Kuinka iso pitää meisseli olla?
Kommentit (71)
Torxia on turha lähtee ristipäällä ronkkimaan.
No siis kyllähän se on mahtava yllätys jos mieheltä löytyy housuista oikeasti iso. Muutaman kerran tullut vastaan ja tehnyt hyvää. Ai että sitä kiiman määrää kun huomaa että nyt on kokoa! Mutta pienemmälläkin pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Sopiva! Eikä se minkä kokoinen se on, vaan taito miten sitä käyttelee
Sitähän voikin niin monella tavalla käytellä, hah.
Viiden litran ämpärin kokoinen nyt vähintään.
Kyllä täytyy sanoa, että mitä paksumpi sen parempi, pituuttakin on kiva olla.
Toisaalta, kyllä pienemmälläkin mulkulla voi panna - on siinäkin puolensa. jollain tavalla vagina muotoutuu pienenkin ympärille - fiilikset on vähän erilaisia.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva! Eikä se minkä kokoinen se on, vaan taito miten sitä käyttelee
Sitähän voikin niin monella tavalla käytellä, hah.
Isolla kovalla voi, hellästi tai kivuliaasti tai kaikkea siltä väliltä. Herran tai kullin pelko on aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla herkä ja hellät sormet, ja lipova kieli, ne ovat tärkeimmät!
Tämä kommentti on kyllä hauska. Olen suht kokenut mies ja mulla ei ole tullut vielä yhtäkään kumppania vastaan, jolle yllämainitut olisivat riittäneet. Kaikki, siis ihan joka ikinen, on sanonut että kyllä yhdyntä on se juttu eikä sitä voi korvata. Ihan tavallinen meisseli löytyy puntista ja sillä on pärjätty, eikä koskaan ole kukaan negatiivisesti kommentoinut, tai jättänyt uusintaa väliin, kun olisi pitänyt olla isompi.
Sinänsä hauska kommentti koska jo nuorena huomasin ettei järeä kullini yksin riittänyt orgasmien tuottajaksi, joten piti opetella päteväksi pillun nuolijjaksi ja sormettajaksi. Sormettamisell
Paineilmakäyttöiset suorahiomakoneet (Vinku)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti on kyllä hauska. Olen suht kokenut mies ja mulla ei ole tullut vielä yhtäkään kumppania vastaan, jolle yllämainitut olisivat riittäneet. Kaikki, siis ihan joka ikinen, on sanonut että kyllä yhdyntä on se juttu eikä sitä voi korvata. Ihan tavallinen meisseli löytyy puntista ja sillä on pärjätty, eikä koskaan ole kukaan negatiivisesti kommentoinut, tai jättänyt uusintaa väliin, kun olisi pitänyt olla isompi.
Sinänsä hauska kommentti koska jo nuorena huomasin ettei järeä kullini yksin riittänyt orgasmien tuottajaksi, joten piti opetella päteväksi pillun nuolijjaksi ja sormettajaksi. Sormettamisell
Sun kullis ei oo minkää vertata orgasmikone kenellekää muulle ku sulle itelles.
Sellainen, josta saa hyvän ja tukevan otteen. Jos on ihan pikkuruuveja, niin siihen riittää sellainen kynmeisseli. Mutta isojen ruuvien kanssa pitää olla paksu ja pitkä meisseli, ei siitä muuten mitään tule. Ja olen sillä tavoin vapaamielinen, että Philips, Pozidrive tai Torx, kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hauska kommentti koska jo nuorena huomasin ettei järeä kullini yksin riittänyt orgasmien tuottajaksi, joten piti opetella päteväksi
On sillä kummimkin naitu tuhansia orgasmeja menestyksellä.
Tavallaan outoa että nimettömänä keulitaan jättivehkeellä. Siis nimettömänä.
Mutta ongelmana on ne kaikki korkanneet ruuvinkannat. Mikään meisseli ei käy niihin. Ei saa mitään otetta mistään ja pyöriin vaan tyhjää. Nää kuuluukin ihan ehdottomasti kierrätykseen. Älä sekaannu niihin.
Miksihän ihmisnainen on yhteensopivampi hevosen kuin ihmismiehen kanssa?Siis kommenteista päätellen.
Sehän riippuu ihan siitä, kuinka isoa ruuvia aiot sillä vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Kama Sutrasta saa vinkkejä.
Saako sita appina? Jos ei, niin se on vaan dinosauruksille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ongelmana on ne kaikki korkanneet ruuvinkannat. Mikään meisseli ei käy niihin. Ei saa mitään otetta mistään ja pyöriin vaan tyhjää. Nää kuuluukin ihan ehdottomasti kierrätykseen. Älä sekaannu niihin.
Ja sitten on vielä ne vääräkierteiset. Ne on pahoja, koska etukäteen et voi tietää ongelmaa. Vasta kokeillessa.
Itelläni kalu on jäykkänä n.18 cm. Olen päätellyt, ehkä koko on ehkä ainakin riittävä. Naisystävä saa yhdynnässä aina orgasmin, eikä siihen mene montaakaan minuuttia. Koen että tilanne on minun kannalta aika helppo. Ei tarvia naista pitkään kiihottaa, riittää sen verran että on pillu sopivasti kostea ja liukas. Sitten työnnyn sisälle ja tykkäänkin mennä syvälle. Naisystävä alkaa heti voihkia ja tosiaan vaan hetki kun jo laukeaa.
Täältä tarkat ohjeet meisseleihin ja niiden ominaisuuksiin kuten pituuteen.
https://www.manomano.co.uk/advice/screwdriver-buying-guide-2988
Taasko vinkut. Luepa uudestaan mitä kirjoitin, kun ei näytä menevän jakeluun. En ole koskaan väittänyt, että kullini olisi ylivertainen orgasmikone. Sen voima ja teho kun ei ole yksin riittänyt ilman tarpeeksi pitkää ja huolellista pillun kiihoittamista. Mutta sekin on ihan luonnolista, koska yleisestikin on tiedossa, että mitä isompi kulli, sen enemmän naista pitää kiihoittaa ja sitä enemmän pillun valmistautua ottamaan kulli sisään jotta yhdynnästä tulisi nautinnollista. Siksi opettelin päteväksi nuolemaan ja sormettamaaan pillua. Isokulliselle pakollinen taito. Pienikulliset voi ilmeisesti hosua sisään jo kesken kaiken.