Miksi ihmisillä on salaiset puhelinnumerot nykyään?
Kertokaa ihan konkreettisia syitä salata numero.
Kommentit (43)
En halua soittoja puhelinmyyjiltä enkä myöskään mitään viestejä vuosien tai vuosikymmenien takaisilta eksiltä.
Kännissä soittavan mielenterveysongelmaisen eksän vuoksi.
Siksi ettei kukaan soittele.
Pirhakin muuttaa kaikki numeronsa siksi ettei kukaan vähään aikaan soittele luulenpa niin.
Saavat hengähdys taukoa ja vanhuksia kuolee enemmän.
Eläkerahat säästyvät. En osaa sanoa saavatko eläkeläiset niitä
enään ollenkaan. Ottajia on paljon.
Nimetkin voidaan muuttaa ja työt toisiin yksiköihin.
Sitten ei kukaan köyhä tiedä mistä apua saa.
Maailma on todella muuttunut ja muuttuu kovaa vauhtia.
Kohta maa on robotteja täynnä ja pekäänpä , että ihmiset muuttuvat
tunteettomaksi ropoteikzi
Suojatakseen yksityistään.
Huijarit ja murtoporukat kohdistavat teot Pirkkoihin, Kaleveihin ja Sinikoihin, joiden osoitekin löytyy kätevästi puhelinluettelosta.
"Moro, ootko kotona?"
"Ei kun Teneriffalla. Kuka kysyy?"
Klik.
Tyhjentämään kämppä.
Töissä rakennusalalla suunnittelussa. Mun työnumero on julkinen, mutta privanumero salainen. Kavereille ja perheelle tuo oma numero. Pari lähintä työkaveria tietää sen myös, jos joku oikea hätä tulisi esim. lomani aikana.
Miksi? Aiemmin oli vain työnumero, ja kaikki lomat meni vastaillessa puhelimeen.
Stalkkaajien työn vaikeuttamiseksi.
Mailma on muuttunut turvattomaksi. Puhelinnumerosta saa paljon tietoa.
Ketä ap vainoat?
Syy salattuun nroon olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjät.
Luuri korvaan riittää.
Eihän niin saa tehdä kun se on sitä kauheeta ghoustaamista ja siitä voi tulla paha mieli!
Salainen puhelinnumero ja markkinointikielto. Jos joku erehtyy minulle soittamaan ja markkinoimaan jotain, kysyn, mistä sai numeroni ja ilmoitan, että hän rikkoo lakia ja pyydän hänen nimensä ja hänen esihenkilönsä yhteystiedot asian selvittämisen jatkamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuttunut vaan ollut aina. Mutta nykyään rikolliset osaa hyödyntää julkista tietoa.
Esim lessujen remppafirmojen luukuttajat, nuo mukavat kauluspaitapojat, joiden tarjouksissa on yli 60% ilmaa.
Suurten ikäluokkien puhelinluettelo, tuo rikollisten uhrihakemisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyt ammatit
Kuten?
Psykologi, poliisi, lääkäri, sosiaalityöntekijä, lastenhoitaja jne. jne. jotka taatusti eivät halua privaattipuhelimessaan keskustella rajattoman uuvattiasiakkaansa kanssa.
En halua että joku Rydman kakkonen soittaa minulle ja pyytää minua töihin alaisekseen jotta voisi minua raz kata ja hyväksikäyttää työpaikallansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuttunut vaan ollut aina. Mutta nykyään rikolliset osaa hyödyntää julkista tietoa.
Esim lessujen remppafirmojen luukuttajat, nuo mukavat kauluspaitapojat, joiden tarjouksissa on yli 60% ilmaa.
Joo olet oikeassa. Tiedonsaanti on helpottunut niin helvetin paljon..
Jos nainen nykypäivänä on vaikka omalla Puh numerollaan löydettävissä. Tulee ihan älyttömästi häirintää. Osa ihmisistä on vielä todella pelottavia.
Oma nykyinen laittoi salaisen numeron koska eräs töiden kautta yhteydessä oltu mies selvitti naiseni osoitteen. Alkoi pyöriä hänen pihan lähipiirissä NS vahingossa.
ilmainen tapa päästä eroon puhelinmyyjistä
Ei huo rakaan halua, että hänelle soitellaan vapaa-ajalla. Eikä kaupan myyjä myy ja skannaa kaupan tuotteita vapaa-ajalla eikä kirjastovirkailijalle voi palauttaa kirjoja vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyt ammatit
Kuten?
Psykologi, poliisi, lääkäri, sosiaalityöntekijä, lastenhoitaja jne. jne. jotka taatusti eivät halua privaattipuhelimessaan keskustella rajattoman uuvattiasiakkaansa kanssa.
Voisi tiivistää tuohon "rajattomaan uuvattiasiakkaaseen". Koskee kaikkia ammatteja.
Jotta häirikkö lakkaisi soittelemasta. Viimenen niitti oli ku soitti klo 2:30 yöllä. Yritti tavotella mun nimikaimaa eikä millään uskonu ku sanoin etten ole se henkilö...