Mitä pitäisi tehdä? Olen aivan pulassa!😩
Saimme lapsen, siis vaimoni synnytti lapsemme 4kk sitten. Menin tyhmänä synnytykseen ja sen jälkeen ajatus vaimoni römppeliinistä on suorastaan kuvottanut minua. Muistan vaan kun veri ja paska lensi! Verkkokalvoihini on piirtynyt kuva epämääräisestä repeilleestä räpylästä, siitä joka joskus oli piukka ja kaunis kuin orkidea. Surettaa ja ahdistaa. Pelottaa, koska vaimoni alkaa vaatia seksiä. En usko että kykenen siihen hänen kanssaan enää koskaan!😢😭 Mitä ihmettä minä teen?😩
Kommentit (34)
Niin kuin olisi nainen kirjoittanut aloituksen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin olisi nainen kirjoittanut aloituksen 🤔
Ei ole.
Sama yksinäinen mies joka ei saa naista. Katkerana keksii näitä aloituksia.
Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä!
No et kai nyt oikeasti ollut haarovälissä kiskomassa vauvaa ulos, vai toimitko vaimosi kätilönä? Eli saat pisteiksi 0/5.
Pane jatkossa vain perseeseen, se on varmaan yhä sama ruusunnuppu kuin ennen synnytystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet römppeliinin nähnyt viimeksi silloin kun tulit ulos äippäsi römppeliinistä.
Paska ja veri lensi siinäkin!
Suksi ihan jonnekkin, ja revi persiis samalla.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Suoli tyhjennetään ennen synnytystä.
Ja ilmeisesti lastakaan ei syntynyt, kun siitä ei lopulta sanaakaan?
Väärin. Ei tyhjennys mikään automaatio ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei tyhjennetä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tyhjennetä. 😄 Jotkut käy automaattisesti kakalla vauvan laskiessa avautumisvaiheessa, jotkut haluaa peräruiskeen ja joillakin tulee kakkaa ponnistusvaiheessa ennen vauvan syntymää, joillakin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä tiedä synnyttämisestä mitään. Ensinnäkin se voi kestää tunteja, ei siinä käydä välillä suolta tyhjentämässä. Kyllä siinä kusi ja paska lentää, voin ihan neljän lapsen äitinä kertoa.
Joillakin lentää, joillakin ei. Näin kolmen lapsen kokemuksella. Kaikista olen käynyt kakalla avautumisvaiheessa koska tullut luonnostaan hätä. Ponnistukset nopeita ja sieltä on tullut vaan lapsi ja hetken päästä istukka.
Et kyllä tiedä synnyttämisestä mitään. Ensinnäkin se voi kestää tunteja, ei siinä käydä välillä suolta tyhjentämässä. Kyllä siinä kusi ja paska lentää, voin ihan neljän lapsen äitinä kertoa.