Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tyytyväinen kotimme sisustukseen. Aina jotain muka pielessä.

Vierailija
01.08.2024 |

Ärsyttävä piirre itsessäni, kaikki pitäisi olla niin täydellistä. Ja kun jotain muutoksia tekee, vaikka kuinka niitä miettisi ja suunnittelisi niin aina jotain menee pieleen eikä joku asia näytäkään siltä miltä kuvitteli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin tyytyväinen ihminen muutenkaan. Täydellisyyden tavoitteleminen on aika toivotonta hommaa, kun harvoin siihen voi päästä.

Vierailija
2/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin tyytyväinen ihminen muutenkaan. Täydellisyyden tavoitteleminen on aika toivotonta hommaa, kun harvoin siihen voi päästä.

Sehän se on kun mielestäni olen tyytyväinen. Tää koti on ainoa missä tavoittelen täydellisyyttä, tai lähinnä sitä että olisin tyytyväinen ja että se vastaisi visiota joka mulla on päässäni, muuten menen monessa asiassa kyllä tää riittää/on ihan hyvä-mentaliteetilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raskaalta. Minä olen sisustuksen suhteen minimalisti ja tyytyväinen. Oma tyytyväisyyteni tulee muutenkin sisältäpäin eikä ympäristöstä. 

Vierailija
5/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa raskaalta. Minä olen sisustuksen suhteen minimalisti ja tyytyväinen. Oma tyytyväisyyteni tulee muutenkin sisältäpäin eikä ympäristöstä. 

Mulle koti on hyvin tärkeä paikka. Ap

Vierailija
6/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa sisustaa yhtään,kokeile ammattilaisen apua.

Vierailija
7/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullekin. Ei se ja minimalismi sulje toisiaan pois.

Vierailija
8/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita niin sisustetaan koti yhdessä kuntoon. Olet jo nähnyt kuvat minkälaista mulla on niin ymmärrät että se ei ole rahasta kiinni vaan mausta. Vähemmän voi olla enemmän. Kamalia ovat kodit joista näkee että paljon rahaa on pumpattu mutta ihan mautonta. Kun ei ole makua niin ei osaa. Koti elää monessa mielessä eikä aina ole samanlainen. Kun muuttaa niin ei voi saada samanlaista kämppää kun oli edellisessä kämpässä. 

Vierailija
9/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullekin. Ei se ja minimalismi sulje toisiaan pois.

En siihen viitannutkaan Ap

Vierailija
10/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena vähän samaa vikaa, mutta sitten kun anoppi kuoli aika nuorena, ja taloon vyöryi perintöhuonekaluja, nostin kädet pystyyn. Sekasotkua on, mutta kauniita. Nautin niistä.

Relaa!

Vierailija
11/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä, en mitenkään. Mulla on kotona hyvä olla, kun ympärillä ovat perintöhuonekalut, rakkaat ihmiset ja paljon soittimia. Kaikissa näissä tärkeintä on ihan muu kuin ulkonäkö.

Vierailija
12/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmani on rahan puute. Sisustaisin muuten enemmän. Nyt täytyy koko ajan säästää ensin, että voi hankkia pieniäkin juttuja. Ikuisuusprojekti on. En taida saada ihan valmista ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän