~¤~HAAVEILIJAT VIIKKOON 10~¤~
Kommentit (42)
Aivan sama juttu mulla ton viinan kanssa nykyään,krapula tulee helpommin ja kovempana kuin opiskelijana,jolloin elämä oli yhtä biletystä...Hyvä,että olet kuiteskin toipunut!:)
Toivottavasti mun mies sai noi säteet kiinni!:)Alkaa oleen tää vauvakuume vissiin jo jonkinlainen pakkomielle mulle...no,uusi viikko ja uudet toiveet miehen mielen muuttumisesta!
Moi!
Mie niin rakastan lunta. Nyt sataa valtavilla hiutaleilla.
Jännittää mahottomasti, saan joskus tän viikon aikana tietää pääsenkö töihin. Ois vakkari kokopäivänen työ. Ois ihana tulevaisuuden kannalta vakkari paikka.
Oli niin ihana viikon loppukii. Mies oli ihan höpsökkä ja ihana...
Hyvää viikkoo kaikille.
Nyt ollaan tääl täpinöissään, juuri haamun testanneena..Voi että kun pelottaa ja samalla ihan innoissaan.
Arvelin vaan tännekin tulla ilmottaa, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan:)
Ja lähettelen kans teidän miehille mielenmuutossäteitä~~~~~~~~
Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin!
ja siis mullahan mies käännytetty, aika kuume silläkin, kattelee jo lastentarvikeliikkeitten mainoksia ;). Ja toi uusi perheautokin tuli jo hankittua. . Mutta vielä hetki odotellaan.
Tuitu
Tuo sun uutinen kyllä piristi täälläkin päivää!! Toivotaan haamun tummumista! Se ois sitten eka plussa Haaveilijoidenki pinkkaan!! :)
Ehkä me muutkin jossain vaiheessa perässä.. Toivottavasti me ei ihan vielä olla saamassa perheenlisäystä..
KP
Muhkukin ilmoittautuu uuteen viikkoon....
Onnea oikein kovasti Milenalle ja toivotaan että siellä masussa olisi pieni ihme :) olisikin jo aika saada plussa haaveilijoille niin ei tulisi meille niin uskomaton epätoivo!!!
Tänne suuntaan ei mitään... jotenkin vaan en saa ajatuksia kohdistettua mihinkään muuhun kuin vauvoihin! Asiaa ei lievittänyt että miehen serkku on ilmoittanut odottavansa. Oli kuulemma todella pitkään miettinyt aborttia (ja vitutus käyrä nousee ja nousee!!!) Hitto näin siinä aina käy... ne jotka ei niin välttämättä haluais niin niille annetaan lapsia vaikka kuinka! Blaah... En niinkään tunne katkeruutta tai muta vastaavaa, ottaa vaan päähän kun kolmekymppinen haikailee aborttia! Itse melkein kymmenen vuotta nuorempana olisin oikein onnellinen tuollaisesta " pommista"
Kaipa siellä pienessä mielessä vaanii pelko ettei koskaan saisi lapsia. Se on ainakin tällä hetkellä kauheinta mitä tiedän. Onko kellään muulla tätä samaa pelkoa? Kaipa sitä tuskaa lisää se että mies pitää ensin käännyttää ja siihen menee aikaa ja sen jälkeen jos ei heti vauvaa kuulu niin nuppia kiristäisi aikalailla (ainakin tällaiset uutiset!) Mutta ei auta muukuin toivoa parasta!!!!!
Mutta kaikille huiskutukset! Muhku valmistautuu töihin!
Minäkin testailin lauantaina ja haamun sain. Nyt piinaan keskiviikko aamuun asti, jos ei siihen mennessä vuoto ala niin testaan uudestaan. Voi kun ois raskaana...
MUHKUlle: Et oo todellakaan ajatusten kans yksin. Kyllä itseäni ainakin pelottaa että mitä jos niitä lapsia ei saakaan. Siksikin haluaisi nuorena ruveta yrittämään, jos olisi paremmat mahdollisuudet ja kerkeis kaikki mahdolliset hoidot käydä läpi jos sitä vaaditaan. Kieltämättä ottaa pattiin jos vakituisessa parisuhteessa (ja muutkin) kolmekymppinen harkitsee aborttia.. Mitä nykypäivän ihmiset ajattelee. Ymmärrän sen viistoista kesäseltä teiniltä, joka on ihan hukassa, mutta että aikuinen ihminen. Itsekästä minun mielestä, tai eihän kaikki tietysti halua äidiksi ja voihan siinä olle tietenkin muita juttuja taustalla, mut jos asiat suhtkoh ok, niin ihmettelen...
Milenalle kovasti onnea ja toivottavasti tuo haamu muuttuu ihan kunnon plussaksi. Voi miten ihanaa -vauva!!!
Ja Muhku: mä luulen, että tuo pelko (ettei saa koskaan lapsia) on aika yleinen. Tai se, ettei saa enää lapsia. Musta tuntuu jotenkin oudolle ja tosi surulliselle ajatella, ettenkö enää koskaan olisi raskaana, synnyttäisi tai pitäisi sylissä omaa vastasyntynyttä. Mä vain nyt hartaasti toivon, että mieskin joskin vielä innostuisi tai kävisi onnekas vahinko ; ). En usko, että mies kuitenkaan aborttia haluaisi. Tai siis, tiedän, ettei halua.
Kinttunen kirjoitti nykyisestä huonosta viinapäästä. Sama juttu. Yleensäkin vähän pidempään valvominen saattaa tehdä mun seuraavasta päivästä ihan katastrofaalisen : D. No, toisaalta otan ihan hyvänä merkkinä, että kroppa sanoo nykyisin vastaan, jos noita myrkkylitkuja kauheesti kittaan!
sanle:
Minäkin testailin lauantaina ja haamun sain. Nyt piinaan keskiviikko aamuun asti, jos ei siihen mennessä vuoto ala niin testaan uudestaan. Voi kun ois raskaana...Onneksi olkoon sullekin!!! Hieno juttu!!! : ) Peukut pystyssä sen kunnon plussan suhteen!
Minusta tuntuu että mies on täällä nyt vähän miettiväinen tuon mahdollisen raskauden suhteen ja voi olla että jos ei nyt nappaa, niin jatkossa pitää paremman huolen tuosta ehkäisypuolesta ja suostuu sitä vauvaa yrittämään vasta sitten kun koulusta valmistun, eli puolentoista vuoden päästä. Pitää toivoa, että tämä miehen heikko hetki/kuukausi nyt tuottais sen plussan ja ei sitä käännytystä tarttis jatkaa ja vauvan tuloa siirtää hamaan tulevaisuuteen..
Meillä on ollut niin paljon touhua, etten ole joutanut paljon haaveilemaan. Treffit miehen kanssa oli myös oikein hyvä tapa nauttia nyt tästä vauvattomasta ajasta ja sen hyvistä puolista. Yhden lapsen saa kumminkin helpommin hoitoon. :) Perjantaina kyllä hoidin naapurin 1-vuotiasta, joka muistuttaa enemmän tietysti vauvaa verrattuna meidän 3-vuotiaaseen pimuun. Ihanan helppo hoidettava, sen kun jokeltelee ja mennä touhottaa. Nukahtaminenkin kävi loistavasti, syliin vauva-asentoon...
Tänä aamuna mietin kyllä raskauden mahdollisuutta, kun oli tosi kuvottava olo. Jos ei nyt ihan taikomalla tule raskaakasi, niin taitaa jäädä haaveiluksi. Todennäköisempää on, että stressi aiheuttaa kuvotusta, eli nyt pitäisi järjestää kaiken maailman muuttoon liittyviä asioita. Mukavaa viikkoa kaikille!
Jälleen olen yövuorossa, ja rakkaani ei oikein innostunut taaskaan siitä, että mä tulin yövuoroon..
Mutta ymmärtää kyllä, että mun on pakko mennä töihin..
KP
Ihana kuulla etta tahankin porukkaan tulee vauva uutisia, toivotaan etta haamut plussiksi vahvistuu! Omakin paiva piristyy kummasti kun tallaisia uutsia tulee. Joku paiva me muutkin perassa tullaan.
Oli puhetta tuttavien ja sukulaisten vauva uutisista. Itsella kuume pomppaa kattoon sillon kun saa tietaa etta omaan lahipiiriin on vauvoja tulossa. Silloin tulee " mina myos" olo valittomasti ja tuntuu silta etta itsekin haluaa hypata samaan junaan mahaa kasvattamaan. Tietty on super onnellinen toisten puolesta, mutta harmittaa vaan itse kun omalla kohdalla " aika ei ole oikea" niin kuin mies sen asian muotoilee. Meilla ei kummallakaan puolella suvussa ole pienia lapsia, yla-asteella ovat nuorimmat, mutta nyt on nakopiirissa etta ihan lahi sukulaiset alkat sita omaa ihmetta tekemaan. Sitten me kylla kylaillaan ahkerasti vauvaa katsomassa jospa mieskin nakisi miten ihmeellisen ihania pienet ihmiset on (vauvoille altistus tekniikka kayttoon!).
Kinttunen kyselit jaadaanko me ulkomaille pysyvasti, itseasiassa ollaan muuttamassa Suomeen ensi syksyna ja samalla valmistuu uusi koti johon muutetaan. Odotetaan jo kovasti etta paastaan asettumaan paikoillemme pysyvammin ja laittamaan ensimmasita omaa kotia (vuokralla ollaan tahan asti Suomessa ja ulkomailla asuttu). Mullakin on ollut pitkaan sun mainitsema reissukuume, joka on laantunut kun on taalla asustettu ja useamman kerran Suomen ja Australian valia reissattu. Nyt sita jo haavelilee ihan tavallisista arkisista suomalaisisita jutuista, janna miten saunominen, lumen kolaus, haravointi, jaan raaputtaminen auton lasista, halkojen hakkuu tai hiihtaminen muuttuu omassa paassa jopa juhlavaksi tai jotenkin hienoiksi hommaksi (joo teidan etta kuulostan pimeelta :-) Katotaan sitten kun kaamosmasennuksessa ensi talvena raaputan pimeessa ja kylmassa napit jaassa auton ikkunaan etta kuinka juhlava olo sita voi ollakaan...
Krapulasta oli juttua, se taallakin suunnalla kay sita kauheammaksi mita vanhemmaksi tulee. Jos juhlisin samalla tavalla kun opiskelu aikana niin mun pitaisi maata viikko sangyn pohjalla toipumassa. Nykyaan tulee parista drinkista baarissa kiitettava paankolotus seuraavana aamuna, pitaa jo alkaa harkistemaan kumpi on kivempi se pari drinkkia illalla vai hyva olo aamulla.. Useimmin jo se hyva olo aamulla vie voiton. Mun teini-ikaiset sisarukset jo kutsuu meita keski-ikaiseksi... Aiti oli kuullut kun ne oli kertonut jollekin uudelle kaverille etta meilla on sellainen keski-ikainen sisko Australiassa!! 26-vuotiaat on siis jo ihan kalkkiksia :-) nyt tama vanhus hakee lisaa aamukahvia ja aloittaa paivan hommat.
Hyvaa viikon jatkoa kaikille!
T.Apple
Mä muistan kun ite olin vaihdossa Briteissä niin Suomi tuli romantisoitua kyllä todella tehokkaasti. ;) Sitä vaan aattelee, et mahtavaa kun on kunnon talvi. Joop, täällä nyt on ollut vasta pari kuukautta lunta ja mä oisin aivan valmiina kesään. ;)
Mullakin miehen pikkusisko puhui reilaamaan lähtemisestä ja totesin sille, et oispa kyllä kiva itekkin lähtee. Se vaan katto mua ja kysyi, et etkö sä oo liian vanha? Mä oon 24 v. ja tää kyselijä on 21 v. Mä vaan nauroin, et oonhan mä ihan 3 vuotta sua vanhempi.. :)
No, mä 30-vuotiaana oon kyllä sitten jo varmaan ihan museo-kamaa..!;) Vaikka omasta mielestäni oon kyllä vielä ihan teini..:)
Mä olin 24,kun sain esikoisen ja 26 kun toinen syntyi.Nyt oon miettinyt,että josko näin yli 30 vuotiaana saisin vielä vauvan,niin oisko se jollain tavalla erilaista,kun koen itseni kyllä aika erilaiseksi kuin silloin kun meidän ihanat ipanat on syntyneet.Kokemuksia äidiksi tulosta yli 30 vuotiaana?
Mun äiti oli 43 v. kun sai mut. Kertomansa mukaan oli elämänsä kunnossa kun ootti mua, mut tottakai mun lapsuus vaikutti äitiin ihan eri tavoin kun nuorempaan äitiin. Vaikka sillä oli hermot aika riekaleina välillä niin ihan hyvin selvittiin ja äiti on paljon nuorekkaampi nyt melkein 70 v. kuin monet viiskymppiset naiset. Siitä huolimatta oon aina ite ajatellut, et ois hienoa jos onnistuis saamaan lapset ennen kolmeakymppiä. Jäis sitten eläkeikäisenä omaa aikaa eikä tarvis niin huolehtia jälkikasvun pärjäämisestä. :)
Tein tuossa raskaustestin ja plussaahan se näytti, eli raskaana ollaan. Siis yk 1 tuotti heti tuloksen, tuntuu niin uskomattomalta. Eli miehen heikko hetki/kuukausi kannatti ja nyt sillä ei sitten ole enää varaa miettiä onko vauvan aika nyt kun salamatkustaja on jo kyydissä!
Toivon teille kaikille oikein paljon onnea miehenkäännytyksiin ja raskautumisiin! Toivottavasti pian törmätään odottajien puolella!
Pitkästä aikaa taas joudan kirjottelemaan. Oon niin paljon ollut nyt töissä ja koulussa etten oo kerennyt kirjottelemaan. Kolmatta viikkoa oon jo yövuorossa töissä ja nytkin pitäs mennä nukkumaan, niin en kerkeä paljon kirjoitella.
Kiva, kun on nää keskustellut lisääntynyt näin paljon, ja tervetuloa uusille jos en vielä kaikille oo kerennyt toivottaa :)
Milennalle ja sanlelle onnittelut plussista!!!! Aivan mahtavaa, että saadaan tähänkin pinoon plussia :)
Jokos Kinttunen saa pian miehensä lomalle? Heh, musta tuntuu myös että nykyisin tulee aina krapula, vaikkei jois kun pari siideriä ;) Ja jos juo vaan yhen niin rupee ihan kamalasti nukuttamaan...
Oli joitain galluppejakin, mutta en nyt kerkee käymään pinoja läpi enkä muista mitä kysyttiin niin vastailen sitten paremmalla ajalla, ehkäpä tänään illalla kun heräilen :) Mutta nyt meen nukkumaan, Hyvää Yötä ;)
Mahtavan näköinen päivä tulossa... :) Eilinen meni multa ihan hukkaan mä olin aivan toimintakyvytön siihen saakka kun menin nukkuun. Mulla on nykyään niin huono viinapää, huomaa tosiaan sen, et enää ei olla mitään ensimmäisen vuoden opiskelijoita, jolloin tuli käytyä 3-4 kertaa viikossa bilettämässä. Mut sehän kuuluukin siihen aikaan ja on kyllä ihan älyttömän hauskat muistot niiltä ajoilta. :)
Herkän miehelle täältä lähtee paljon positiivisia säteitä.. +++++++ :)