Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30- viikkoon

05.03.2007 |

Ihanaa kuulla vanhoista clubilaisista.Nuo mukavat uutiset, vaikkakin " rakanokkaiset" tuo niin paljon voimaa tanne meidan joukkoon.

Ma olen nyt yksin kotona, nukkumisesta ei meinannut tulla mitaan, ma kun en osaa nukkua ilman miesta, kuulostaa hassulta, mut en vain osaa...

Ja vaikka paasin vasta myohaan yolla sankyyn pomppasin jo vahan jalkeen 7 ylos. Nyt on aamutee nautittu ja olen valmiina uusiin haasteisiin. Mulla on tanaan eka sessio personal trainerin kanssa. Odotan jannityksella mita tuleman tulee ja tanaan pitais selvita kuinka meidan talo tarjouskisassa meni. Joten sormet ristiin etta onnistaa, edes jossain asiassa.

Tirppa: joka vahva viiva???????????????? KERRO JO!!!!!!!!

Iso hali teille kaikille ja muistakaa pitaa hannat pystyssa!!!

Wintteri

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta tänään viiveellä loppuviikon viestit, kun laiskottelin koneesta kaukana perjantain. Olipa hieno uutinen, ihan valtavan paljon onnea! Toivotaan että kestää!

Heli, kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. Täällä on laskeskeltu päiviä. Ilmeisesti nyt kun vihdoin Pena masuun on tullut, ei haluakaan lähteä sieltä ollenkaan pois?

Winterangel, hitsi että mullakin on talokuume. Toivottavasti saatte tarjouksen läpi, mutta jos ette saa niin sehän tarkoittaa vain että jossain on paljon kivempi talo vielä odottamassa! Eiks vaan? Kivaa seutua teilläkin, upeita maisemia ja silleen.

(.) tik-tik-tik... Kp 19 ja hitaasti etenee kohti seuraavaa hoitoa. Hyvällä tsägällä reilun viikon päästä " pääsee" jo napsimaan hormoneja!

Vierailija
2/33 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIUHTIAINEN hiljaa hyvää tulee. Mekin tahkottiin tätä yli 5 vuotta joten kyllä se joskus teilläkin onnistuu. Pesänrakentamisvietti teillä Wintterin kans ainakin on kova. Onnea talonmetsästykseen ja hoidon aloitukseen.

WINTTERI mites personal trainerin kans meni. Hitto ku tää sivu tökkii, teksti tulee pikkuviiveellä niin saa arvuutella mitä tulee kirjoitettua. Mites meni talotarjouksen kans? Saittako.... Hei mä näin jossain ennen joulua mainoksen poikakaverityynystä, se oli sellanen tyyny jossa oli yksi käsivarsi (pehmeä) ommeltu nurkkaan kiinni jonka pystyi sitten kietomaan ittensä ympärille kun halipula iski. Pitäskö sun hommata sellanen... *hih hih*

HELMI huiskutukset sinnekin. Hyvä että siellä on kaikki hyvin. Käy aina välillä moikkailemassa.

ON tänään koin sellaisia kauhun tunteita ettei mitään rajaa. Täällä kun on painiskeltu näiden menkkamaisten tuntemusten kans ja tein sitten aamulla sen virallisen testin niin siihempä ei muodostunutkaan selvää palleroa. Testinä tällä kertaa oli predictor (kaks ekaa oli ACON early detection testikasettipuikkoa = voit kastaa suoraan virtsasuihkuun ja näihin siis tuli viivat). Mä jo kerkesin aatella, että tässäkö tämä nyt oli, kesken menee. Kävin silti ostaan clear bluen tuplapakkauksen, sellasen minkä voi tehdä jopa 3pv ennen oletettuja kksia ja mihin muodostuu selkee plussa jos olet raskaana. No sen testin mukaan olen edelleen raskaana. Silti pelko on takaraivossa kun tuota mahaa juilii kuitenkin kokoajan..... Hitto kun menee liiaan jännäksi!!

Huiskutukset kuiteski kaikille ja ihanaa kevään jatkoa

tirppa ja nökkönen pp14 kp33/27-35 rv 4+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnea plussasta! Menkkamaiset juilimiset kuuluvat alkuraskauteen. Siellä se kohtu jo venyy ja paukkuu - se on aloittanut kasvamisen. Seuraavaksi alkavat kohdun kannatinkivut, ne tuntuvat munasarjojen kohdalla.

Mullakin oli alkuraskaudessa niin paljon menkkamaisia tuntemuksia, että otin vaan Buranaa ja laitoin kuukautissuojan paikalleen. En silloin arvannut, että raskaana oltiin. :-)

Mitähän sille Helille kuuluu...

Vierailija
4/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIRPPA: treenaukset meni hyvin. Personal Trainer melkein tappo mut raakillaan. Ei vais, se seno et olen erinomaisessa kunnossa ja parin kerran jalkeen olen samassa kunnossa kuin " hyvina vuosina" , ja oli ihan sopo traineri, hehe. Talotarjous, no nyt viimeinen vaihe, eli laitetaan uusi tarjous (me pysytaan samassa tarjouksessa) paperille ja suurin tarjous voittaa. Luulen etta ei olla voittajia mutta ainakin yritetaan. Poikakaveri tyyny olis ihana, ma muistan kans pari vuotta sitten nahneeni niita internetissa. No kylla taa viikko pian menee ja saan miehen takas viereeni.

Kylla miekin luulen etta taidat sie olla raskaana, yrita nyt olla stressaamatta ja ostamatta kaikkia markkinoilla olevia raskaustesteja. Ihanaa oloa.

LEIA: vielako olet hiihtamaan paassyt. Eilen kun olin " hiihtolaitteessa" salilla ajattelin et sie oot niin onnellinen kun paaset hiihtamaan, taalla se on vain unelma kaukaisuudessa, ellei sit kuivalla halua hiihtaa. Taalla on kylla sisaratoja... " HAVUJA HAVUJA"

ON: Eilinen reenaus kuntosalilla tuotti todellakin tulosta, TUNNEN lihakset olkapaissa ja alaselassa. Luulin ettei minulla ole niita, mut kylla vain on. Pidan tanaan lepopaivan ja yritan siivota taloa, pitais laittaa talvivaatteet pois. Ja katsoa pienet/isot vaattet lahjoitukseen. Joten puuhaa riittaa. Onneks mulla on tama paiva ja huominen vapaata. Ja paivanpiristys britti verokarhu osoittautui tanaan teddy beariksi kun postissa tuli reilun 800 e shekki veronpalautuksia. Like it Like it lot! Kannatti siis ottaa yhteys verottajaan, kun mulla oli koko ajan kutina et maksan hieman liikaa veroja. JEE!! Nyt vain shoppailee, no ei sentaan, maksan tuon miehelleni joka alkuvuodesta makso mun vanhoja opintolainoja, joten nyt ollaan tasoissa.

Mitas muille kuuluu??????

T. Wintteri

Vierailija
5/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla koska veritesti? Miten tarkka se oli se " virallinen" testi jolla teit? Mietin vaan että ei ole kauhean hyvä että hcg-tasot ei nouse heti alkuraskaudessa johdonmukaisesti... Jos siis olet tehnyt Aconin 10-15 iU päivä, pari sitten, niin periaatteessa seuraavana päivänä pitäis plussa näkyä 20-30 iU testissä ja sitä seuraavana päivänä jo melkein millä tahansa. Anteeksi pessimismi, mutta kolme keskenmenoa on vienyt mulla viattomuuden raskauksien suhteen aivan täydellisesti. Toivottavasti viivat on vahvistuneet ja tosiaan pääset pian veritestiin jossa saa selvät luvut!

Haleja kaikille, syöksyy kokoukseen

Tiuhtis

Vierailija
6/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä Tirpan puolesta myös ihan jännityksessä, toivottavasti kaikki jatkuu hyvin!!!!!!

Winterangel: hauskaa, että treenaus alkoi hyvin! Mä olen täällä tehnyt lenkkejä hiljaa hissutellen ja nostellut vähän kevyitä käsipuntteja kotona.

PP8 eikä oikeastaan mitään tuntemuksia. Eilen tuntui vähän alaselässä menkkamaisesti, mutta se meni nopeasti ohi. Töissä on tällä viikolla niin kiire, ettei tässä paljon ehdi päivisin pohdiskella. Iltaisin sitten sitäkin enemmän :)

agra

Vierailija
7/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tuo Predictorin testi ei ole niitä herkimpiä, että saattaa johtua siitä että siihen ei palleroista ilmestynyt. Toivotaan niin ja kovasti onnea tähän uuteen piinavaiheeseen!!! =)

Wintteri hauskaa että treeni meni hyvin, vähän oon kateellinen kun itsekin haluisin jonkun söpön personal treinerin. Mutta viimeaikoina ei oo ollu mahiksia (taloudellisesti) mennä ees salille, saati sitten treinerin " rääkkiin" . Kuntosalit on täällä meilläpäin ihan sika hintaisia, 3kk maksaa saman kun Suomessa koko vuosi. =/

Kaikille muillekin huiskutuksia (O/

Sateisin terveisin Suvis

Ps. Jokohan Heli on päässyt tositoimiin. =)

Vierailija
8/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

WINTTERI vai melkeen se traineri tappo sut ja tänään aattelit siivota :O Sullehan tuli kuiteski ihan kivoja uutisia postissa. Ja hei jos se odotetumpi kirje ei keskiviikkona tuu niin soita ihmeessä ja laita vähän vauhtia niihin lekureihin.

LENE kiitos lohduttavista sanoista kipujen suhteen. Eihän mulla päiviä oo kasassa vasta ku 4+1 jos siirtopäivä on 2+0 joten aikasin alkaa kasvamaan.

TIUHTIAINEN ei siinä predictorin testissä ollu mitään herkkyyttä tai ainakaan minä en löytäny siitä mainintaa, mutta clear blue muuttu heti plussaksi vaikka tein sen samana päivänä eikä tietenkään enään ollu aamupissaa jäljellä :) ja ottaen huomioon että eilenhän oli vasta pp14. En mä tiedä tehdäänkö mulle veritestiä, mulla ois perjantaina ultrassa käynti joten voisin tieten pyytää sitä (taas, edellisellä kerralla eivät suostuneet kun 3D ultra on sen verran tarkempi että tarvittavat muutokset nähdään ???)

SUVIKSELLE huiskutukset sinne (toivottavasti) aurinkoiseen eurooppaan ja onnenpotkuja hoitoihin

Ja edelleen kiitos kaikille kannustuksesta. Luulen, että olen täällä vielä ainakin siihen asti, kunnes todetaan ultrassa elävä sikiö oikeassa paikassa kun kaikkihan on todellakin vielä epävarmaa!!!

OmassaNavassa ei ole muuttoksia eilisestä tapahtunut, tuhrua ei näy ja vain yksi lugepallero on käyttämättä joten toivotaan parasta. Plussatuulia toivottelen kaikille!!!

tirppa ja nökkönen pp15, kp34/27-35 (rv 4+1)

Vierailija
9/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan... Ja mitä mitä??? Tirppa: Onnea, pidän todellakin peukkuja!

ON. Hoidoista siis taukoa ja vielä kauan, ku odotellaan jonossa lahjamunasoluhoitoa. Täällä kans pientä talokuumetta. Meillähän siis on hieno talo, lämmin isoa utotalli, piha laitettu ja kaikki, mutta jos todellakin kaksin jäädään, niin 5 makkaria on liikaa. Vaikka kyllä tila aika hyvin on käytetty. Mutta asutaan uudella asutusalueella lähellä koulua, päiväkotia ja keskustaa ja vain yks rajanaapuri. Mutta ku me halutaan huitsin nevadaan, jonnekkin korpeen, silläkin kustannuksella, että talo ois pienempi ja vanhempi. Mä olen kehitelly uusia unelmia lampaista ja sen sellasesta. Olen aina halunnu. Ja ulkona viihtyville koirille kunnon koiratalo! Terkkuja kaikille! Ja oululaisten kanssa tavataan 25.3.

Vierailija
10/33 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIRPPA!!! IHAN HITSIN PALJON ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä olin missannu sun piinailutki kokonaan!

Wau.... Laita mailia että missä mennään ja älä hermostu menkkajomotuksista, ne kuuluu asiaan!!!

T: Waimo, jonka pikkuinen on korvatulehduksessa=(

Vierailija
11/33 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla on ollut aivan mielettoman ihanan lammin ja aurinkoinen paiva, lampomittari kipusi meilla jo reilusti yli 15 ja tuulettomalla paikalla voisi aivan hyvin ottaa aurinkoa bikineissa, OIKEESTI!! Vuoden eka paiva kun kavin kaupungilla ilman takkia, (eika ollut edes villapaitaa) vain ohkanen neulepusero. Kuntosalillakin innostuin heti aamutuimaan kaymaan vaikka yo meni huonosti nukkuessa. Mies soitti aamuyolla suomesta kamalassa kaatokannissa vain kertoakseen kuinka paljon rakastaa mua. Ja aamulla kun mie varmistin etta se on hereilla, ei ollut, ja valmiina lahtemaan toihin se sano ettei enaan koskaan juo. hehehe. Reppana!!

Makin alan jo hieman piristymaan tassa yksin olossa, puolessa valissa ollaan jo, ja perjantaina mun kultani on jalleen kotona. (PUS PUS!)

Huomenna meen taas toihin, arvatkaa mitka on motivaatiot tallaisen paivan jalkeen. Viela olis paljon rikkaruohoja kitkettavana puutarhassa ja nurmikko leikkaamatta. Mut ei auta mikaan.

Viela ei ole sairaalasta kuulunut mitaan, en tiia pitaisko jo soitella peraan.

Joko siulla Tirppa on varma tieto? Mie jannitan taalla niin kovasti siun puolesta etta vatsalihaksiin sattuu (mitaan tekoa kuntosalilla tuskin on asiaan, hehe)

Aurinkoista mielta kaikille kissanaisille!

Wintteri

Vierailija
12/33 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin sitte tänään aamulämmön joka oli romahtanut takaisin normaaliin. Niin että tässäkö tämä nyt sitten oli. Heräsin nimittäin kauheeseen hikoilukohtaukseen ja mittasin tieten lämmöt, kun ei luget taida enään sitä sekoittaa ja niinhän oli sitten käyny että normaalissa ollaan. Perkele että pelottaa. Perjantaina ois se tutkimusultra, saas nähdä päästäänkö sinne asti...... Tein kuitenkin sen viimesen testin, vielä näyttää positiivista.

WINTTERI soittele vaan sinne lääkäriin ja pistä vauhtia. Siellähän on jo kevät pitkällä. Aika monena kuukautena tekin joudutte sitten leikkaamaan nurmikkoa, olikos se vielä joulukuussa kun leikkasitte sitä ;)

Nyt tää lähtee hetkeksi rauhottuun ennen töihin menoa, Palaan asiaan huomenna ja laitan meiliä Waimollekin menemään.

tirppa ja nökkönen pp16 kp 35/27-35 (rv4+2 ?)

Vierailija
13/33 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa: piti tulla viela ennen nukkumaan menoa katsomaan sun kuulumisia. Kovasti nyt onnea ultraan ja muista etta mika ikina tulos on ala anna sen sumentaa paatasi. Pida paa pystyssa ja katse tulevaisuudessa. Me paatettiin miehen kanssa etta soitetaan alkuviikosta sairaalaan ja kysellaan missa mennaan.

Ja kylla me taalla pitkin vuotta nurmikkoa joudutaan leikkaamaan, sade kautena se on vahan hankalaa, ja jouluna me viimeksi leikattiin..muistaakseni.

Taa menee nyt nukkumaan, 2 yota viela ja oma kulta tulee kotiin. Kamala ikava.

Vierailija
14/33 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kukko kiekuu, mutta kana munii munat"

Oikein hyvaa naistenpaivaa teille ihanaisille kissanaisille!

Paa uljaasti pystyyn ja hannat tanalle.

T. Wintteri

Vierailija
15/33 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen motto: kaukaa viisas ja läheltä helevetin hyvän näköinen!!!

WINTTERI sä saat kultsin sitten huomenna kainaloon köllimään. Voitte sitten yhdessä syödä salmiakkia :) Soittakaa ihmeessä heti ens viikolla hoidoista ja sitten potkua siihen hommaan.

LEIA mites menee? Vieläkö latuja riittää, tai oikeemmin lunta? Täällä sataa aivan selvää vettä joten kohisten katoaa hanget. Tulis kunnon pakkasaalto niin tulis kestohanget.

ON huomenna siis jälleen ultra. Hui hitto kun mä oon paniikissa. Toivottavasti kaikki on ok. Edelleen selkää juilii menkkamaisesti ja mahaa nippailee, jospa ne nyt ois niitä raskausoireita. Tulen huomenna kertomaan mitä kuuluu ja näkyy. Pakko yrittää rauhoittua.

tirppa ja nökkönen pp17 kp 36/27-35 \0/ (rv 4+3 ?)

Vierailija
16/33 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos kuulostin jotenkin kamalan pessimistiseltä. Se ei ollut missään tapauksessa tarkoitus. Onhan se niinkin että usein ihmiset tulee raskaaksi ja sit ne pysyy raskaana siihen asti että vauva syntyy - vaikka minä olen poikkeus niin ei se tarkoita että kaikki muutkin on :-/ Eli toivon siis ihan hurjasti hyviä uutisia ultrasta! Aika jännää kyllä miten eri tavoilla seurataan raskauden alkua eri paikoissa, meillä otetaan verikoe (kvantitatiivinen hcg) tai tarvittaessa useampi jotta voidaan seurata kehitystä, ultra on vasta sitten kun syke näkyisi eli viikolla seitsemän.

WINTERANGEL, äiti kanssa kertoi alkuviikosta tehneensä ensimmäisistä nokkosista lettuja siellä kaakkoisosassa saarta. Tämä on se ainoa vaihe että käy vähän kelin puolesta kateeksi seuraavat pari kuukautta. Toivottavasti teillä on ihana viikonloppu murun kanssa!

Muillekin oikein hyvää viikonloppua ja nättejä kelejä meillekin!

Vierailija
17/33 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jänniä päiviä sulla... Ootko malttanut olla testailematta?

Vierailija
18/33 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa: Miten ultrassa meni???

ON: Mies on nyt taksilla matkalla Manchesterista kotiin. Finnair kadotti matkatavarat, kaikkien siina seurassa olleiden (uskomatonta) ja tietenkin miehen auton avaimet oli siella laukussa. jeeeee....

Ma en malta odottaa etta se tulee kotiin, ja paasee pussaileen. (anteeks, kuulostaa tosi siirapilta mut ikava on ollut aivan kamalan iso).

Taalla tosiaankin kevat aurinko vain hellii..ihanaa!!!

Vierailija
19/33 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIUHTIAINEN en loukkaantunut sanomisestasi. Kyllähän sitä pitkän hoitotaipaleen jälkeen on pakkokin valmistautua kaikkeen mahdolliseen. Kysyin lääkäriltä tuosta aamulämmöstä, meinas vaan ettei oo koskaan niitä mittaillu :o) (tais tarkottaa ettei oo mittauttanu) joten ei hirveesti paa painoa sille asialle, tärkeempänä pitää sitä ettei vuotoa näy. Huh.

AGRA missäs mennään?

WINTTERI sä oot jo kultsin kainalossa joten pitäkää hauskaa ja toisia hyvänä!!!

ON elikkäs tänään oli se ultra ja kohdusta löytyi jokin heijastus. Kotiin saadussa kuvassa kyseisestä heijastuksesta vois jotain jo näkyäkkin ja näin myös lääkäri sanoi monitorin äärestä. Muistuttaa mustaa papua jossa on muutama vaaleempi viiva keskellä :). Ens viikolla taas uudestaan ja HYVÄLLÄ lykyllä voidaan sykekin nähdä kun keskiviikkona kuulemma viikot on 5+6 (vai olikos ne 5+3 jompikumpi). Mä en enään pysy kärryillä noissa viikoissa mutta luotan enemmän lääkäriin tossa laskuhommassa. Pitää muistaa kysyä ne kun meen seuraavaan ultraan. Ja toteshan se ihanasti vielä; kyllä sää raskaana oot. Jep jep. Saas nähdä millon sitä uskaltaa hetkeksi hengähtää ja nauttia...

Ihanaa kevään jatkoa kaikille ihanaisille ja plussatuulia ympäri maan (ja -pallon)

tirppa ja nökkönen rv 4jotain

Vierailija
20/33 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uutisia olen koko päivän odottanut=) En muistanu sulle sanoakaan että muistaakseni mullaki lämmöt teki mitä sattuu ja luulin että en oo raskaana, ilmeisesti luget jotenkin sekottaa niitä.

Eikös se oo niin että siirtopäivä on rv2+0? Niin ainaki mulle väestöliitossa sanoivat.

Ja nyt kyllä pannaan pystyyn pohjoisjaoston TAPAAMINEN! Kaikki edellisessä tapaamisessa olleet ovat raskautuneet (mähän olin sillon jo raskaana). Voisin kutsua teidät meille kylään ko meidän on vähän hankala lähteä, teillä on vielä uskomattoman helppoa ku se asukki tulee mukisematta kyydissä;) Varmaan piakkoin pitäisi tapahtua että Minervakin jaksaa vielä raahautua paikalle=)

ONNEA VIELÄ KERRAN!

Jokohan HELI on jakaantunut????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi