Aikuisiän seurustelu ADHD:n kanssa - poikkeaako tavallisesta parisuhteesta, miten?
Oletteko seurustelleet aikuisiällä ihmisen kanssa, jolla on ADHD? Miten suhde poikkesi ns. tavallisesta parisuhteesta ja oliko puolisonasi mies vai nainen?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
ADD? Kokemuksia?
Aikapommi. Ei erotu tarpeeksi, vain kriiseissä. Sitten voi olla liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ala mielisairaan kanssa suhteeseen. Adhd ei saa elämässä mitään aikaan, koti läävä ja pettää.
Adhd ei ole mielisairaus mutta ehkö joku osyykkisesti sairas haluaa ajatella niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ala mielisairaan kanssa suhteeseen. Adhd ei saa elämässä mitään aikaan, koti läävä ja pettää.
Adhd ei ole mielisairaus mutta ehkö joku osyykkisesti sairas haluaa ajatella niin...
Ei olekaan, mutta niiden uhka on kasvanut.
Kauheaa henkistä vuoristorataa. Päihteet isossa osassa. Ei osannut pitää mitään aikatauluja, koko ajan keräsi krääsää joka paikkaan. Seksiaddikti, mustasukkainen. Tunteet vaihtelivat kuumasta kylmään. Hävitti paljon tavaroitani. Ei mitään itsehillintää, uhkailua ja väkivaltaa.
Elämä oli kaaosta. Huh huh, en tiedä miten jaksoin niinkin kauan.
Jatkuvaa ajatustyötä kahden ihmisen edestä. Mikään kotityö tai muukaan asia ei tapahdu ilman että tehtävä on pureskeltu, järjestelty ja aikataulutettu aikuiselle ihmiselle valmiiksi. Työn jäljestä en viitsi edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Avoin, sitoutumaton suhde toimii omalla kohdallani parhaiten. Tapailu ja läheisyys. Ymmärrän adhd -ihmistä erinomaisesti, koska olen nepsyperheestä. En vain jaksaisi olla koko aikaa yhdessä.
Ystäväni ehdotti tällaista. Olen iloinen kun suostuin. Kokemusteni jälkeen ajattelin, ettei enää ikinä. Kuvittelin jopa antavani pakit samassa paikassa, missä tapasin hänet!
Meillä menee edelleen kivasti. Kesällä tavattiin usein, ja suhde oli käytännössä seurustelua. Nytkin tapaillaan.
Näillä mennään ja jatketaan.
-sama.
Avoin, sitoutumaton suhde toimii omalla kohdallani parhaiten. Tapailu ja läheisyys. Ymmärrän adhd -ihmistä erinomaisesti, koska olen nepsyperheestä. En vain jaksaisi olla koko aikaa yhdessä.
Ystäväni ehdotti tällaista. Olen iloinen kun suostuin. Kokemusteni jälkeen ajattelin, ettei enää ikinä. Kuvittelin jopa antavani pakit samassa paikassa, missä tapasin hänet!