Koska Eurooppa herää siihen ettei yhdysvallat ole mikään sivistynyt länsimaa?
Kommentit (42)
Siellä on iso osa kansaa aivan vajaita.
Yhdysvallat ovat sellainen maa, jonka persu haluaa sen olevan. Ja haluavat tähän muutokseen mukaan, ei kukaan jaksa nykyistä sohvaperunapolitiikkaa ja maailmaa.
Eikös tuo ollut Bushin kaudella, sen nuoremman.
Onhan se jo pitkään ollut tiedossa.
Mutta USA:lla on rahaa ja valtaa, kyllähän Eurooppa Venäjänkin kanssa teki kauppaa ja vieraili puolin ja toisin, vaikka ei sekään Tsaari Putinin vallan alla mikään sivistysvaltio ollut edes ennen tätä viimeisintä tempausta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki erimieliset ja omien arvojensa mukaan elävät vajaita? Kommarin puhetta. Kommarit on hyviä hallintoalamaisia
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvallat ovat sellainen maa, jonka persu haluaa sen olevan. Ja haluavat tähän muutokseen mukaan, ei kukaan jaksa nykyistä sohvaperunapolitiikkaa ja maailmaa.
Koska Suomi herää siihen, että väkivaltaiset ja antisemitistiset vassarit syyttävät muita siitä, mitä itse tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Onneksi nyt tolkut voittivat kuitenkin äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi herää siihen, että väkivaltaiset ja antisemitistiset vassarit syyttävät muita siitä, mitä itse tekevät?
Hahahah
Miksi luulet, etteivät he tiedä jo? Monta vuotta ollut jo kehitys alaspäin ja nyt se vasta hurjaa vauhtia meneekin. Viuuu..
Mä en ymmärrää miksi Usalle on koskaan edes annettu sitä valtaa, mitä tuo nautti taannoin. Eurooppalaisista sekin maa koostuu ja valta kuuluu euroopalle.
Siellähän ne lökäpöksyt nyt sitten hikoilee sen sikansa edessä, kun täällä johdetaan rauhanomaisin elkein tyylikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrää miksi Usalle on koskaan edes annettu sitä valtaa, mitä tuo nautti taannoin. Eurooppalaisista sekin maa koostuu ja valta kuuluu euroopalle.
Siellähän ne lökäpöksyt nyt sitten hikoilee sen sikansa edessä, kun täällä johdetaan rauhanomaisin elkein tyylikkäänä.
Sä oot hölmö!
On se huomattu. Nyt on vielä menossa sellainen shokkivaihe, jossa ei osata sanoa eikä tehdä yhtään mitään. Euroopan pitää nyt ryhdistäytyä ja ymmärtää, minkälaisista asioista tässä on kysymys. Jos täällä ei nyt lähdetä kulkemaan vahvasti omaa polkua, niin länsimainen demokratia on kuollut. Itsekin pidin vielä vuosi-pari sitten liioitteluna sitä, että viime vuoden vaalit olisivat USA:n viimeiset vapaat vaalit. Nyt olen aivan varma siitä, että niin oli.
Aamun koitteessa, viittä vaille kuusi.
Vierailija kirjoitti:
On se huomattu. Nyt on vielä menossa sellainen shokkivaihe, jossa ei osata sanoa eikä tehdä yhtään mitään. Euroopan pitää nyt ryhdistäytyä ja ymmärtää, minkälaisista asioista tässä on kysymys. Jos täällä ei nyt lähdetä kulkemaan vahvasti omaa polkua, niin länsimainen demokratia on kuollut. Itsekin pidin vielä vuosi-pari sitten liioitteluna sitä, että viime vuoden vaalit olisivat USA:n viimeiset vapaat vaalit. Nyt olen aivan varma siitä, että niin oli.
Kommunisti ei tiedä vapaudesta! Jenkit on vapaita
Riippuu varmaan missä siellä. On siellä sivistystäkin. Köyhät pitäisi saada turvaan omaan kotiin, osa ei käytä aineita edes tai siinä määrin. Mutta kun katsoin poliisivideot sieltä, näkyi ongelmakohtia ja puutteita. Ei aina, joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki erimieliset ja omien arvojensa mukaan elävät vajaita? Kommarin puhetta. Kommarit on hyviä hallintoalamaisia
Olet säälittävä, yksinkertainen, aivovammainen paskapää. Pelkkä surkea lammas.
Yhdysvallat on imperialistinen ter#oristivaltio, joka pyrkii hallitsemaan maailmaa. Maassa on meneillään vallankaappaus parhaillaan ja kansakunta on täysin jakautunut. Heiveröinen demokratia ei enää tästä nouse ilman suuria sisäisiä mullistuksia.
Toivottavasti jenkeissä vapauden kannattajat tarttuvat vielä aseisiin tätä tyranniaa vastaan, eivätkä antaudu suosiolla. Eletään ihmiskunnan kohtalonhetkiä. Kuka haluaa elää maailmassa, jossa orkesterinjohtajina ovat Trump, Musk, Putin ja Xi?
Taantumassa vauhdilla banaanivaltioksi. 😄