Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soluttautuminen on kuulemma paljon yleisempää kuin mitä tavallinen ihminen luulee

Vierailija
05.02.2025 |

Viranomaiset soluttautuvat eri syistä ihmisten arkeen ja yritykset palkkaavat soluttautujia paljastamaan varkauksia ja petoksia. Oletko koskaan epäillyt jonkun soluttautuneen elämääsi ja yrittänyt urkkia sitä kautta tietoa?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleen on soluttautunut kommunisteja.

Myös eduskunnassa on, mutta ei hallituksessa.

Vierailija
42/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku soluttautuisi seuraamaan mun elämääni, olisi varmaan vuoden sisään terapiassa tylsistymisen aiheuttaman aivovaurion vuoksi. "Keskiviikkoisin se menee Prismaan, ostaa maitoa, Oltermannia ja mandariineja. Torstaina vie lapsen harrastukseen. Perjantaina se ei tee töiden jälkeen mitään."

Niinhän sä haluaisit meidän uskovan. Mutta entäs se KALEVI, vaihtoauto ja putkikassi ?

Päivän kohokohta. Kohdehenkilö osti bikinivahaa. Kjiäh kjiäh kjiäh. Aikookohan sheivata pussynsa. Hekohekoheko. Siinä etsivälle loppupäiväksi miettimistä.

Entå jos kohdehenkilö ostaakin kondomeja ja liukuvoidetta? Sillä on varmaan suhde!

Kun käyttää bonuskorttia, voi etsijä hakea (pienet)!kondomit mukaan seuraavalle kotimaan keikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soluttautuminen on rikostiedustelua, jolla ennaltaehkäistään rikoksia ja puututaan niihin.

Se on poliisin arkea ja ydintoimintaa.

Näin on, ellei alamaailman piireissä pyöri, tuskin tavis ihmisellä on syytä pelätä soluttauyujia.

Vierailija
44/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun elämään kukaan pysty soluttautumaan. Viihdyn yksin ja olen aina yksin  paitsi töissä mutta töissä olen  yksin asiakkaan kanssa (Henk.koht avustaja). 

Ja olen kaiken vapaa-aikani  kotona ja pimennysverhot on ikkunoissa kiinni 24/7 niin kukaan ei näe sisälle. 

Mun kohdalla toimisi vain joku Auer-keissin Jens Kukka -tyyppinen siipaksi soluttautuminen, koska en poistu kotoani kuin töihin ja ruokakauppaan. :D Pitää varoa noukkimasta hangesta muka joltakulta pudonneita puhelimia. 

Vierailija
45/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen soluttautunut seuraamaan mun kuuman parinkymppisen misunaapurin suihkuhetkiä meidän kylppärien välisestä reiästä mistä tää ei tiedä😋😋

Sivunaapuria varmaan häiritsee kun naapurista ei tulekaan poliitikkoa eikä valtion virkamiestä:)

Korruptiolla järjestyy ilmaiset lounaat. 

Vierailija
46/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soluttautuminen on rikostiedustelua, jolla ennaltaehkäistään rikoksia ja puututaan niihin.

Näin on, ellei alamaailman piireissä pyöri, tuskin tavis ihmisellä on syytä pelätä soluttauyujia.

Ihan normaali elämä voi riittää.

Vierailija
47/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ydintoimintaa on myös hyväksikäyttää kaikenlaisia saaroja ja siirrellä heitä kuvitellut uhan takia eri paikkoihin.

Kyllä. Laitetaan joku hemaiseva hr-täti viettelemään niin näin saadaan aina liikuteltua kohdetta sinne, tänne, tonne töihin.

Hr-tätä järjestää käteviä yhteyksiä, joiden kautta voi korruptoitua jopa politiikkaan asti. Nyt sepot hereille.

Poliitikko soitti suoraan hr-tädille. Pyysi yhdistämään. Ei esitellyt itseään, käyttäytti muuten kummallisesti, jäi sen takia mieleen. Hihitteli puhelimessa oudosti, aikuinen ihminen. Taustalta kuului lähimmän työkaverin ääni. Tuli jostain toimistosta. Puhelimen näytölle jäi puhelinnumero ja suuntanumero.Vasta myöhemmin tunnistin äänestä kun julkisuudessa oli.

Melko korruptoitunutta. Käyttää hyväkseen. Perinteinen hunaja-ansa. Käskee työllistämään sen ja sen lähelle. Käyttää näin hunaja-ansoja ja pompottelee sinne tänne. Käskyttää muita puhelimitse työllistämään sen sinne ja sinne.Hunaja-ansa viettelee ja antaa ymmärtää. Oikeasti ei ole yhtään kiinnostunut. Törkeää tunteiden hyväksikäyttöä. Varmaan samaa tehnyt muillekin, en ihmettele, että moni päätynyt oman käden kautta

Vierailija
48/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten epäilin jotain tutkimusta tekevää eukkoa, lompsi suoraan meille sisälle kun en ollut vastannut tutkimuskirjeeseen, sattui olemaan silloin hetken ovi auki. En ollut kiinnostunut osallistumaan. Netissä törmännyt parin muunkin kokeneen saman. Outoa. 😄

Mä kävin tollaisen kanssa kirjastossa kahvilla ja pullalla, hän tarjosi! Tosi aloitin vastaamalla kirjeeseen ja puhelimeen, eli ei ehtinyt lompsia kotiini. 

Vierailija
49/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemusterapeutit voivat soluttautua kyttäämään ihmisten pöperöitä tai ainakin kyttäävät jos eivät soluttaudu. Sinänsä naispuolinen ravitsemusterapeutti panohommissa on ylivoimainen, eikä välttämättä tarvitse olla pitkä ja vaalea jos ja kun olisi akateeminen korkeakoulutettu nainen. Vaikka olisi lauta ja naamaltaan ruma, niin perseen pitää olla hyvän näköinen. 

Vierailija
50/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun elämään kukaan pysty soluttautumaan. Viihdyn yksin ja olen aina yksin  paitsi töissä mutta töissä olen  yksin asiakkaan kanssa (Henk.koht avustaja). 

Ja olen kaiken vapaa-aikani  kotona ja pimennysverhot on ikkunoissa kiinni 24/7 niin kukaan ei näe sisälle. 

Mun kohdalla toimisi vain joku Auer-keissin Jens Kukka -tyyppinen siipaksi soluttautuminen, koska en poistu kotoani kuin töihin ja ruokakauppaan. :D Pitää varoa noukkimasta hangesta muka joltakulta pudonneita puhelimia. 

Työpaikkaromanssiksi soluttautuu. Alkaa katselemaan pitkään silmiin joka aamu. Tällä tavoin houkutellaan töihin, työpaikkaromanssilla.

Vierailija
51/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noh Jäppinen mitenkäs se raportti? Paljastuiko mitään? Onhan tässä kuukausi jo odotettu!"

"Tuota noin... epäilyn arkipäivät kuluvat pääasiassa työn ja kodin välillä. Töihin hän menee aina samaa reittiä ja palaa sen jälkeen suoraan kotia, välillä kaupan kautta. Kotiin päästyään hän ei pääasiallisesti poistu asunnostaan. Tuntuu pitävän mausteisesta ja aromaattisesta ruuasta tuoksuspektrometrin lukemien mukaan.

Pitää selvästi "taustameteliä" kotonaan - leffa tai sarja, dokumentti tai jotain omituista hidastempoista musiikkia.

Internetin palveluntarjoajalta saata data paljasti hänen pelaavan pelejä, sekä katsovan Youtubea ja ostavan kirjoja netistä - laidasta laitaan, ei mitään koheesiota.

Mitään merkkiä olemassaolosta somessa ei löytynyt.

Salakuuntelun perusteella hän tuntuu ottavan yleisesti päiväunia, kuorsaa keskellä päivää.

Joskus harvoin viikonloppuisin hän lähtee kävelemään päämäärättömästi ympäriinsä ja pistäytyy sitten jonnekin baariin lukemaan lehtiä ja kirjoittamaan. Ei koskaan poistu sieltä kenenkään kanssa."

"Siinäkö kaikki?"

"Kyllä näin on Johtaja"

"Tässä on jotain mätää... jatkakaa tarkkailua vielä kaksi kuukautta, laittakaa Möttönen asialle".

"Muuten kyllä Johtaja, mutta Möttönen kieltäytyi jatkamasta epäillyn seuraamista, koska hän nukahteli kuukauden seurannan aikana 113 kertaa, koska mitään ei tapahtunut".

"Vai niin... laita asialle Kyllönen ja Pätikkä, vuoropäivin".

"Asia selvä Johtaja".

Vierailija
52/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssiksi soluttautuu. Alkaa katselemaan pitkään silmiin joka aamu. Tällä tavoin houkutellaan töihin, työpaikkaromanssilla.

Soluttautuisipa. Tosin työni laatu heikkenee, jos osa ajatustoiminnasta siirtyy aivoista alakertaan. 

Vierailija
53/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointialueita eli kiimaisia hoitajapimuja käyttävät viranomaiset tiedusteluun. Viranomainen on se ulkomainenkin sotilastidedustelu, niin toki myös kotimainenkin. 

Vierailija
54/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt oikeassa elämässä. Somessa voi ehkä joku olla, kyttäämässä vääriä ajatuksia ja mielipiteitä sekä väärämielisiä kavereita. 

Vierailija
55/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ydintoimintaa on myös hyväksikäyttää kaikenlaisia saaroja ja siirrellä heitä kuvitellut uhan takia eri paikkoihin.

Kyllä. Laitetaan joku hemaiseva hr-täti viettelemään niin näin saadaan aina liikuteltua kohdetta sinne, tänne, tonne töihin.

Hr-tätä järjestää käteviä yhteyksiä, joiden kautta voi korruptoitua jopa politiikkaan asti. Nyt sepot hereille.

Poliitikko soitti suoraan hr-tädille. Pyysi yhdistämään. Ei esitellyt itseään, käyttäytti muuten kummallisesti, jäi sen takia mieleen

Noissa leikeissä mies joutuu helposti pellen rooliin, mutta pitäähän joka porukassa ainakin yksi porukan pelle 🤡 olla. Kaikki muu on vain plussaa. Kortille.

Vierailija
56/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten epäilin jotain tutkimusta tekevää eukkoa, lompsi suoraan meille sisälle kun en ollut vastannut tutkimuskirjeeseen, sattui olemaan silloin hetken ovi auki. En ollut kiinnostunut osallistumaan. Netissä törmännyt parin muunkin kokeneen saman. Outoa. 😄

Mä kävin tollaisen kanssa kirjastossa kahvilla ja pullalla, hän tarjosi! Tosi aloitin vastaamalla kirjeeseen ja puhelimeen, eli ei ehtinyt lompsia kotiini. 

Etunimi Leenu?

Vierailija
57/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravitsemusterapeutit voivat soluttautua kyttäämään ihmisten pöperöitä tai ainakin kyttäävät jos eivät soluttaudu. Sinänsä naispuolinen ravitsemusterapeutti panohommissa on ylivoimainen, eikä välttämättä tarvitse olla pitkä ja vaalea jos ja kun olisi akateeminen korkeakoulutettu nainen. Vaikka olisi lauta ja naamaltaan ruma, niin perseen pitää olla hyvän näköinen. 

Rumalle miehelle kaikki ovat hyvännäköisiä 😏

Vierailija
58/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointialueita eli kiimaisia hoitajapimuja käyttävät viranomaiset tiedusteluun. Viranomainen on se ulkomainenkin sotilastidedustelu, niin toki myös kotimainenkin. 

Alkoholipsykoosit tulilla? (Delirium tremens)

Vierailija
59/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholipsykoosit tulilla? (Delirium tremens)

Tarvitko muuten numeron esim aurooraan? Sieltä ei välttämättä heti pääse pois. Lähellä myös rivitaloja myöhempään asumiseen. Kaverit lähellä. 

Vierailija
60/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumalle miehelle kaikki ovat hyvännäköisiä 😏

Eikö se ällötä kun hyväkroppainen salinainen pakotetaan työnantajan toimesta rumalle miehelle tyttöystäväksi? Vai onko soluttautujanainen doupattu niin ettei enää ajattele mitään, kunhan vaan tuijottaa kattoa tai vastapäistä seinää?