Kerro, mitä jännää tai erikoista sinulle tapahtuu nyt helmikuussa
Kommentit (30)
Saanko jatkaa toimeksiantosopimuksella vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun käräjäoikeuteen ensimmäistä kertaa elämässäni. Ahne ja ilkeä ex yrittää tuhota minut poskettomilla elarivaatimuksilla ja yritän vastaajan ominaisuudessa suojella oikeuksiani ja lastemme perintöä. Ilman tätä kokemusta olisin hyvin voinut elää.
Elatusasiassa olet vastakkain lapsesi kanssa, et exäsi.
Kyllä se on ihan exä joka tässä on aktiivinen toimija. Lapsilla ei ole mitään mua vastaan. Totta on, että hän käyttää lapsiamme häikäilemättömästi hyväkseen.
Olen vihdoinkin pääsemässä olkapään (oikea) leikkaukseen. Minulla on olkapään kiertäjäkalvosinoireyhtymä ja kiertäjäkalvosimen repeämä. Kipu on ollut todella sietämätöntä.
Varmaan jotain ikävää jos jotain. Niin käy joka kuukausi, eikä tammikuukaan ollut poikkeus.
Ennustaja kertoi, että tapaan ystäväpäivänaikoihin elämäni miehen! En ole ihan varma, että haluanko edes koska olen ollut yksikseni kahdeksantoista vuotta. Enkä monesti poistu kotoani. Jos sitten viitsisin edes huulipunaa laittaa. Niin ja siivota pitäs! Katsotaan minkälainen uros tulee tyrkylle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsi leikataan.
Toivottavasti menee hyvin, pikaista toipumista !
Kiitos! Yllätyin oikein näin kivasta viestistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun käräjäoikeuteen ensimmäistä kertaa elämässäni. Ahne ja ilkeä ex yrittää tuhota minut poskettomilla elarivaatimuksilla ja yritän vastaajan ominaisuudessa suojella oikeuksiani ja lastemme perintöä. Ilman tätä kokemusta olisin hyvin voinut elää.
Elatusasiassa olet vastakkain lapsesi kanssa, et exäsi.
Kyllä se on ihan exä joka tässä on aktiivinen toimija. Lapsilla ei ole mitään mua vastaan. Totta on, että hän käyttää lapsiamme häikäilemättömästi hyväkseen.
Et ymmärtänyt viestiä. Juridisesti vastakkain ovat elatusvelvollinen ja lapsi.
Poikani asuu Pariisissa, lähden pitkäksi viikonlopuksi hänen luokseen.
Aivan ihanaa nähdä pitkästä aikaa!
Tässä kuussa sydämeni särkyi.
Joudun hyväksymään lopullisen eron 25 vuoden suhteesta, sillä ostotarjous omasta kodista meni läpi ja joudun nyt oikeasti muuttamaan pois. Viimeiseen asti halusin yrittää, mutta helmikuu on erokuu. Ensi viikonloppuna joudumme kertomaan tämän myös lapsille.