Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soluttautuminen on kuulemma paljon yleisempää kuin mitä tavallinen ihminen luulee

Vierailija
05.02.2025 |

Viranomaiset soluttautuvat eri syistä ihmisten arkeen ja yritykset palkkaavat soluttautujia paljastamaan varkauksia ja petoksia. Oletko koskaan epäillyt jonkun soluttautuneen elämääsi ja yrittänyt urkkia sitä kautta tietoa?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin esimerkkiä.

Edellisessä työpaikassa alkoivat tutkia työkaverin tekemisiä tarkemmin joka  joutuikin silmätikuksi sekä ulos savustetuksi.

Tämä toistui muutamien kohdalla.

Eli kyllä, se paras työkaveri saattaa lopuksi olla se pahin savustaja.

Sanokoot tässä muut mitä sanovat peitelläkseen ja johtaakseen harhaan kuten tapana.

Vierailija
22/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän viranomaiset haluaisivat soluttautua elämääni? Tarkistamaan tuliko katsottua itsenäisyyspäivän juhlat ja tuntematon sotilas, että tietää voiko laittaa kriisitilanteessa rintamalle?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku soluttautuisi seuraamaan mun elämääni, olisi varmaan vuoden sisään terapiassa tylsistymisen aiheuttaman aivovaurion vuoksi. "Keskiviikkoisin se menee Prismaan, ostaa maitoa, Oltermannia ja mandariineja. Torstaina vie lapsen harrastukseen. Perjantaina se ei tee töiden jälkeen mitään."

Niinhän sä haluaisit meidän uskovan. Mutta entäs se KALEVI, vaihtoauto ja putkikassi ?

Päivän kohokohta. Kohdehenkilö osti bikinivahaa. Kjiäh kjiäh kjiäh. Aikookohan sheivata pussynsa. Hekohekoheko. Siinä etsivälle loppupäiväksi miettimistä.

Entå jos kohdehenkilö ostaakin kondomeja ja liukuvoidetta? Sillä on varmaan suhde!

Vierailija
24/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pienellä paikkakunnalla se voi olla hankalampaa. Kaikki tuntevat toisensa. Mutta miksei se jotenkin olisi mahdollista.

Mitäs sitten kun soluttautuja häviää jonnekin ja joku jää kaipaamaan? Esim siksi että on rakastunut? Ja ryhtyy selvittämään mihin tyyppi katosi?

Vierailija
25/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen soluttautunut seuraamaan mun kuuman parinkymppisen misunaapurin suihkuhetkiä meidän kylppärien välisestä reiästä mistä tää ei tiedä😋😋

Vierailija
26/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen soluttautunut seuraamaan mun kuuman parinkymppisen misunaapurin suihkuhetkiä meidän kylppärien välisestä reiästä mistä tää ei tiedä😋😋

Sivunaapuria varmaan häiritsee kun naapurista ei tulekaan poliitikkoa eikä valtion virkamiestä:)

Vierailija
27/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän viranomaiset haluaisivat soluttautua elämääni? Tarkistamaan tuliko katsottua itsenäisyyspäivän juhlat ja tuntematon sotilas, että tietää voiko laittaa kriisitilanteessa rintamalle?  

Voivat yrittää selvittää jotakin muuta asiaa sinun avullasi. Etsivät arvioitua heikkoa lenkkiä ja iskevät kiinni. Voivat myös yrittää pilata elämän jos eivät mielestään saa mitä halusivat. 

Vierailija
28/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Toinen hyvä kysymys, johon voi miettiä vastausta on: Kiristääkö vanne päätäsi?

Hajosin xD 

Vierailija
29/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat yrittää selvittää jotakin muuta asiaa sinun avullasi. Etsivät arvioitua heikkoa lenkkiä ja iskevät kiinni. Voivat myös yrittää pilata elämän jos eivät mielestään saa mitä halusivat. 

Mä tiedän mitä ne haluaa.Ne haluaa minusta poliitikon, valtion virkamiehen tai yhteiskunnallisesti tärkeän henkilön. Tätä iloa en suo heille ikinä. Enkä edes ole ikinä antanut ymmärtää kenellekään tällaista. Ihan jonkun muun omia toiveajatteluja.

Vierailija
30/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän he ole itse niitä heikkoja lenkkejä.

Vierailija
31/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän tarvitsee menestystä jossakin asiassa ja sekös virkahenkilöä suututtaa.

Vierailija
32/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten epäilin jotain tutkimusta tekevää eukkoa, lompsi suoraan meille sisälle kun en ollut vastannut tutkimuskirjeeseen, sattui olemaan silloin hetken ovi auki. En ollut kiinnostunut osallistumaan. Netissä törmännyt parin muunkin kokeneen saman. Outoa. 😄

Varmaan halus puhelinnumeroa, että sitten voi soittaa suoraan töihin.

Vierailija
33/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän tarvitsee menestystä jossakin asiassa ja sekös virkahenkilöä suututtaa.

Tupakointi ei ole sallittu taloyhtiössä. Tuleekohan häätö?

Vierailija
34/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peite seppo oli omalla nimellään ja huomattavan hoikistunut. Peite-seppo ja juha voivat olla kavereita, häiriintyneitä sellaisia jo ammatin puolesta. Yrittävät vietellä naisia ja miehiä.

Ammatti tekee viimeistään häiriintyneen ellei jo aikaisemmin ollut sitä.

Vierailija
35/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on narsisti. Katkoin välit, niin kummasti alkoi tulla yhteydenottoja hänen lähipiiriltään ja jopa sellaisilta, joiden kanssa en ollut koskaan ollut tekemisissä. "Ei yhtään läpinäkyvää".

Vierailija
36/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soluttautuminen on rikostiedustelua, jolla ennaltaehkäistään rikoksia ja puututaan niihin.

Se on poliisin arkea ja ydintoimintaa.

Sittenhän joka ikisen kansalaisen elämään pitäisi soluttautua.

Vierailija
37/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soluttautuminen on rikostiedustelua, jolla ennaltaehkäistään rikoksia ja puututaan niihin.

Se on poliisin arkea ja ydintoimintaa.

Juuri näin, ydintoimintaa on myös hyväksikäyttää kaikenlaisia saaroja ja siirrellä heitä kuvitellut uhan takia eri paikkoihin.

Kyllä. Laitetaan joku hemaiseva hr-täti viettelemään niin näin saadaan aina liikuteltua kohdetta sinne, tänne, tonne töihin.

Hr-tätä järjestää käteviä yhteyksiä, joiden kautta voi korruptoitua jopa politiikkaan asti. Nyt sepot hereille.

Vierailija
38/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun elämään kukaan pysty soluttautumaan. Viihdyn yksin ja olen aina yksin  paitsi töissä mutta töissä olen  yksin asiakkaan kanssa (Henk.koht avustaja). 

Ja olen kaiken vapaa-aikani  kotona ja pimennysverhot on ikkunoissa kiinni 24/7 niin kukaan ei näe sisälle. 

Ei ketään varmaan kiinnostakkaan mitä joku tekee kotonaan, vaan mitä tämä netissä tekee.

Ihmisten kodeissa käydään vaan sitten lukemassa kiimoissaan lasten päiväkirjat ja varastelemassa alusvaatteet sekä korut. Niitä TIETOJA voidaan sitten hyödyntää. 

Vierailija
39/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku soluttautuisi seuraamaan mun elämääni, olisi varmaan vuoden sisään terapiassa tylsistymisen aiheuttaman aivovaurion vuoksi. "Keskiviikkoisin se menee Prismaan, ostaa maitoa, Oltermannia ja mandariineja. Torstaina vie lapsen harrastukseen. Perjantaina se ei tee töiden jälkeen mitään."

Heh heh, sama täällä. Ei ole milloinkaan käynyt mielessä, että elämässäni voisi olla soluttautuja, koska meikäläisen tavis elämässä ei tosiaankaan ole mitään seurattavaa.

Vierailija
40/82 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Toinen hyvä kysymys, johon voi miettiä vastausta on: Kiristääkö vanne päätäsi?

Hajosin xD 

Kahvit näppäimistölle raitiokadulla muumilinnassa.