Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei koskaan löydä sellaista ihmistä, jossa ei ole yhtään ärsyttävää piirrettä?

Vierailija
19.06.2024 |

Juuri annoin pakit yhdelle "ihan hyvälle" miehelle, jolla oli ärsyttävä tapa hymistä jokaisen sanomansa lauseen perään. En pystynyt kuuntelemaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jää yksin. Jossain vaiheessa täytyy ymmärtää että kukaan ei ole täydellinen ja että jotain ärsyttäviä piirteitä voi katsoa läpi sormien, jos perusasiat ovat kunnossa ja tulee henkilön kanssa muuten toimeen.

Vierailija
2/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jää yksin. Jossain vaiheessa täytyy ymmärtää että kukaan ei ole täydellinen ja että jotain ärsyttäviä piirteitä voi katsoa läpi sormien, jos perusasiat ovat kunnossa ja tulee henkilön kanssa muuten toimeen.

Eikä tarvi. Jokainen saa ihan itse päättää millä kynnyksellä lähtee suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on ärsyttäviä piirteitä, myös sinussa ap. Katse peiliin.

Vierailija
4/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ärsyttävä tyyppi.

Elokuvasta: Ihmiset rakastuu tiettyihin ominaisuuksiin ja rakastaa huolimatta tietyistä ominaisuuksista. 

Varmaan jonkun italialaismummon sanonta.

Vierailija
5/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmuudella et tuu sellaista löytämään jossa ei yhtään ärsyttävää piirrettä olis.

Mut jos jo heti alussa joku ärsyttää noin paljon, niin sit on musta ihan oikein luottaa siihen intuitioon ja heivata tyyppi. Sitten kun oikea tyyppi löytyy, yhtäkkiä ei mikään ärsytäkään niin paljoa.

Vierailija
6/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoo sulle, että jos löydät ihmisen jossa ei ole yhtään ärsyttäviä piiretiä, niitä kyllä löytyy muutaman yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
7/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Kukaan ei ole täydellinen. 

Vierailija
8/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Kukaan ei ole täydellinen. 

Voi olla.

Vierailija
9/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole tainnut vielä olla yhtään suhdetta.

Vierailija
10/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies 185 cm pitkä ja paino 88kg .

Lihaksia on ja mulla on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät.

Tulot vaihtelee, mutta yleensä tienaan 3000€ euroa kuussa ja minulla hieno urheilu auto .

Ainoa ongelma on vain se, että naiset eivät tajua sitä, että olen therian .

Olen siis etana 🐌 ja välillä nostelen tuntosarvia ja matelen lattialla jättäen jälkeeni Lima vanan, mutta hei ei kukaan meistä ole täydellinen ja tänä ei ole minun oma valinta mä vaan tiedän, että olen etana.

Vierailija
11/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule koskaan tapaamaan ihmistä, jolla ei olisi mitään ärsyttäviä piirteitä. Sinun pitää vain valita, millaisia ärsyttäviä piirteitä olet valmis sietämään, ja mitä hyviä ominaisuuksia pitää olla niiden vastapainona, ja kuinka paljon.

Mietipä itseäsi: Mitä ärsyttäviä piirteitä sinussa on, sinun omasta mielestäsi? Jos et tunnista yhtään ärsyttävää piirrettä itsestäsi, sinun ärsyttävin piirre on se, että luulet itsestäsi liikoja.

Vierailija
12/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen poistaa toisesta ärsyttävät piirteet. Tuokin hymisijä olisi ollut vain herttainen, jos olisit ollut rakastunut häneen. Myöhemmin hyminä tietenkin alkaa taas risoa, kun huuma haihtuu.

Yksin on muuten myös ihan hyvä olla.

Vierailija
13/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät yksin. Et voi vaatia täydellisyyttä. 🤣

Vierailija
14/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jää ilman suhdetta.

Vierailija
15/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulot vaihtelee, mutta yleensä tienaan 3000€ euroa kuussa ja minulla hieno urheilu auto .

Olen siis etana 🐌 ja välillä nostelen tuntosarvia ja matelen lattialla jättäen jälkeeni Lima vanan, mutta hei ei kukaan meistä ole täydellinen ja tänä ei ole minun oma valinta mä vaan tiedän, että olen etana.

Yksi todella ärsyttävä ominaisuus on se, että ei osaa yhdyssanoja.

Ap

Vierailija
16/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat ihmisen, jossa ei ole yhtään mitään ärsyttävää. Täydellinen hurmuri! Juokse! Hän salaa jotain, mitä et tosielämässäsi halua kohdata.

Vierailija
17/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valita nauttia omasta seurastaan tai hakea psykoterapiaa persoonallisuushäiriöön (vaativa tai epävakaa persoonallisuus). 

Vierailija
18/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etanajuttu on ihan okei mulle, mutta palkkasi on tooosi pieni ja hieno urheilu auto varsinkin tolleen erilleen kirjoitettuna on no-no. Sori.

Vierailija
19/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi todella ärsyttävä ominaisuus on se, että ei osaa yhdyssanoja.

Ap

No daa siis et voi vaatia, että osaan kirjoittaa täydellisesti koska mä olen 🐌

Vierailija
20/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etanajuttu on ihan okei mulle, mutta palkkasi on tooosi pieni ja hieno urheilu auto varsinkin tolleen erilleen kirjoitettuna on no-no. Sori.

Mutta mun iso etana housuissa ei oo pieni ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme