Luettiinko me samaa juttua? Tässähän kerrottiin aivan toisenlaisia asioita kuin vastauksissa
Käy salilla, mutta ei jaksa kävellä sinne? 😂
Mopoauto on menossa pois muodista, koska on kätevämpää hankkia koppimönkijä ja siihen soveltuva ajokortti.
tai sitten kaksipyöräinen, joka on tietysti paljon hauskempi.
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Suosio laski kun sensuuri kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Käy salilla, mutta ei jaksa kävellä sinne? 😂
Sali ei kehitä aerobista kuntoa, joten se laskee joka kerta kun menee sinne salille.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?