Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikille.Sain sitten eilen käydä tutustumassa synnytysvastaanottoon oikein perusteellisesti kun mies ,neiti ja koirat olivat lähteneet pilkille niin tunnin päästä siittä alkoi mulla verinen vuoto,tiesin että mies ja muut ovat aika kaukana joten soitin miehen vanhemmille jotka sitten veivät sairaalan synnytysvastaanottoon tarkistamaan tilanteen.Kaikki oli kumminkin kunnossa ja pääsin yöksi kotio,lääkäriä vaan sain odottaa 5h ja arvatkaas kuka joutui olemaan ruuatta kun en älynnyt ottaa eväitä mukaan sinne ,pikkasen oli sokerit kohollaan.Lepoon mutkin määrättiin mutta arvatkaas kestääkö mun pää makaamista.Pikkuinen näytti sykekäyräkoneen anturille taivaan merkit,potki sitä kauheella sarjalla niin että kone oikein naksui heh heh.

Omaanapaan ei mitään uutta pikkuinen potkii ja möyrii kovasti piristäen flunssasta päivää.

Kukas se puhu että mies ei tunnu ajattelevan raskautta ollenkaan,sama täällä välillä ja välillä saa miestä toppuutella asioissa.

Lauantaina oli ihana herätä kun mies otti aamulla heti kainaloon ja sanoi että " mä rakastan sua vaikka ei aina siltä nätäkkään enkä voisi edes ajatella elämää ilman teitä" ,ja sitten se kosketti masuakin ekan kerran tän raskauden aikana mutta eipä pikkuinen sillä hetkellä välittänyt iskästä vaan taisi vetää vielä hirsiä.

Mut nyt taidan mennä suihkuun kun näin flunssasena on niin ihanaa olla siellä.

Heidi rv 27+4

Vierailija
22/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIDI olipas sulla ollut pelottava kokemus:( Kauheen kauan olit vielä joutunut odottamaan lääkäriäkin argh...

PIKKU-TYYPILLE jaksuja muuttoon. Varmaan on raskasta, mutta toisaalta kiva saada alta pois ennen vauvan syntymää.

Onnea ONNELLISENMAMMAN synttärisankarille! Varmaan kauhea tunne, että herkkuja ois, muttei tee mieli=D Oiskin ees yks päivä, ettei tekis mieli herkkuja! Joka ilta ajattelen, että nyt tulee stoppi (helppo ajatella aina illalla, kun on vatsa täys), mutta aamulla taas mietin, että mitähän herkkua sitä nyt kävis hakemassa:)

VÄSYMYKSESTÄ täällä on kanssa alettu ottaa päiväunia hyvinkin ahkerasti ja viikonloppuisin mies on ihanasti antanut nukkua 10-11 asti. Silti tuntuu, että vaan väsyttäis. Toi vois tietty johtua alhaisesta hempasta, kun viimeksi muistan ottaneeni rautatabletin yli viikko sitten. En oikeen tiedä mihin aikaan päivästä voisin sellaisen ottaa, kun sitten pitää pitää 4 tuntia väliä ennen kuin voi ottaa närästyslääkkeen. Ja närästystä tuntuu olevan lähes koko ajan. Ehkä pitäis vaihtaa närästyslääkkeen merkkiä, jos löytäis jonkun joka sopii raudan kanssa.

HIKASTA kyseli olikos SÄMPYLÄINEN. Tästä maha-asukista en ole hikkaa vielä bongannut, mutta varsinkin esikoinen oli hurjan kova hikkaamaan, sekä vatsassa että vastasyntyneenä. Itse asiassa hänellä on edelleen hikka aina silloin tällöin (huomattavasti useammin kuin kellään muulla perheenjäsenellä).

VAUVAN KÄÄNTYMISESTÄ on ollut puhetta. Edellinen vauveli kääntyi vasta viikolla 37, enkä itse edes huomannut:) Tosin kääntyi poikkitilasta eikä kokonaan ympäri. Mulla on kyllä lopussa aina runsaasti lapsivettä, että ehkä sen takia pääsevät liikkumaankin enemmän. Tämä vauveli on nyt jonkun aikaa viihtynyt myös poikittain. Toivottavasti kuitenkin kääntyy oikeinpäin, en tiedä uskaltaisinko alkaa synnyttämään perätilavauvaa alakautta.

Kolmeplusyks ja 31+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä saanut viikonloppuna aikaiseksi pinouduttua, vaikka juttuja kävin lukemassa.. Ja nyt kun lapset ovat kotihoidossa ei kerkee koneella istuakkaan samaan tapaan kuin ennen:)

Ihanaa kun olette muut shoppailleet:) Munkin tekis mieli niin ostaa kaikkee vauvalle,mutten sitten kuitenkaan raaski. Ja jotenkaan ei saa mistään sellaisia kivoja neutraaleja vaatteita. Me kun ei tiedetä mitä tuolta masusta tulee. Ja toisaalta mitään ei tarvitakkaan, ehkä kevyt toppis kotiutumista varten. Se on melkein ainoo... Josta sitten tulikin mieleen että mitähän sitä rupee vauvalle varaa kotiin lähtöön kun ei tiiä tuleeko huhti- vai toukokuussa ja kuin lämmintä on. Viime vuonna oli ainakin tosi lämmin alkutoukokuu ja loppukuusta kylmää... ei vaan hotsittas ostaa kevyttoppapukuakaan turhanpäiten, mut kait se vaan on tehtävä.

IHAA: AIka jännä että sut laitettiin makoiluun. MUlla ollut senti auki ja kohdunkaula lyhentynyt viikosta 23 asti ja en kertaakaan saanu sänky määräystä. Vain ottaa rauhassa ja seksiä kondomin kanssa ja ettei kovia löylyjä saunassa. Sitten joskus vk 27 lääkäri totes kaulan kasvaneen takas siihen 3 senttiin....??Ihmeellista kyllä.. Mutta kuitenkin. edelleen olen sen sentin auki ja nyt olen saanut luvan elää normaalia elämää rauhassa ja kondomikin ollaan saatu jättää pois..Tosin supistuksetkin ovat loppuneet kokonaan viimeisen parin viikon aikana.

PIKKU-TYYPPI: Eikö sulle ole annettu kunnon laskettua aikaa??? Yleensähän se annetaan ekassa ultrassa koska sen jälkeen jokainen vauva kasvaa omalla tavallaan omilla geeneillään. Näilläkin viikoilla on jo aikamoinen paino haitari vauvojen koolla... Ihmetyttää vaan:)

MIES: Meillä miestä ei voi vaan vähempää kiinnostaa tää raskaus ja se ottaa tosi paljon päähän. En vaan voi tajuta että kuin sitä ei voi kiinnostaa laps yhtään. Vaikka siis onkin satasella lapsiin keskittynyt näin kun ovat syntyneet,mutten tajua mikä tässä raskausajassa mättää. Olis vaan kiva kun edes kerran kokeilis mahaa tai jotain edes..MUt ei,niin ei. aika yksin tässä tätä mahaa saa kasvatella.... sanoihan se itekkin että hällä rakkaus vauvaan tulee vasta kun näkee,mutta jotenkin rupeen epäilee sitäkin, vaikka niihän kävi kaksostenkin kanssa.

Viikonloppuna järjestinkin pienen kohtauksen saunassa juuri tästä asiasta, meni vaan käämi ja sanoinkin sille että kuin voi rakastaa tätä vauvaa yhtään sittenkään kun syntyy kun ei nytkään kiinnosta.... NO kyllä kait se siitä.

Omassa navassa ei kummempia, raskaus menee nyt tosi kivasti kun ei supistele ja olen löytänyt helpotuksen tukivyöstä selkäkipuihin. Nyt voin sentään kävellä ja tehdä kaikkea vaik kuin kauan kuhan on tuo vyö päällä.

Ihana ajatus, meidän perheessä voi olla vauva jo ensi kuussa:) Kuulostaapa hyvälle:)

martina 31+0 ja 2x 2v9kk