Club 30- viikkoon
Ihanaa kuulla vanhoista clubilaisista.Nuo mukavat uutiset, vaikkakin " rakanokkaiset" tuo niin paljon voimaa tanne meidan joukkoon.
Ma olen nyt yksin kotona, nukkumisesta ei meinannut tulla mitaan, ma kun en osaa nukkua ilman miesta, kuulostaa hassulta, mut en vain osaa...
Ja vaikka paasin vasta myohaan yolla sankyyn pomppasin jo vahan jalkeen 7 ylos. Nyt on aamutee nautittu ja olen valmiina uusiin haasteisiin. Mulla on tanaan eka sessio personal trainerin kanssa. Odotan jannityksella mita tuleman tulee ja tanaan pitais selvita kuinka meidan talo tarjouskisassa meni. Joten sormet ristiin etta onnistaa, edes jossain asiassa.
Tirppa: joka vahva viiva???????????????? KERRO JO!!!!!!!!
Iso hali teille kaikille ja muistakaa pitaa hannat pystyssa!!!
Wintteri
Kommentit (33)
Ilmeisesti Heli on saanut tyttösen naistenpäivän aattona. Kävin vakoilemassa plussanneiden puolella. Siellä on oma pino Helin kuulumisille :o)
WAIMO ihana tietää, että muillakin lämmöt soutaa ja huopaa ees takasin. Sitä tässä vaiheessa vaan tahtoo säikähtää kaikkea mahdollista. Joko pikkusen korvatulehdus alkaa helpottamaan? Ei oo kiva kun pikkunen sairastaa. Niin mäkin muistelin että rv lasketaan siirtopäivästä 2+0 mutta jos mä lääkärin mukaan ens viikon keskiviikkona oon 5+6 niin jokin ei täsmää. No väliäkö tuolla, taitaa ennemmin olla se 5+3 kun en muista ihan satavarmasti kumman se sano....
MINERVA vai on lääkäri kieltäny urheilun. Toivottavasti nyytti pysyy kyydissä loppuun asti. Mites ne Helmen viikot nyt menikään joko se on toisella kolmanneksella menossa?
Kyllä minäkin kannatan pohjoisjaoston tapaamista. Täytyy heti katsoa kalenterista vapaa viikonloppu : meneekö liian pitkälle maaliskuun 30 pe tai 31 la? 16 pe ja 17 la käy myös mutta mulla on sitten yöksi meno töihin ja lauantaina en tieten kovin aikasin jaksa tulla kun oon ollu edellisen yön töissä. Pistetään tuumausmyssyyn.
Huiskutukset kaikille ihanaisille
tirppa ja nökkönen rv 4+?
Voi Tirppa, arvaas olenko aivan suunnattoman onnellinen siun puolesta. Kylla se vain niin on et mie tiesin etta hyvin tassa viela kay ja sie saat sen plussan ja niin sie teit. Ihania uutisia. Kovasti onnea ja naatiskele nainen naatiskele!!!
On: mies tuli kotiin ja ihanaa etta on kotona, tosin finski kadotti sen laukun joten sita tassa nyt metsastetaan. Ja huono asia on et kaikkien muidenkin laukut katos..ihmettelen vain. Me soitetaan ens viikolla laakarille ja kysyttaan missa vaiheessa meidan lahete on ja milloin paastaan aloittamaan. Ihanaa viikonloppua teille kaikille.
T. Wintteri
Minerva: Siivoushan on sallittua ku urheilu on kielletty;)))) Mä sain imuroinnilla aikaan vedenmenon että koita nyt ottaa rauhallisesti....
TAPAAMISESTA: Mulle ei käy 31. päivä ko meillä on häät mutta muut päivät käy... Mullehan käy itseasiassa muuten mikä päivä vain.
HELMI: miten sulle käy???
Vai on se Heli jakaantunut, täytyypä käydä urkkiin ne kuulumiset!
Hö, vuoto alkoi aamulla. Ei paljon, mutta luget varmaan estää. Taitaa olla turha tuhlata testiä :( No katsotaan nyt vielä.
Agra surullisena
Nyt kun lääkärikin on sen " vahvistanut" on tirppa aika ruveta nauttimaan tilanteesta. =)
Harmi vaan että menetämme täältä taas yhden vakkarin, mutta on se vaan niin ihana syy poistua tältä palstalta. Onnea matkaan vielä tirppa!
Agralle pahoittelut vuodon alkamisesta. Mitkäs teillä olikaan ne jatkosuunnitelmat?
Oma napa on meinannut enteillä jo nyt menkkoja... vaikka niiden pitäs alkaa vasta viikon päästä, no voi tietysti olla että saan vaan pitää nämä ihanaiset PMS oireet itselläni tälläkertaa vähän yli pitkään. =/
Tänään täällä meillä on ollut mitä ihanin kevät ilma ja miehen ollessa reissussa vietinkin sitten rauhakseltaan aikaa puistossa kävellen. =)
Ihanaa oli kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja lämpötilakin siellä 15 paikkeilla. Harmi että tuuli hieman olisi muuten saattanut olla ne " bikinikelit" . Toivottavasti tämä nyt jatkuisi, kun viimeaikoina on ollut niin kovin sateista.
Mulla on muuten sama ongelma kuin wintterillä, että en oikeen osaa nukkua ilman miestä, onneksi hän kuitenkin tulee kotiin myöhäisillasta/varhaisesta aamusta, että ei tarvitse koko yötä valvoa.
Aurinkoisia terveisiä koko clubiin!
Hei Waimo, Tirppa ja Minerva! Olisipa mukava tavata taas koko porukka, Waimolle kiitos kutsusta. Mulle sopii parhaiten viikonloput, ja tietysti mitä pikemmin sen mukavampi. :) Ainoastaan 18.3. ja 24.3. on jo muuta menoa, että ne eivät käy. Tirpalle vielä onnittelut ultrakuulumisista ja Minerva, koetahan muistaa ottaa rauhallisesti!
Agralle pahoittelut ja lohtuhali negasta! :(
Mukavaa kevättä kaikille klubilaisille!
Terkuin, Helmi (rv 17+5)
Heti kun selkänsä kääntää, niin täällähän tapahtuu! Hurjasti onnea Tirppa!!!! Paljon, ihan hirmuisen paljon, onnea odotukseen! Niinkuin Suviskin totesi, taas yksi vakkari ' poistuu' , mutta onneksi tuonne plussanneiden puolelle.
Hiihtoloma on nyt sitten pidetty. Hiihdetty on tosin alamäkeä tuolla Alpeilla. Olipas ihanan aurinkoista (vain pari sateista ja sumuista päivää) ja pesukarhu look on nyt sitten pari viikkoa in. Viimeiset Terolutitkin on nyt napsittu ja menkkoja odotetaan. Pääsisi sitten aloittamaan sen ekan IVFn pistokset.
Vai talokuumeisia täällä. Mites Wintterin tarjoukselle kävi? Niin ja soittelehan vielä sinne lääkärille - ei se pieni systeemin potkiminen ainakaan pahaa tee!
Suviksen ja Wintterin kelit kuulostivat kyllä ihanilta. Täällä kun näyttää sataneen vettä lähinnä ja näin ollen ne murtsikka sukset taitaa saada laittaa joka tapauksessa naulaan. Eli rospuuttoaika alkamassa, kummallinen talvi tämä näiden ilmojen puolesta kyllä on ollut...
Kaikille ihanaa viikon alkua ja vielä kerran onnittelu hali Tirpalle!
Leia
Pahoittelut Agralle negasta! Toivottavasti toivut pettymyksestä pian ja suuntaat katseen uusiin hoitoihin!
Leia
tirppa71:
tirppa ja nökkönen rv 4+?
Itse alan olla jo sekaisin, ketkä oli jo silloin club30:ssä kun itse täällä pyörin. En edes tiedä, tietävätkö nykyiset minua enää lainkaan ;) Mutta en näemmä osaa pysyä täältä pois...
Tapaamisesta näin alkuun: Ehdotan 17. päivää eli ens lauantaita=) Tirppa, miten sulle sopii, jaksatkohan tulla yövuorojen välissä??? Tai jos itse ehdottelet päiviä huhtikuulle??? Kuhan saadaan päivä sovittua niin jatketaan juttua mailitse...
hamu: vanhat vakkarit täällä edelleen pyörii joten pyöri sinäkin;)
Meillä on keksitty että vaunusta voi punnata itseään ylös istumaan kun sisällä yritetään siinä nukuttaa... ja ikää 4kk ja risat=) ab-kuuri an vielä päällä, muuten tyytyväinen poika eli luulen että korvat on parantuneet.
T: Waimo
Lauantai 17 pv sopii oikein hyvin. Olisiko 16.00 - 17.00 ajankohtana hyvä. Pitää ajatella vielä sitä viimeistä yötä johon täytyy mennä.
Huiskutukset kaikille ja onnea tuleviin koitoksiin!!!
tirppa ja nökkönen rv 5+2 (jos lasketaan siirtopäivästä)
synnytysreportaasia pukkaa tuolla plussapuolella ;-)
Tätä uutista tulin minäkin heti aamusta lukemaan.
Aivan ihkua!!
Heräsin jo viiden aikaan ja kun en saanut unta, niin nyt on jo talo sitten siivottu.
Pohjoisjaoston jäsenet sitten kaikki virallisesti raskaana, Yes,
Eipä olisi vuosi sitten uskaltanut edes moisesta haaveilla, kyllä sitä jo aika pessimisti oli, ainakin omalta osalta.
Tapaaminen kuulostaa hyvältä ja tosiaan tietysti mitä pikemmin, sen mukavampaa.
Mullakin on nyt jonkin verran supistellut ja urheilukielto on päällä, käskettiin ottaa nyt rauhalliseti.
Helmen kanssa ollaan tavattukin noin kerran kuukaudessa herkutteluhetken parissa..
Nyt vain päivämääriä kehiin, varmaan joku viikonloppu olisi hyvä?
T:Minerva