Kuinka iso pitää meisseli olla?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä meisselistä. Tai oikeasti kyllä. Mutta 🍆 pitää olla väh 18 cm, muuten ei oveni, siis oikeasti kämpän ovi, ei avaudu😘
Ovatko kaikki väljät tytöt kokoontuneet tänne?
Vierailija kirjoitti:
En tiiä meisselistä. Tai oikeasti kyllä. Mutta 🍆 pitää olla väh 18 cm, muuten ei oveni, siis oikeasti kämpän ovi, ei avaudu😘
Kuullostaa tutulta. Mulla oli työkaverina yksi blondi jolla oli nuo perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki väljät tytöt kokoontuneet tänne?
Näillä on epärealistiset käsitykset mulkkujen mitoista. Todellisuudessa 18 = 15 - 16 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä isompi sitä parempi. Varsikin paksuutta on hyvä olla ison kurkun verran.
Närpiön kurkut on sen 14,5 cm ympäryysmitaltaan. Mulla on 15 cm. Tämä on jo aika rajoilla monelle naiselle peppuseksin osalta. Mutta kiva kun saa naisen alkuun hiukan tuskissaan vääntelehtimään. Kiihottavaa.
Tänne palstalle sattuu maagisesti aina ne kaikista isomunaisimmat :D
Paras on ollut 26cm ja todella paksu, mittasin yhdessä miehen kanssa.
N.48v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Närpiön kurkut on sen 14,5 cm ympäryysmitaltaan. Mulla on 15 cm. Tämä on jo aika rajoilla monelle naiselle peppuseksin osalta. Mutta kiva kun saa naisen alkuun hiukan tuskissaan vääntelehtimään. Kiihottavaa.
Johtunee varmaan siitä että on seksi-saitti ja siitä, että isomunaisia kiinnostaa seksi. Siksi itsekin tätä luen.
Mulla kanssa on kalu levossa melko pieni, mutta kun kunnolla seisoo niin on sen 18 cm ja päässä lenssi on aikamoinen. Ihme juttu miten paljon kalu paisuu kun alkaa seisoa. Onko muilla samanlaista? Meillä vaimon kanssa puhutaan näistäkin asioista. Hän sanoo, ettei tarvia olla yhtään isompi. Seurusteli aikanaan yhden pienempikaluisen kanssa ja sanoo, että minun kalu tuntuu ihanalta kun siinä on kokoa. Vaimokin tykkää kovasti naimisesta ja että työnnän mahdollisimman syvälle. Asennot valitaan tietysti sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä yhtään löysä pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtunee varmaan siitä että on seksi-saitti ja siitä, että isomunaisia kiinnostaa seksi. Siksi itsekin tätä luen.
Naisia kiinnostaa seksi vain isomunaisten kanssa.
PH 4 käy hyvin joihinkin sokkeliruuveihin.