Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään järkeä edes opiskella kun työnsaantiin se ei auta vaan ulkonäkö ja olemus on tärkein asia työnantajille?

Vierailija
05.02.2025 |

Minulla on jo 3 työllistävää ammattia enkä ole sadoista hakemuksista huolimatta saanut työpaikkaa koska en ole komea tai supliikki vaan rauhalinen ja mietiskelevä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele ulkonäköä ja olemusta.

Olen jo yrittänyt parantaa ulkonäköäni ja olemusta, laihdutin 50kg, käyn parturissa pari kertaa kuussa ja pukeudun siististi

Ap

Vierailija
22/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on ap jotai vikaa. Siinä syy. Deal with it.

Onko ujous ja rauhallisuus vika?

Ap

Itsellä ujous ja rauhallisuus ei ole ikinä estänyt työpaikan saantia. Onkohan kyseessä kuitenkin puhumattomuus/huonot sosiaaliset taidot sekä passiivisuus? Amisammatit nimenomaan monesti vaativat toimeentarttumista, niissä hommat eivät tule tehdyksi käsiä pyörittelemällä ja haaveilemalla. 

Kyllä puhun jos kysytään jotain ja osaisin hoitaa työt omatoimisesti mutta en ole mikään turhan höpöttelijä 

Ap

Sinulta puuttuu suhteet jota kutsutaan hienosti tänä päivänä "verkostoitumiseksi", niillä ne työpaikat saadaan koska työpaikkoja ei ole enää Suomessa kaikille halukkaille. Ja jos olet introvertti, ehkä vähän ujo niin haastetta siinä on. Jatka hakemista, kyllä se jossakin vaiheessa työpaikka löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain töihin, etkö ke hari ymmärrä???

Vierailija
24/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se kuitenkin siitä sinun osaamisesta kiinni, ettei töitä löydy. Ei siihen sinun ruma ulkonäkö vaikuta. Toki se että et mitään puhu ja olet sulkeutunut, voi vaikuttaa riippuen hommasta.

Vierailija
25/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On vika. Ujous estää kaiken tässä maassa. Hankkiudu siitä eroon. Itse join viinaa kymmenen vuotta niin nykyään olen sen verran tyhmempi, että uskallan sanoa mitä tahansa. Hyvin on töitä riittänyt. Nytkin olen vakituisessa kokoaikaisessa ammattityössä. M39

Vierailija
26/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsellä ujous ja rauhallisuus ei ole ikinä estänyt työpaikan saantia. Onkohan kyseessä kuitenkin puhumattomuus/huonot sosiaaliset taidot sekä passiivisuus? Amisammatit nimenomaan monesti vaativat toimeentarttumista, niissä hommat eivät tule tehdyksi käsiä pyörittelemällä ja haaveilemalla. 

Kyllä puhun jos kysytään jotain ja osaisin hoitaa työt omatoimisesti mutta en ole mikään turhan höpöttelijä 

Ap

Ehkä tuo asenne on ongelma? Et itse pysty kysymään tai kertomaan asioita, jotka voivat olla tärkeitäkin työn kannalta, ja sitten vaikutat ylimieliseltä kun pidät normaalia työhönkin liittyvää kommunikaatiota "turhana höpöttelynä". Kukaan ei halua perässä raahattavaa työkaveria.

Vierailija
27/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOINEN

Vierailija
28/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään töihin kelpaavat tietynlaiset persoonat. Työvoimasta on näet ylitarjontaa. En varmaan itsekään nykyään pääsisi töihin mihinkään, vaikka olisin nuori ja koulutettu. Persoona on vääränlainen, liian vetäytyvä, enkä osaa esittää innostunutta ja kehua itseäni, vaikka pyrinkin tekemään työni hyvin.

6-kymppinen