Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMURUT MA-TI

05.03.2007 |

Huomenta!

Taas kirjoitteln pitkästä aikaa. Vaavi vielä nukkuu. Meni jo 21.00 ja syötin tuossa 7.00 aikaan. Nositn syömään kun oli niin täynnä rinnatkin jo. Meillä neiti taitaa olla ioimpia marrasmuruja. Katselin Swhinan kasvulistaa ja 3kk meidän neiti oli jo 63,5 pitkä ja painoa 6300.

Ite olen aika lyhyt ja muut lapset ovat olleet ja ovat edelleen pienenkokoisia. No tämä se painoikin melkein 4200 syntyessään et ehkä se siitä tasoittuu vielä. Mulla on neuvolakortti hukka nimisessä paikassa et en pääse vielä päivitteleen kasvulistaa...

Luin eilen kuulumisianne ja hyväähän meille marrasmuruille pääsääntöisesti kuuluu.

Meillä menee kaikki muuuten ok, mut aika on välillä kortilla kun sitä pitäis revetä neljälle lapselle. Välillä on selllanen riittämättömyyden tunne. Isommat vie melko paljon kuitenkin huomioo kun keskustellaan kaikenmaailman asioista ja kuskataan harrastuksiin jne...

Välillä sanonkin et onneks tuo vauva on noin helppo et kujertelee ja nukkuu hyvin. Samoin meidän 3-v on tasapainoinen lapsi. Ja se kyllä on totta et 3-v jää kaikkein vähimmälle huomiolle meiltä aikuisilta mut sisarukset sit taas jeesaa ja leikkii tosi paljon. Sit meillä on nuo rakkaat isovanhemma tjotka ovat ihnasti auttaneet tuon 3-v kanssa, et nytkin hiihtololmalla oliyökylässä ja sai heidän kaiken huomonsa!

Kiinteistä: me ollan vielä rintamaidolla, kun kasvaa niin hyvin. Kerran on maistanu päärynäsosetta kun olin laskettelurinteessä isompien kans.

Mut nyt meen keittään kahvia...palailen taas!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki palasi taas kuvioihin miehen työn ja lasten koulun muodossa. Ihanaa, pääsen taas nauttimaan kävelyreissuistani :-)

Pari edellistä yötä on ollut kumman levotonta nyt. Aino menee tosin jo ennen kymmentä nukkumaan, mutta silti hän nukkuu vain puoli kahteen saakka, jolloin syö ekan kerran. Seuraava syöttö on sitten 6-7 maissa. itse epäilen, että syynä saattavat olla nyt parina päivänä liian pitkät päiväunet (5h putkeen parvekevaunuissa). No, onneksi rytmi palautuu tänään entiselleen :-)

Ulkona näyttää kivalta, on pikkupakkasta ja aurinko pilkistelee taivaalla. Tulee lämmin päivä. Pitäisi käydä lahjaostoksilla. Veljentyttärelle pitäisi ostaa 3v synttärilahja ja samalla heidän nuorimmalleen 1v lahja. En yhtään tiedä mitä ostaisin, mutta kunhan nyt pääsen kaupungille ja lelukauppaan niin eiköhän sieltä jotakin tartu mukaan ;-) Tykkään hankkia massasta poikkeavia lahjoja (vihaan muovikrääsää) ja synttärikortitkin ostan mielelläni tosi tarkkaan syynäämällä ja ajatuksella, tai sitten mieheni tekee ne tietokoneella, varustellen ne kuvaan sopivalla tekstityylillä ja ne sitten tulostetaan valokuvapaperille ja laminoidaan kestäviksi. Hirveä hommahan siinäkin on, mutta en voisi antaa sellaista korttia, joka ei ole saajansa näköinen. Joo, myönnetään - tässä asiassa olen skitso, vaikka muissa asioissa olenkin tosi suurpiirteinen ;-)

Tänään on sitten siivouspäivä. Pakko järjestellä paikkoja, jotta täällä viihtyisi, eikä kompastelisi milloin mihinkin.

Pitää varmaan alkaa katsomaan mitä suuhunsa laittaa kun tuntuu, että paino alkaa kohota imetyksestä huolimatta. Mistähän sitä saisi motivaatiota? Myönnän olevani suuri karkkien ystävä ja kyllähän hyvä ruokakin maistuu...liiankin kanssa. Eilen katselin kaihoten itsestäni otettuja kuvia ja täytyy sanoa, että kylläpä olenkin ihan eri näköinen hoikkana, kun näin pulleampana...en meinannut itseäni kuvista tunnistaa...pitäisi varmaan liimata jääkaapin oveen kuva hoikasta minästä muistuttamaan, millainen voisin olla ;-) Ehkä ne jääkaapin oven saranat kuluisivat vähemmän...

Nyt siivoamaan!

Kanelisokeri

Vierailija
2/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se on maanantai. Kyllä nää viikot välillä vierii niin vauhdilla. Ja välillä taas tuntuu, et aika matelee? Hassua.. :)

Täällä ollaan tosiaan vähän kipeitä. Eilenkään en jaksanu ulos lähteä. Itellä siis kurkku kipee ja vähän semmonen höntti olo. Niklaskin on alkanu vähän yskimään ja nenä rohisee aika lailla. Onko muuten vauvoille olemassa jotain yskänlääkettä? Ja millätavoin voi pientä nuhanenää helpottaa? Voishan tuota tietysti neuvolaankin soitella...

Jaa, se näköjään heräskin päikkäreiltä. Näyttää mobile saavan kyytiä tuolla sängyssä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kevättalvinen päivä! Tänään onkin molemmilla pojilla parturi, 2 kk:ssa kasvaa poikien tukka niskasta ihan kamalaksi... kuulun siihen koulukuntaan jonka mielestä pienillä pojilla pitää olla lyhyt siisti tukka... kun taas tiedän monia joiden mielestä pitempi tukka on pikkupojilla söpö .... minä jo poikien ollessa 1 v koneella ajelin niskatukat... Miehen siskolla on 1 v 3kk poika jolla minun ja mieheni mielestä aivan kamalan näköiset pitkät kiharat korvien takana.... (Taavi Ankan näköinen) miehen siskon mielestä toki kiharat ovat ihanat...

Kirsikka, varmaan sinun ja Jasin neitoset ovat 3kk ikäisinä pisimmät, kun taas meidän Sofia on läskein (7.1 kg) .

Kanelisokeri, painomietteitä; minäkin haikaillen katson kuvia hoikasta itsestäni ... ja jonkin verran vahdin syömisiäni nyt koska muuten paino ei olisi laskenut imetyksestä huolimatta. Vahdin sen verran että aterioilla kyllä syön aivan normaalisti mutta se väliaikoina jatkuva napostelu pitää jättää väliin, ja varsinkin se iltamyöhään syöpöttely... tällä taktiikalla paino nyt pikkuhiljaa laskee, vielä 5-6 kg jäljellä... Kun kokeeksi kaivan kaapista entisiä vaatteita niin edelleenkin housut jämähtävät reisien kohdalle, en saa niitä edes ylös! (eli ongelma ei ole pelkästään maha...) Pakko päästä entisiin mittoihin ettei pari kaapillista ihan hyviä vaatteita jää käyttökelvottomiksi!

Joelaa, nuhaan voi vauvalle nenään laittaa keittosuolatippoja, tai tehokkaampana nyt vauvojen ollessa yli 3 kk on saatavana Nasolin tippoja yli kolmekuisille (ei suihkeita, ne on yli 3-vuotiaille). Yskänlääkkeistä ei tutkitusti ole mitään apua. Höyryhengitys (kylpyhuoneeseen, suihku päälle, eikä mitään kattilatemppuja) voi ehkä auttaa yskään.

Vierailija
4/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat pidetään vasta tämän viikon lopussa, koska esikoisen silmä tarvitsee lepoa, toisin sanoen riehuminen kavereiden kanssa on kielletty.

Nyt pyykkiä laittamaan kun neiti nukkuu :)

Swehina

Vierailija
5/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä naisesta (eli siis minusta) tulee rouva ensi kuussa! :)

Meidän piti mennä naimisiin jo aikasemmin mutta silloin minä vedin takapakkia kun tuntui siltä etten olekaan valmis. Se oli kaksi vuotta sitten. Nyt asia on toinen :)

Haluamme pienet juhlat (maistraatti + kahvitilaisuus seuraavana päivänä). Emme kumpikaan jaksaneet innostua isoista kemuista. Pienet sopii meille paremmin.

Esikoinen luulee että naimisiin mennessä mennään jonnekin ja hän haluaa sinne mukaan :D

Swehina

Vierailija
6/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö huolestua jos kävely " viettää" koko ajan vasemmalle puolelle? Eilen illalla kaaduin ulkona juuri tuon takia...

Tuli haavat sitten molempiin polviin ja sormiin. Onneksi ei luita kuitenkaan murtunut.

Tää on jatkunut jo varmaan puolisen vuotta mutta en ole " viitsinyt" huomioida asiaa sen kummemmin kun en kuitenkaan ole kaatunut. Eilistä lukuunottamatta.

Tyttö taisi herätä...

Lisää myöhemmin.

Swehina

Vierailija
7/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekax Swehinalle jo etukäteen onnea hienosta päätöksestä=)! Me oltiin miehen kans hiukan hitaita,seurusteltiin eka 9vuotta ja sitte vuosi sitten tammikussa mentiin naimisiin,voi sitä ihanaa päivää...=)!

Meille selvis tänään pojan leikkausaika=)!!!!! JES JES JES!!! Kyllä tätä päivää on jo odotettu...elikä poika leikataan kahen viikon päästä 19.päivä ja sairaalaan mennään su 18.päivä. Nyt vaan toivotaan että pysytään terveinä ja hyvässä kunnossa,täälläkin päin riehuu parhaillaan rota-virus...

No,täytynee vaan pitää kädet kyynerpäitä myöden ristissä että menee tää kax viikkoo nopsaan ja terveenä=)!

Nyt ei oo mitään muuta ajatusta päässä...jostain kumman syystä...

Mutta ihanan keväistä ja aurinkoista viikkoa kaikille Muruille=)!

Tiitiäinen78 ja Jani

Vierailija
8/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swehinalle etukäteen onnittelut, vaikka kai etukäteen ei saisikaan onnitella. Meillä myös aikoinaan silloin 4 vuotias esikoinen luuli naimisiin menemistä, menemistä johonkin paikkaan. Miehen sisko ja hänen miehensä vihittiin juuri ennen etelälomaa ja sieltä etelänlomalta tuliaisiksi tuodut T-paidat meidän lapsille oli tuotu " naimisista"

Tänään en varmaan edes yritä jumppaan, Veetillä on nyt joku " äiti on paras" juttu meneillään, vahtii tarkkaan etten vaan katoa mihinkään. Varsinkin iltaisin on kovin äidin perään ja itku voi tulla jos vaan häviän näkyvistä. En muista tälläistä näiltä isommilta lapsilta, mielestäni isä on aina kelvannut siinä missä äitikin, paitsi tietysti nälän ollessa kyseessä. Onko muiden muruilla tämmöistä havaittu? Meillä on isä alusta asti pyrkinyt hoitamaan paljon ollessaan kotona juuri siksi että vauva tottuu molempiin, esim kylvettää joka lta ym. mutta nyt siis pitää äidinkin olla näkösällä koko ajan. Päivisinhän Veeti keikkuu sylissäni lähes koko valveilla olo ajansa.

Painosta (omasta) on samat aatteet täälläkin, mies aina muistuttaa kun asiasta valitan että synnytyksestä on vasta 3 kk ja oikeasshan se on, harmittaa vaan kun ei mahdu vaatteisiin, mulla edelleen ottaa maha vastaan kesän tulo ahistaa tässä mielessä

Vierailija
9/19 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, että väsyttää... Joel on heräillyt viime aikoina öisin syömään tunnin-kahden välein, ilman ensimmäistäkään pidempää unijaksoa. Onko kellään ollut enää tässä iässä vastaavaa?

Poika on osittaisimetyksellä, eli annan tissiä ja lisäruokaa tarvittaessa. Illalla olen tarkoituksella antanut pullosta ennen yöunia, ja on syönyt paljon - silti herää pian taas syömään. Ehkä nyt on joku tiheän syömisen kausi, mutta pitkään tuntuu kestävän.

Kyselen siis apuja teiltä, muut murut, ja varsinkin te joilla on ennestään lapsia; onko tuttu tilanne kenellekään? Onko esim. kiinteisiin siirtyminen parantanut tilannetta? Itsellä alkaa olla voimat tosi vähissä, olen muutenkin huono nukkumaan ja isä ei voi epilepsiansa takia nousta ylös öisin auttamaan. Unet jää siis muutamaan tuntiin vuorokaudessa ja itku herkässä... Muuten kaikki hyvin pojalla, vatsavaivojakaan ei enää tunnu juuri olevan.

Anyara & Joel 3,5kk

Vierailija
10/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tuossa taas useempi päivä pimennossa etten tänne päässy käymään kun olin sielä äiteni luona lapsien kanssa,tultiin sunnuntaina jo kotiin mutta kun sain sieltä jonkin moisen oksennustaudin...

Niin tänään vasta olen jaksanut olla edes aamusta ylhäällä.

Imettänyt olen silti koska pulloa ei enään huolita oikeastaan ollenkaan.

Meidänkin Joel on nyt muutamana yönä syönyt 6 ja 5 kertaa joten aikas rikkonaiset yöt tääläkin onneksi nukahtaa sitten samantien takaisin...

Joel täyttikin viime torstaina 4kk joten on jo valmis soseisiin ja niitä ei muuten neuvolassa suositeltu kuin maitatus mielessä ja sitten sitä velliä illalla tuttipullolla mutta kun ei pullo kelpaa.

Neuvolan täti oli sitä mieltä että koska poika on noin usein rinnalla niin velli illasta olisi hyvä idea.

Joel oli nyt kasvanut hitaammin kun on ollu kipeenä tosin painoa oli kyllä tullu kiitettävästi.

Mutta eipä kai tässä tämän kummempia yritän lukea viime viikkoista pinoa vielä jos ehtii ennen kuin Joel herää...

toivoovauvaa ja Joel 4kk

Vierailija
11/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä näyttää tulevan, pitää kyllä päästä pitkälle vaunulenkille :)

Painosta on ollut puhetta, minullakin raskauskilot on hitaasti tippuneet. Ihan eri meininkiä kuin esikosen kanssa. Laihduttanut en ole sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta sellaisen turhan iltanapostelun olen jättänyt pois ja sen jälkeen onkin lähtenyt ne viimeiset kilot. Tai no yksi vielä jäljellä. Kaikki matalavyötäröiset housut menee jo jalkaan (toista oli reilu kuukausi sitten), mutta korkeampivyötäröiset saa odottaa aikaa parempaa... Tiedä sitten saako tuota pömppömahaa millään enää entiselleen, bikinit päällä ei kyllä ensi kesänä olla julkisesti.

Anyara kyseli yösyömisistä... Meillähän tyttö veteli vähän yli 3kk ikään asti 9 tunnin yöunia syömättä välillä... Ja sitten yksi kaunis yö alkoi heräillä tunnin-kahden välein, eikä muu kuin tissi auttanut. Siitä lähtien olen nukuttanut tyttöä vieressä. Nyt kun tissi on siinä koko ajan, niin vauva ei edes halua sitä sitten tiheästi syödä. Syö pari kertaa yössä, mutta omaan sänkyyn ei jää nukkumaan. Mun kainalossa nukkuu hyvin. Meillä esikoisellakin alkoi tuossa samassa vaiheessa aika tiheät yöheräilyt ja osittain siksi aloitin hänellä kiinteät 4,5kk iässä, enkä malttanut sitä 6kk täysimetystä. Meillä ei kiinteistä silloin ollut mitään apua. Ei siis ollut oikeasta nälästä kyse, vaan kai joku muu juttu.

Jos teillä Anyara on tiheän imun kausi nyt, niin senhän pitäisi mennä muutamassa päivässä ohi. Eli jos tiheät heräämiset jatkuu pidempään, niin jotain muuta se sitten on. Heh, olipa hyvä vastaus ;)

Mutta nyt ehkä riittää tältä päivältä :)

Marrastoive

Vierailija
12/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut aika paljon menossa, kävimme koululla katsomassa esikoisen joogatanssi esitystä. Oli kyllä tosi hieno, olivat harjoitelleet matikkaa liikkeen keinoin. Illemmalla kävimme tyttären kanssa leluja testaamassa ja hän sai vaivanpalkaksi 60 dollaria. Vähän Disneyland rahaa ;) Illalla olin ihan kuitti nukahdin 9 maissa, mutta heräsin parin tunnin päästä ja nyt ei meinaa uni tulla silmään.

Aivan ihana lukea teidän kuulumisianne, lievittää mun suomi ikäväää, kunhan vain saisin irtokarkkeja samalla ;) Kivat ilmat teillä siellä, olisi niin ihana mennä luistelemaan ja saunaan!

Kirsikka sama juttu meillä, tuntuu että keskimmäinen reppana jää vähemmälle huomiolle. Esikoinen kyllä ottaa sen huomion vaikka väkisin. Neuvolalääkäri jolla on kolme lasta lohdutti ja sanoi, että lapsi ei muusta tiedäkkään.

Tulen aina koneelle iltaisin, lasten nukkumaanmenon jälkeen. Yleensä käyn salilla ensin ja koska sen jälkeen ei oikein nukuta, juon teetä ja surffailen. Mun kans pitäis jättää iltamässytykset väliin. Onhan vauvat toki pieniä ettei mitään himopaastoa nyt voi edes vetää.

Swehina käy ihmeessä tutkituttamassa tuo tasapaino juttu. Lapsille tärkeää on että äiti on terve.

Anayaralle hali ja jaksamista, tuo valvominen on todella raskasta.

Vierailija
13/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla taas pitkästä aikaa. Miten nopsaan aika juokseekaan! Vasta äsken Veeti syntyi ja nyt jo 4 kk...

Tänään oli tosiaan 4 kk neuvola ja painoa 7300 ja risat ja pituus 64.9cm. Kasvaa hyvin. Kiinteinä menee jo hedelmäsose aamupäivällä ja kasvissose iltapäivällä. Illalla velliä. Kasvissoseet teenkin itse. Viikonloppuna oli purkitustalkoot ja nyt pakkanen täynnä sapuskaa :) Yöuni on kundilla 12 h , simahtaa 20.00 ja nousee 8.00. Yksi syöttö aamuyöllä - helpolla päästää äitinsä.

Tiitäisen pojulle oli leikkauspäivä tiedossa - hienoa!

Swehinako se kertoi tasapaino ongelmista. Kuullostaa kyllä lääkärireissulta. Jotain häikkää tasapainoelimissä?

Tuosta tulikin gallupin poikasta mieleen. Onko muilla vaivoja jotka askarruttavat ja pitäisi mennä lääkäriin? Itselläni on yksi luomi jalassa joka on muuttunut punertavaksi, pitäisi mennä poistattamaan. Jotenkin vain päivät juoksevat ja muka ei ole " aikaa" ... Nyt täytyy ryhdistäytyä ja soitella lääkäriin.

MA ja Veeti 4kk tasan

Vierailija
14/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa.. Täällä vauva heräilee yöllä noin kahden tunnin välein syömään!! Toivottavasti kyseessä on tiheän imun kausi ja toivottavasti se kausi loppuisi pian!!! Aikaisemmin mentiin kolmen ja jopa neljän tunnin unipätkissä yöt ja ne vielä menettelivät. Ukolla ikää nyt 3,5kk. En tiedä löytyisikö kiinteistä apu tähän, pitää keskustella niiden aloittamisesta neuvolassa. Toisaalta haluaisin jatkaa täysimetyksellä.

Ja kilot taas, ne eivät tunnu vähenevän millään!!

Olemme kokeilleet tarjota vauvalle nannia nyt muutaman kerran. Pääsisin minäkin sitten joskus vähän tuulettumaan. Yritin lypsää maitoa pakaastimeen, mutta eipä sitä enää oikein pumpulla irronnut.

No nyt " aamutoimille" ja sitten ulos!

Vierailija
15/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia soseita teet itse? Kerro kädettömälle ;) ihan juurta jaksain, mitä niihin laitat ja millä soseutat yms. Kohta olis meidän aika aloitella nuo puuhat... Muutkin voi laittaa vinkkejä tietty!

Saaga

Vierailija
16/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SWEHINA: Kannattaisi kyllä pistäytyä lääkärillä! Saisit selvyyden, mikä on ja konstit hoitaa. Lapsille parempi, ettei äiti muksahtele kumoon miten sattuu :-/

PAINOSTA: Täällä ei varmaan koskaan mahduta entisiin vaatteisiin :-( En oikein ole laihduttaja, mutta varmaan pakko siihen ryhtyä. Kilot istuu ihan liian tiukassa, vaikka en mielestäni herkuttele. Mutta tämä kroppa ei olekaan koskaan nauttinut vilkkaasta aineenvaihdunnasta... plääh! Maha on kuin olisi kuudennella kuulla, makkarat ei liukene millään. Housut ei mahdu edes kiskomalla... Kiloja on varmaan sellaiset neljä vielä odotuksen alkuaikoihin, mutta siitäkin pitäisi päästä vielä jokunen kilo alhaisempiin lukemiin, jotta olisi edes normaalissa skaalassa. Haluttaisi lenkkeillä, mutta eipä ole aikaa. Lasten kanssa mennään lasten tahtia ja illalla mies tulee niin myöhään, etten jaksa enää lähteä. Selityksiä vaan :-(

SOSEISTA: Minä olen tehnyt ihan perheen muun ruoan yhteydessä ja parin päivän satsin jääkaappiin. Toisinaan jääpalamuottiin pakkaseen. Ihan vaan keitellyt kasvikset suolattomassa vedessä, sitten liiat nesteet pois ja sauvasekoittimella soseeksi. Myöhemmin sitten haarukalla vaan muussannut. Jos ei ole sauvasekoitinta, niin sihdin läpikin voi muussata, tulee ihan yhtä hyvää. Kasviksia voi sekoitella tai pitää omina makuinaan. Ne jääpalamuotit on hyviä, kun ei vielä syödä paljoa ja etenkin lihan kanssa, kun ei sitä tarvitse kuukausiin kovin suuria satsia. Sekaan voi sitten tarjottaessa laittaa korviketta tai äidinmaitoa. Maistuu pikkaisen tutummalle eikä ole niin vetistä...

HERÄILYSTÄ: Meilläkin Tiiti on alkanut syömään tiheämmin. Mutta kyllä on kestänyt pidempään kuin pari päivää! Pulska tyttö. Pojatkin vetelivät öisin pahimmillaan sen tunnin-parin välein. Voi yrittää zekata, josko vain haluaa syliin tms. Meillä ei kaikki heräilyt olleet nälkää, vaikka usein yöllä silti syötiinkin. Kurjaa todella, kun unet vähissä. Itse en osaa sanoa kuin että aika korjaa, sillä omalla kohdallani en ole tehnyt mitään erityistä, jotta asia olisi muuttunut. Siis en saanut sitä muuttumaan. Sitä vain pärjäsi (ja pärjää edelleen) parin tunnin unipätkillä. Kurjaa vaan se, että minä ainakin hermostun sitten väsyneenä paljon helpommin... Pitääkin Tiitillä sitkeämmin kokeilla, josko tutti kelpaisi...

Nyt pitää lukea kirjoja tuolle esikoiselle, kun lupasin. Pienemmän nukkuvat, niin saadaan lukea rauhassa :)

TalviSalama

Vierailija
17/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan tossa aurongossa jo päälle +15 astetta. Mietin just tossa, et missäköhän sitä pitäis vaunuja, kun tuossa etupihalla ei ole oikein varjopaikkoja... Pitänee ottaa itkuhäly käyttöön, jos vaikka toimis ja viedä vaunut jonnekin syrjempään.

Meillä toi ukko ei tahdo enää vaan oikein nukkua vaunuissa. Äskenkin kävin hytkyttämässä vaunuja 25 min ajan! Ja vähän epävarmalta se uni edelleenkin näytti...

Jaa, tarvii laittaa miehelle korvatippoja ja alkaa ruuanlaittoon! Täytyy palailla myöhemmin.

Vierailija
18/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Olo on jo paljon parempi. Koko yö meni tämänastisen elämäni kovimmassa päänsäryssä viruen. Ohimoilla jyskytti sydämen lyöntien tahdissa ja tuntui kuin koko vatsan sisällys olisi tullut saman tien ulos jos olisin antanut tulla...Oikeasti, luulin, että noutaja tulee ja yhdessä vaiheessa mietin, josko pitäisi tilata tälle mammalle ambulanssi. Särky helppotti kun raahauduin lääkekaapille ja otin sieltä 1g Panadolia. Vieläkin on ontto olo. Kamala yö kerrassaan.

Mistäs täällä on kirjoiteltu - Niin joo, vaatteita olisi minullakin pari kaapillista odottamassa soukempaa minää...ei vaan kilot liukene. Ärsyttää kun kaapista löytää pari päälle sopivaa paitaa vaikka niitä on siellä kymmenittäin...housujakaan ei taida olla kuin yhdet noista vanhoista, jotka sopivat päälle jos oikein pinnistää. Kaikki vanhat farkut jämähtävät minullakin puoleen reiteen. Kesä tulee ja ajatuskin ohuemmista vaatteista saa paniikkiin.

Tiitiäinen: hienoa, että teidän pojan leikkausaika on selvinnyt. Nyt sitten vain kovasti peukkuja, että kaikki menisi hyvin.

Nyt sitten pälähti nimimerkki pois mielestä...no niistä tasapainohäiriöistä piti sanomani, että kaverilla alkoi MS-tauti noilla oireilla. Toki on myös monia muitakin syitä, ihan viattomiakin (esim. korvan tasapainoelimestä johtuva ongelma), ei silti kannata jättää tutkimatta ;-)

oih, nyt tuli hirveän huono olo, pitää lopettaa...mikähän minuakin nyt taas vaivaa...?

Kanelisokeri

Vierailija
19/19 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tai sitten se on vaan se migreenintapainen...

Kun ei enää itselle suunnittele raskauksia niin täytyy kuumeilla muiden raskauksia!!!