Psykiatri käytti puolet ajasta puhumalla Trumpista
Työterveys epäili minulla masennusta ja lähetti psykiatrille. Puolet ajasta psykiatri puhui Trumpista, ilman että itse toin sitä mitenkään esille paitsi että olen ollut työkomennuksella Yhdysvalloissa. En itse tuonut aihetta esille, mainitsin vain ajastani Yhdysvalloissa joka sai hänet puhumaan aiheesta intohimoisesti ja pitkään.
Ei kai tuo ole kovin asiallista? En tiedä, ei ole kokemusta psykiatreista.
Kommentit (23)
Tulit sitten vauva-palstalle, koska täällä ei puhuta Trumpista?
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että täällä on muitakin jotka ovat joskus käyneet psykiatrilla. Halusin kuulla kokemuksia siitä ovatko ne kaikki noin hulluja.
Lähetä psykiatrille lasku ajastasi, kun kuuntelit häntä niin että hän sai sydämeltään ne asiat mitkä ovat vaivanneet mieltä.
No ainakin kyseisen psykiatrin mielipiteiden ilmaisu tuli kalliiksi työnantajallesi.
Se, että ihminen on psykiatri, ei tarkoita, etteikö se ihminen voisi olla sekaisin ja esim. tehtailla vapaa-ajallaan mattokäärömurhia.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä psykiatrille lasku ajastasi, kun kuuntelit häntä niin että hän sai sydämeltään ne asiat mitkä ovat vaivanneet mieltä.
Työnantaja maksoi, mutta tosiaan tuli mieleen että oli se nyt ihmeellinen käynti kun minä jouduin kuuntelemaan hänen ahdistustaan. Ja yksityisellä lääkäriasemalla käynti ei taida olla kovin halpa. Onko tuollainen käytös jotenkin normaalia psykiatreilla?
Koska Trump parantaa masennuksen ja burnoutin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi minä jouduin uhriksi, ja vielä niin että hän laskutti työnantajaani ajasta? Se että olen ollut työkomennuksella Yhdysvalloissa ei tarkoita sitä että minun pitäisi kuunnella jokaisen mielipiteitä nykyisestä presidentistä ja vielä niin, että mielipiteiden kertoja laskuttaa siitä.
Pitäisikö tästä tehdä ilmoitus lääkärifirmalle jonka puitteissa hän tekee töitä? Vai tuollaistako psykiatrilla käyminen on, että he käyttävät ajan puhumalla omista asioistaan?
Vierailija kirjoitti:
Se, että ihminen on psykiatri, ei tarkoita, etteikö se ihminen voisi olla sekaisin ja esim. tehtailla vapaa-ajallaan mattokäärömurhia.
Tämä
Psykiatrilla käynti on aina ajanhukkaa, niin on sama puhuuko Trumpista vai jotain muuta roskaa.
Seuraavaan käyntiin mennessä on ehtinytkin tapahtua paljon Trumpin hallinnossa. Hänellä on paljon puhuttavaa.
Minkä takia Kuopiossa on niin paljon ns."muunsukupuolisia"? Kävelin kotia, joku mummo tuli kertomaan että on muunsukupuolinen, väläytti vielä peräaukkoaankin, oli peräaukko joidenkin rupien/paakkujen peitossa tjn.!
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan käyntiin mennessä on ehtinytkin tapahtua paljon Trumpin hallinnossa. Hänellä on paljon puhuttavaa.
No minä en hänen poliittisia mielipiteitään mene omalla ajallani ja työnantajani rahoilla mene kuuntelemaan. Saa mennä ihan omilla rahoillaan puhumaan terapiaan.
Hän on jo ollut työnantajaasi yhteydessä ja ilmoittanut että tarvitse vähintään kolme päivää viikossa terapiaa seuraavan neljän vuoden ajan.
Eli psykiatri oli potilas ja sinä olit lääkäri / psykiatri. Muistitko laskuttaa potilas / psykiatria?
"Eli psykiatri oli potilas ja sinä olit lääkäri / psykiatri."
Käytännössä näin. Mutta olen ällistynyt, miten joku voi toimia noin samalla kun laskuttaa hurjia määriä? Tuollaiset asiat kuuluvat henkilökohtaisiin keskusteluihin tai sitten jos joku kutsuu hänet puhumaan Trumpista.
Vierailija kirjoitti:
"Eli psykiatri oli potilas ja sinä olit lääkäri / psykiatri."
Käytännössä näin. Mutta olen ällistynyt, miten joku voi toimia noin samalla kun laskuttaa hurjia määriä? Tuollaiset asiat kuuluvat henkilökohtaisiin keskusteluihin tai sitten jos joku kutsuu hänet puhumaan Trumpista.
Olen huomannut, että aina joskus terveysalan ihmiset alkavat puhumaan omia asioitaan, kehumaan ansioillaan vaikka pitäisi keskittyä asiakkaan asiaan. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että täällä on muitakin jotka ovat joskus käyneet psykiatrilla. Halusin kuulla kokemuksia siitä ovatko ne kaikki noin hulluja.
Mun psykoterapeutti oli. Puhui niin paljon omia juttujaan etten meinannut saada puheenvuoroa.
Ihan normaalia Porvoossa🥳🥳🥳🥳