Trump on korjannut jo valtavasti asioita USA:ssa ja näyttänyt muulle maailmalle esimerkkiä. Samaan aikaan Suomen valtamedia jatkaa...
...jatkaa Trumpin mustamaalausta.
Mitkä tahot maksavat Suomen valtamedialle jatkuvasta propagandan / disinformaation / misinformaation levittämisestä?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
"
Yksinkertainen persu kuvittelee että Trumpin taktiikka toimii Suomessa. Täällä valheesi ei muutu todeksi vaikka kuinka toistat sitä.
Ja vaikka esität miten tyhmää tiedät jo että Musk sulki starlinkin Ukrainalta ja Bidenin hallinto pakotti avaamaan sen.
On kyllä toisaalta kiva katsella kun valheesta kiinni jäänyt persu kiemurtelee, mutta alkaa jo käydä vähän sääliksi🥹"
Biden ei voi pakottaa Starlinkia antamaan palveluaan ilmaiseksi Ukrainalle. Onko Biden mielestäsi nyt siis presidentti?
Faktat kannattaa tosin selvittää, koska Musk sanoi kerran että hallinnon pitäisi tukea Starlinkia jos haluaa että se annetaan Ukrainaan.
Kerrotko minä päivinä, ihan siis päivämäärinä Musk otti Starlinkin Unrainalta pois?
Vastaa muodossa pp.kk.vvvv.Kiitos jo etukäteen.
Biden pakotti silloin kun Musk katkaisi sen ja kyllä näköjään voi. Ja Musk voi tehdä sen kyllä uudelleen Trump ei ole ollut presidentti kuukauttakaan. Kiemurtelusi on kyllä ihanaa mutta opettele nyt itse käyttämään Googlea edes😅
https://www.theguardian.com/technology/2023/sep/07/elon-musk-ordered-st…
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset suominaiset vihaa Trumppia, mutta japanilaiset naiset, jotka ovat muuten oikeistolaisia, tukevat Trumppia. M26
Kirjoitapa linkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mus kiinnostaa mihin nämä ziljoonien dollareiden säästöt menee? Siis mikäänhän ei enää toimi mutta rahaa on. Mitä niillä tehdään? Onko Trumpsis sanonut? Lennetään Marsiin?
Vilpittömästi kyselen.
Kiva että joku kysyy vilpittömästi.
Valtio ottaa joko vähemmän tai ei ollenkaan velkaa, mikä tarkoittaa sitä että rahaa ei tarvitse painaa, mikä merkitsee vähemmän inflaatiota. Inflaatio kurittaa pelkästään köyhiä ja keskiluokkaisia. Rahanpainamisesta koituva inflaatio on se mikä on "köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu"- ilmiön takana.
Rahamäärä ei lisäänny taloudessa, eikä siis dilutoi (köyhdytä) palkansaajia ja säästäjiä. Rahanpainaminen hyödyttää velanottajia ja luottokelpoisia, eli pelkästään rikkaita. Valtion budjetin ollessa alijäämäinen, ottaa valtio velkaa. Velka o
Huoh. Lue uudestaan vastaus niin ymmärrät mitä siinä sanotaan. "Vaikea uskoa" ei ole enää vilpitön kysymys vaan mutuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No Muskhan sulki sen ihan itse jo kerran. "
Onko Ukrainalla Starlink ilmaiseksi käytössä? Kyllä vai ei. Jos sen antaminen ilmaiseksi käyttöön on Putinin pussiin pelaamista, kannatatko sinä siis sen sulkemista?
Ovatko nämä kysymykset sinulle vaikeita ymmärtää, vai onko syy miksi et vastaa niihin?
Etkö ymmärrä, että antoi ja sitten katui ja otti pois, jolloin muu hallinto käski jatkamaan jakamista kun kerran oli luvannut. Etkö ymmärrä? Onko kovin vaikea ymmärtää tätä? Eikö suuri sankarisi toimikaan loogisesti?
Minä päivinä Musk otti Starlinkin Ukrainalta pois? Vastaa muodossa pp.kk.vvvv.
Kiitos jo etukäteen.
Opettele käyttämään Google tyhmä jankuttaja Persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset suominaiset vihaa Trumppia, mutta japanilaiset naiset, jotka ovat muuten oikeistolaisia, tukevat Trumppia. M26
Päivän naurut. Aika hyvä kevennys tähän jo absurdiin jankkaavaan keskusteluun.
Ootko ikinä käynyt Japanissa? Japanilaiset naiset ei halua mustia tai palestiinalaisia Japaniin. Samaa ei voi sanoa suominaisista. M26
Olen jopa ollut töissä empaattinen siellä 2 vuotta. Mites sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut. Aika hyvä kevennys tähän jo absurdiin jankkaavaan keskusteluun.
Ootko ikinä käynyt Japanissa? Japanilaiset naiset ei halua mustia tai palestiinalaisia Japaniin. Samaa ei voi sanoa suominaisista. M26
Olen jopa ollut töissä empaattinen siellä 2 vuotta. Mites sinä?
Ekspaattina, sorry
Mitkä ne fasismin ekat askeleet olivatkaan?
Tuhotaan media, vallataan kaikki valtion virastot, kerätään tarkkaan tietoja kansalaisista, lajitellaan heistä väärän väriset/uskoiset/puolueiset/ sukupuoli/seks.suuntaus, erotetaan ne valtion töistä, pahimmassa tapauksessa kerätään leireille ja/tai karkoitetaan.
Kuullostaako tutulta??
Miksi japanilaiset naiset, jotka ovat oikeistolaisia, tukevat herra Trumpia?
Kyllähän Trump on huseerannut ja ehdotellut yhtä ja toista, puolet suurista uudistuksista on torpattu lainvastaisina.
Vierailija kirjoitti:
"Biden pakotti silloin kun Musk katkaisi sen ja kyllä näköjään voi. Ja Musk voi tehdä sen kyllä uudelleen Trump ei ole ollut presidentti kuukauttakaan. Kiemurtelusi on kyllä ihanaa mutta opettele nyt itse käyttämään Googlea edes😅"
Minä päivinä Musk otti Starlinkin Ukrainalta pois?
Vastaa muodossa pp.kk.vvvv.
Kiitos jo etukäteen.
Opettele käyttämään Googlea ja ota lääkkeet niin ehkä tuo pakko-oireinen janutus helpottaa😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne fasismin ekat askeleet olivatkaan?
Tuhotaan media, vallataan kaikki valtion virastot, kerätään tarkkaan tietoja kansalaisista, lajitellaan heistä väärän väriset/uskoiset/puolueiset/ sukupuoli/seks.suuntaus, erotetaan ne valtion töistä, pahimmassa tapauksessa kerätään leireille ja/tai karkoitetaan.
Kuullostaako tutulta??
Tämä on kaiken lisäksi ollut fasismin 100 metrin juoksu erittäin räjähtävällä lähdöllä.
Jännä miten vihervassut luikkivat jälleen karkuun. Kovin faktana väittävät Muskin ottaneen Ukrainalta Starlinkin pois, mutta kun kysyy päiviä, ei vastausta kuulukaan vaan luikitaan karkuun 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
"Biden pakotti silloin kun Musk katkaisi sen ja kyllä näköjään voi. Ja Musk voi tehdä sen kyllä uudelleen Trump ei ole ollut presidentti kuukauttakaan. Kiemurtelusi on kyllä ihanaa mutta opettele nyt itse käyttämään Googlea edes😅"
Kiitos jo etukäteen.
12.09.2023
Vierailija kirjoitti:
Sekin on erikoista että ostovoima kasvaa tällä hetkellä nopeammin kuin vuosikymmeneen, silti media pitää esillä kurjuusnäytelmää miten kaikki vain on negatiivista taloudessa. Ostovoimahan on keskimäärin parantunut jatkuvasti sitten kevään 2023 kun nykyhallitus aloitti.
Yhä enemmän alkaa uskoa että media vain PS vastainen, media ottanut tehtäväkseen estää oman kansan edun ajattelu ja kaikkien pitäisi olla globalistvihervasemmistolaisia.
Miksi nykyisin sivistynyt länsimaalaisuus ja demokratia on jotain "globalistivihervasemmistoa"? Mietipä, kuka sinut on aivopessyt ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten vihervassut luikkivat jälleen karkuun. Kovin faktana väittävät Muskin ottaneen Ukrainalta Starlinkin pois, mutta kun kysyy päiviä, ei vastausta kuulukaan vaan luikitaan karkuun 😂😂😂
Sinäkö täällä jankkaat!
Vierailija kirjoitti:
Tai ei viitsi sun jankkaamiseen vastata. Ootko miettinyt sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen.
Opettele käyttämään Googlea ja ota lääkkeet niin ehkä tuo pakko-oireinen janutus helpottaa😂😂😂
En löydä googlesta noita päivämääriä. Johtuu siitä että niitä päiviä ei ole.
Kerro vaan nyt kun tiedät 😂😂😂
12.09.2023
Siinä lisää tietoa
Time-lehden uudessa kannessa Musk usan presidenttinä. No niinhän se on.
Halvalla se usan sai, 250-300 miljoonaa maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö tässä kokonaisuudessa painaa ihan hirveästi? Sinä olet pelle, joka on jo kiusaantunut siitä, että vähitellen rupeat tajuamaan veikanneesi aivan väärää hevosta.
Puolueeton media?