Miksi ihmisillä on salaiset puhelinnumerot nykyään?
Kertokaa ihan konkreettisia syitä salata numero.
Kommentit (43)
Osa kollegoista on joutunut salaamaan kaikki yhteystietonsa aggressiivisten "asiakkaiden" uhkailujen vuoksi. Uhkailut ovat kohdistuneet myös perheenjäseniin. Moni asuu lisäksi myös eri paikkakunnalla kuin missä työpaikka sijaitsee.
Mulle riitti jo joidenkin tarve saada neuvonta-apua lauantaina aamuyöstä. Toisenlaista työtä tekevä ystäväni kyllästyi jatkuvaan huoritteluun ja muuhun parjaamiseen. Päätökset kun tehtiin lain mukaan eikä niin kuin arvon kansalainen halusi hänen kohdallaan tapahtuvan.
Minulla oli yritys aiemmin mutta vain oma puhelin. Lähdin siitä palkkatyöhön. Vielä monta vuotta sen jälkeen kun yritys oli jo lopetettu, tarjottiin yritykselle milloin mitäkin. Nämä häiritsi työntekoa palkkatyössä. Minun on kuitenkin vastattava outoihinkin numeroihin, sillä hoidan sairaan läheiseni asioita ja välillä tulee tärkeitä kiireellisiä asioita siihen liittyen. Esimieheni ymmärtää kyllä nämä ja vähennän näihin menevän ajan sitten lounastauolla, yleensä pyrinkn hoitamaan arkipäiväiset asiat lounastauolla.
Ettei rikolliset soita