Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään robotti-imuri kotona? Kokemuksia jakoon

Vierailija
05.02.2025 |

Pitäisi ostaa uusi imuri kun nykyinen alkaa lahota käsiin. Onko kellään kokemuksia robotti-imureista? Kannattaako hommata? Vai onko perinteinen parempi

Kommentit (353)

Vierailija
81/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, makaan sohvalla ja katson tv:tä samalla kun robotti hoitaa siivoamisen puolestani.

Eikö ääni häiritsee vai oletko kuuro?

Eikö ääni häiritse, kun vaimo imuroi vai oletko kuuro?

Vierailija
82/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se vakuutusyhtiö tuumaa ilman valvontaa jätetystä kodinkoneesta, jos se sytyttää tulipalon? 

Meillä imuri ei sytyttele tulitikkuja 

Meinaat että akkuvehkeet ja laturit ei koskaan syty tuleen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, makaan sohvalla ja katson tv:tä samalla kun robotti hoitaa siivoamisen puolestani.

Iso talo ja laadukkaassa laitteessa pieni ääni. Ei ole pakko olla samassa huoneessa robotin kanssa. Sivusta eri vastaaja.

Vierailija
84/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi, toinen alakerrassa ja toinen yläkerrassa.

Nämä pitäisi päivittää nyt uusiin, onko kokemuksia noista moppaavista robotti-imureista, onko niistä mihinkään?

On, mutta huomasin että pöljä noppaa matotkin, eli ne pitää ottaa pois.

Ostaa sellaisen mallin joka tunnistaa matot 😊 ei tuo meidän vehje tosin esim tahroja saa lattiasta irti, mutta sen verran likaiseksi moppi tulee, että jotain apua siitä moppauksesta varmasti on. 

Meillä on lattialankuissa oksankotia ja tuo jää aina siihen hetkeksi hinkkaamaan, kun luulee tahraksi. Pari kertaa ajaa edestakaisin oksankohdassa joten ei mitään vaarallista. 

Vierailija
85/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse imuroin. Se kestää korkeintaan 10 minuuttia. Mites tuo robo? Ei taida samassa ajassa selvitä? 

Vierailija
86/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se vakuutusyhtiö tuumaa ilman valvontaa jätetystä kodinkoneesta, jos se sytyttää tulipalon? 

Kannattaa varmaan pysytellä erossa kaikesta tekniikasta. Ledilamppukin voi syttyä palamaan katossa, jos huono tuuri käy. Et kai ole koskaan jättänyt valoa palamaan ilman valvontaa?

Vierailija
87/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse imuroin. Se kestää korkeintaan 10 minuuttia. Mites tuo robo? Ei taida samassa ajassa selvitä? 

Sulla on sitten oltava aika pieni kämppä. Et varmasti sittten tarvitse sinne apuvoimia, kun yksiösi lattia on niin nopeasti putsattu. Muista myös sohvan alunen 

Vierailija
88/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut hommaamaan perinteisen myös, mutta sitä tarvitsee harvemmin, jos on robottikin.

Tarvitsin perinteistä viimeksi 2 vuotta sitten muuttosiivouksessa. Ehkä sitä myös saattaa joku käyttää auton imurointiin, mutta minulla sen asian hoitavat ammattilaiset.

Ei robotti tavallista imuria kokonaan korvaa. Aina jää nurkkia ja koloja minne se ei yletä. Vähentää kuitenkin itse tehtävän imuroinnin määrää tosi paljon. Ehkä kymmenesosaan entisestä?

Olen tullut hyvin toimeen moppaavalla robolla ja rikkaimurilla. Perinteinen on ollut kaapissa robon ostosta lähtien. Ehkä ei edes toimisi enää.

Takaisin vanhaan ei ole paluuta.  Uudet robot on vieläkin fiksumpia, esimerkiksi osaavat siivota myös kulmat huoneista, mikä omallani vaatii rikkaimurin vierailun kerran, pari kuussa.

Vierailija
89/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää laitteita jotka pelkästään imuroi? Meillä on parkettilattiat ja tuo moppaustoiminto vähän epäilyttää.

Vierailija
90/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan pysytellä erossa kaikesta tekniikasta. Ledilamppukin voi syttyä palamaan katossa, jos huono tuuri käy. Et kai ole koskaan jättänyt valoa palamaan ilman valvontaa?

En todellallakaan jätä valoja palamaan, kun lähden kotoa. 

Kysypä huviksesi vakuutusyhtiöstäsi, korvaako se tulipalon vahingot, kun jätät robotti-imurin päälle valvomatta. 

Vierailija
91/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sitten oltava aika pieni kämppä. Et varmasti sittten tarvitse sinne apuvoimia, kun yksiösi lattia on niin nopeasti putsattu. Muista myös sohvan alunen 

4 makuuhuoneen talo. 

Vierailija
92/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko enää laitteita jotka pelkästään imuroi? Meillä on parkettilattiat ja tuo moppaustoiminto vähän epäilyttää.

Jätä vesisäiliö täyttämättä 

Vierailija
93/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut keskuspölynimuriin, jolloin sisätiloihin ei juurikaan pääse imurista pölyä. Ostettiin lisäksi, koiran vuoksi sellainen Irobo, joka tyhjentää itse pölyt telakkaan. Ihan järkyttävä pölyn haju, sen äänekkään tyhjentämisen jälkeen. Pesee myös lattiat jos pesun valitsee.

Vaihtaisin tämän sellaiseen, josta itse tyhjennetään kertyneet pölyt.

Vierailija
94/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux ja 4-5v vanha. Kerran vaihdettu akut. Hyvä peli. Imuroi hyvin myös matot eli nostaa itse imutehon mattojen kohdalla. Kulmat hoitaa sivu harjalla. Kova ääni näissä kaikissa on että ei kotona ollessa kannata käyttää. Nostellaan ruokapöydän tuolit ja sähköjohdot yms. kun laitetaan ajastus sille päivälle niin hoitaa joka paikan. Oma imurointi noin kerran 2 viikossa. Toisessa kerroksessa ei robottia ja sen imurointi ite.

Vierailija
95/353 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anu saukko paikalla?

Vierailija
96/353 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole niin yksinkertaista.

Vierailija
97/353 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 makuuhuoneen talo. 

4 hetekkaa ei tarkoita huoneita 

Vierailija
98/353 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on joko tai.

Saat valita pelkän imuroinnin.

Vierailija
99/353 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, lemmikeiden takia pitää olla usein imuroimassa. Nyt robotti imuroi ja mä voin vaikka laittaa ruokaa samaan aikaan. Yksin en jättäisi, tuppaa jäämään jumiin esim. kengännauhoihin, johtoihin, mattojen hapsuihin. Eli pitää olla tollaset kerättynä robotin ulottumattomiin.

Vierailija
100/353 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja robotti on hiljasempi kuin tavallinen imuri. Eikä varsinkaan kiroile ja valita koko ajan.