Tourette syndrooma tyttö teeveessä illalla
Onko joku katsonut sarjaa? Aika hauskoja heittoja tulee suusta. Mutta kävi mielessä että mitähän nuo huutelisi jos kukaan ei olisi koskaan opettanut tuhmia kirosanoja? Toki sehän olisi mahdotonta mutta jos ihan hypoteesina ajattelee?
Kommentit (115)
Lentokentällä sanoi i have a gun😅
Ihana sarja, nuori nainen ja koko hänen perheensä!
Piss coming from my ass! Piss coming from my aaasss!
Mä huutelen tuollaisia jatkuvasti, eikö se olekaan normaalia?
Voisiko joku Touretteen perehtynyt selittää, miksi niitten pitää aina huudella jotain rivouksia, kusta ja paskaa? Miksi ne ei huutele vaikka kissoista, kukista tai ilmapalloista?
Vierailija kirjoitti:
Piss coming from my ass! Piss coming from my aaasss!
South park😂
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Touretteen perehtynyt selittää, miksi niitten pitää aina huudella jotain rivouksia, kusta ja paskaa? Miksi ne ei huutele vaikka kissoista, kukista tai ilmapalloista?
Kissat, kukat ja ilmapallot on kivoja, ei ne ahdista mieltä. Itse huutelen homoista, huorista ym, koska ne iljettää minua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän sarjan nimi on?
Olikohan Baylen Outloud?
Vierailija kirjoitti:
KUSTA TULEE PERSEESTÄ!
Onko tuo siis sen sarjan nimi? Aika raflaava nimi.
Tämäkin oli tosi kiinnostava, on yksittäinen Akuutti-ohjelman jakso, jossa kerrotaan kahden naisen ja yhden miehen Tourette-tarinat.
"Matkakumppanina tourette"
En kestä katsoa tällaista pellesirkusta hetkeäkään. Yritin kyllä toisen ohjelman mainostauolla, mutta katselen mieluummin vaikka sormiaan nuolevaa Tanelia, kuin täysin sekopäistä teinityttöä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nimenomaan niin, että sisältö on jotakin sopimattomaksi ja häpeälliseksi koettua. Voisi kuvitella, että joku jolla on salattuja ongelmia tai ajatuksia vaikka omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan, eri värisistä tai painoisista ihmisistä jne varmaan huutelee sellaista. Mutua, en ole perehtynyt.
Kivan näköinen ja oloinen likka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kanava, mikä ohjelma?
TLC, Baylen Out Loud
Olen seurannut, toisaalta naurattaa, mutta onhan tuo aika karu sairaus. Juuri oli menossa lentokoneeseen ja alkoi toistaa "minulla on ase" eli päästää suustaan juuri sellaista tekstiä mitä ei saisi ääneen sanoa. Hyviä heittoja välillä, vaikka pitemmän päälle voisi alkaa jo ahdistamaan tuollainen törkeyksien kuuntelu.