Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Applen läppäriä?

Vierailija
16.09.2008 |

Kiinnostaisi vaihtaa Macintosh-maailmaan...lieneekö työlästä Windowsin käyttäjälle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti oppii mac-ajattelun! Suosittelen, itsellä hihat paloi pc:iden kanssa niin monta kertaa, että enää en takaisin vaihda!

Vierailija
2/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mac niin erinomainen ole, kun sen fanit välillä hehkuttaa. Mulla on työkoneena mac book, joka pelitti 8 kk loistavasti, kunnes kaatui. No siitä sitä ei saanutkaan käyntiin noin vain päälle/pois -systeemillä kuten pc:n. Valkoinen ruutu vaan käynnistyi, ja sen keskelle kansio-ikoni, jossa kysymysmerkin kuva.

Nyt on ollut huollossa viikon päivät, katsotaan milloin saan takaisin ja kuinka paljon tiedostoja hukkui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ihan ok. Aika nopeasti oppi, kun joku auttoi alkuun. Mies on atk-alalla ja halusi meille välttämättä macin. Itse kyllä ottaisin edelleen pc:n. Wordit ym ovat niin paljon sujuvampia. Valukuvaohjelma macissa on taas tosi hyvä. Eli puolensa ja puolensa... Meilä tämä macBook on ollut kovassa päivittäisessä käytössä liki 2 vuotta - ei ongelmia.

Vierailija
4/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ainakin Macissä ihan samanlainen Office-paketti kuin oli pc:ssäkin eli ei mitään ongelmia.

Vierailija
5/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen kivalta pieneltä valkoiselta läppäriltäni. Omaan huusholliin muuttaessani (eron myötä) en voinut kuvitellakaan pc:tä kun en ole mikään atk-velho. Mac on mielestäni aivan ihana, kaikki sujuu kuin tanssi ja eikä tarvitse olla insinööri selvittääkseen pieniä ongelmia tyyliin 'miten tehdään se ja se...'. Help-funktiot on todella hyviä ja kaikenlainen ohjelmien asentaminen yms on todella yksinkertaista. Mulla ainakin Word ja Excel toimii ihan yhtä hyvin kuin pc:ssä. Totta tosin myös se että niin kauan kun kaikki toimii on ihanaa mutta jos alkaa tosissaan joku mättää niin siitä voi kyllä tulla aika pitkä ja hankala tarina.

Vierailija
6/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työläämpää. T:4

Vierailija
7/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin mielellän pc:llä vesilintua. Mac on huomattavasti helpompi käyttää. Mutta kotikäytössä on ainakin toistaiseksi pc, koska mieheni osti sen minulle lahjaksi - eikä lahjahevosen suuhun voi katsoa. Itse olisin valinnut macin.

Vierailija
8/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtamalla macciin pääset alkuperäisen käyttökokemuksen äärelle. Ja se alkuperäinen on vielä huomattavasti kivampi käytössä kuin tämä jäljennös.

Vierailija
9/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kiva! :) En kyllä osaa käyttää kaikkia hienouksia, mutta toimii hyvin. Toiminut on, kop-kop-koputan puuta!

Mulla on sekä macin numbers- ja pages-ohjelmat että office-paketti. En tarvitse noita paljonkaan, mutta osasin vanhastaan exelin, kun taas tuohon numbersiin perehtyminen vähän huonoissa kantimissa...

Macin tiedostot (siis vaikka pages) saa hyvin exportattua kavereille, joilla on pc:t.

Musta ei enää pc-ihmistä tule.

Vierailija
10/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ja toimiva kone, en enää palaa pc:n käyttäjäksi!! Ei tarvi välittää viruksista eikä muista tietoturva-aukoista niinkuin pc:n käyttäjien tarvii!!

Vierailija
11/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana vehje. Ei tarvi välittää viruksista eli koneelle voi huoletta ladata ihan mitä ikinä haluaa.

Tosi helppo käyttää, itse totuin tähän päivässä. Koneeseen ei myöskään katoa mitään, eli jos asennat jonkun ohjelman, saat sen tarvittaessa poistettua kokonaan muutamalla klikkauksella (kone ei täyty turhasta tavarasta niin kuin pc). Macit ei myöskään hyydy, niin kuin pc:llä on tapana, eli niiden käyttöikä (ja samalla jälleenmyyntiarvo) on ihan omaa luokkaansa.

Applen näytöt on myös tositosi laadukkaita ja esim. kuvankäsittelyssä painivat ihan eri sarjassa kuin norminäytöt.

Vierailija
12/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tarvitse välittää viruksista?

Vierailija
13/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen voutta olen käyttänyt ja vain tyytyväinen olen ollut. Tai no, se on harmittanut, että esim. nelosen netti-tv ei tällä näy. Erinomaisen helppo ja miellyttävä käyttää. Ja sievä ulkonäko on plussaa.

Vierailija
14/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmassa MacBookissa ei ollut aiemmin edes tallentavaa DVD:tä, nyt vihdoin siihen taisi sekin tulla.

Vierailija
15/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmassa MacBookissa ei ollut aiemmin edes tallentavaa DVD:tä, nyt vihdoin siihen taisi sekin tulla.

Itse teen grafiikkaa, kuvankäsittelyä jne. Todella paljon toimivampaa kuin pc:llä.

Vierailija
16/16 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi ibookkia. Vanhempi on jo yli kolme vuotta vanha, jatkuvassa käytössä aamusta iltaan, ei mitään ongelmia ikinä, paitsi käyttis on nyt vanhentunut, esim. tytön iPod ei pelitä tällä. Ja ihan tässä on sama Office-paketti kuin pojan PC:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi