Mitä pitäisi tehdä? Olen aivan pulassa!😩
Saimme lapsen, siis vaimoni synnytti lapsemme 4kk sitten. Menin tyhmänä synnytykseen ja sen jälkeen ajatus vaimoni römppeliinistä on suorastaan kuvottanut minua. Muistan vaan kun veri ja paska lensi! Verkkokalvoihini on piirtynyt kuva epämääräisestä repeilleestä räpylästä, siitä joka joskus oli piukka ja kaunis kuin orkidea. Surettaa ja ahdistaa. Pelottaa, koska vaimoni alkaa vaatia seksiä. En usko että kykenen siihen hänen kanssaan enää koskaan!😢😭 Mitä ihmettä minä teen?😩
Kommentit (34)
mitä tehdä, syö trolli paskaa ja tukehdu :D
Keskity nyt olemaan vanhempi. Sitä se vaimokin haluaa seuraavat 18 vuotta.
Etsi uusi nainen, jonka römpötin on kuin ruusu.😍
Lumihiutaleet yleensä tuossa vaiheessa muuttaa asumaan yksin loppuiäkseen.
Kannattaa hakea apua. Olen kuullut tuollaisesta ennenkin eli et ole ainoa.
Sä olet römppeliinin nähnyt viimeksi silloin kun tulit ulos äippäsi römppeliinistä.
Vierailija kirjoitti:
Keskity nyt olemaan vanhempi. Sitä se vaimokin haluaa seuraavat 18 vuotta.
Ei palstaulilla mitään vaimoa ole.
Trolli. Suoli tyhjennetään ennen synnytystä.
Ja ilmeisesti lastakaan ei syntynyt, kun siitä ei lopulta sanaakaan?
Lopetat hymiöiden käytön ja opettelet kirjoittamaan kuten aikuinen
Kompataan vielä lisäksi puukko viuhui vitussa. Eräs kaveri ei koskenut enää vaimoonsa kun kersa syntyi. 5 vuoden päästä pääsin auraamaan jo umpeen kasvanutta toosaa.kyllä teetätti töitä että sain kullin sisään kullinpää levitti ja varsi mankeloi. Laulatin sitä pillua 2 vuotta aina kun alalta silmä vältti
Vierailija kirjoitti:
Kompataan vielä lisäksi puukko viuhui vitussa. Eräs kaveri ei koskenut enää vaimoonsa kun kersa syntyi. 5 vuoden päästä pääsin auraamaan jo umpeen kasvanutta toosaa.kyllä teetätti töitä että sain kullin sisään kullinpää levitti ja varsi mankeloi. Laulatin sitä pillua 2 vuotta aina kun alalta silmä vältti
hohhoijaa, tuon anatomian tuntemuksen perusteella et ole ikinä naista edes nähnyt
Niin luonto on sen tarkoittanut, nyt vaimosi keskittyy hoivaamaan lastanne ja sinulla on täysi oikeus nauttia parikymppisten tiukoista posliini pilluista.
Otan osaa.🥺