Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykiatri käytti puolet ajasta puhumalla Trumpista

Vierailija
05.02.2025 |

Työterveys epäili minulla masennusta ja lähetti psykiatrille. Puolet ajasta psykiatri puhui Trumpista, ilman että itse toin sitä mitenkään esille paitsi että olen ollut työkomennuksella Yhdysvalloissa. En itse tuonut aihetta esille, mainitsin vain ajastani Yhdysvalloissa joka sai hänet puhumaan aiheesta intohimoisesti ja pitkään.

Ei kai tuo ole kovin asiallista? En tiedä, ei ole kokemusta psykiatreista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä psykiatrille lasku ajastasi, kun kuuntelit häntä niin että hän sai sydämeltään ne asiat mitkä ovat vaivanneet mieltä.

Mutta miksi minä jouduin uhriksi, ja vielä niin että hän laskutti työnantajaani ajasta? Se että olen ollut työkomennuksella Yhdysvalloissa ei tarkoita sitä että minun pitäisi kuunnella jokaisen mielipiteitä nykyisestä presidentistä ja vielä niin, että mielipiteiden kertoja laskuttaa siitä.

Pitäisikö tästä tehdä ilmoitus lääkärifirmalle jonka puitteissa hän tekee töitä? Vai tuollaistako psykiatrilla käyminen on, että he käyttävät ajan puhumalla omista asioistaan?

Tutulle piti lääkäri pitkän saarnan  Marinin hallituksesta. Lopulta hän oli sanonut lääkärille, ettei usko Marinin hallituksen vaikuttaneen kätensä luutumiseen. Lääkäri loukkaantui ja oli tyly loppuvastaanoton.

Vierailija
22/23 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole psykiatrian erikoislääkäreillä sen tavallisempaa kuin muillakaan lääkäreillä. Saitko siis asiaasi lainkaan hoidettua? Puhu työterveyshuollossa asiasta, ja mene jatkossa eri psykiatrille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sama psykiatri kuin Käärijällä siinä Autiomaa-videossa. Tarjoaa röökiä ja piirtelee palloja muistilehtiöön :D kuullunymmärtäminen on vaikeaa.