Siis meneekö teillä muilla n.50v hermo vanhempiinne
Omat vanhemmat n.78 vuotiaita. Oon käymässä kylässä ja huomiseen pitäisi kestää. Hirveää papatusta politiikasta ja muustakin miten hyvin itse ovat aina kaiken tehneet
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
No mun äiti (75 v) puhuu vaan juoruja tuttavistaan, joita minä en ole nähnytkään.
Tuo on vielä rasittavampaa.
Ei mene. Vanhemmat 78 ja 80, minä 50. Muutenkaan ei mulla mene tässä iässä enää hermo helposti mistään, olen aika tyyni ja rauhallinen ihminen. Ja vanhempien suhteen ymmärrän hyvin, että heillä on omanlaisensa pienet elämänpiirit ja puheenaiheet semmoisia, ettei ne aina niin minua kiinnosta, tyyliin eläkeläisten kuntosalilla käyvien tuttavien sairaudet ja leikkaukset. Mutta minäpä mielelläni kohteliaisuudesta kuuntelen, ja kyselen lisääkin. Koska heille on tärkeää saada puhua.
Ja totta kai politiikat aina käydään läpi myös, miten ennen oli kaikki paremmin ja ihan kamalaa tämä nykyaika. Tavallaan ajattelen, että se on vain armollista, että kun ihminen vääjäämättä menee kohti kuolemaa aika piankin, niin lähtee sitten "maailmasta kyllänsä saaneena", kun kokee itsekin, että tämä maailma on mennyt oudoksi ja huonoksi. Että joutaa tämmöisestä paikasta lähtemäänkin. Kuuntelen näitäkin juttuja mielelläni, enkä ala väittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, todellakin menee. Juuri mietin että ensi viikonloppuna olisi töiden puolesta mahdollisuus lähteä käymään vanhempieni luona, mutta eiiihh. Joulusta on liian lyhyt aika, en pysty, en jaksa.
Nii-i, miksei ne vaan kuole pois! Ei heistä ole mitään hyvää syntynyt! Pojasta ei ole polvi parantunut, eikä tytöstäkään. Meni hekuman hetket ja kupeitten kuumotukset roskiin. Onneksi nykyään voidaan jo ehkäistä, ettei joka polkaisulla tule epäkiitollista jälkikasvua. =D
Todennäköisesti sinäkin olet kauhistellut toisessa ketjussa, kun olen mm. isästäni kertonut. Että hukkaan meni vlttuilusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Ei vanhempiin eikä aikoinaan isovanhempiinkaan. Sen aikaa kun olen vierailulla tai puhelimessa jaksan oikein hyvin kuunnella ja puhua heille heidän teemoistaan ja asioistaan. Ei mitään vaikeuksia itselläni kuunnella iäkkäitä muitakaan ihmisiä.
Kauanko olet heidän luonaan vierailulla kerrallaan?
Tämä. Veikkaanpa että monet jotka jaksavat välillä sekojakin juttuja kuunnella, käyvät vanhemmilla kahvilla tms lyhyempiä aikoja 😄
Olisipa minunkin vanhemmat vielä elossa. Olen nyt 38 v, molemmat menneet. Voisin tehdä vaikka mitä sen eteen että saisin vielä kuulla papatusta ja paasausta.
Ei mene,toki en näe äitiäni kovin usein kun nähdään juodaan lonkerot jos ei toisetkin ja jutellaan.Kiva kuunnella juttuja äitin nuoruudesta ( isäni jo kuollut).Toki äitini on ollut aina rento...liekö ap:n vanhemmat sitten erilaisia.
Isä, 72, on jo hoivakodissa ja puoliksi poissa. Äidin, 77, luona kävin tänään auttelemassa ja kahvilla pari tuntia. Myönnän etten jaksa yhtään uskontosävytteistä paapatusta, milloin on nähty mitäkin enteitä. Olen kyllä kiitollinen että jehovat jaksavat, kunhan eivät yllyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, todellakin menee. Juuri mietin että ensi viikonloppuna olisi töiden puolesta mahdollisuus lähteä käymään vanhempieni luona, mutta eiiihh. Joulusta on liian lyhyt aika, en pysty, en jaksa.
Nii-i, miksei ne vaan kuole pois! Ei heistä ole mitään hyvää syntynyt! Pojasta ei ole polvi parantunut, eikä tytöstäkään. Meni hekuman hetket ja kupeitten kuumotukset roskiin. Onneksi nykyään voidaan jo ehkäistä, ettei joka polkaisulla tule epäkiitollista jälkikasvua. =D
Todennäköisesti sinäkin olet kauhistellut toisessa ketjussa, kun olen mm. isästäni kertonut. Että hukkaan meni vlttuilusi.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 🖕
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi haukkuja vai ootko sama joka täällä jatkuvasti avaa näitä vihaketjuja.
Pitäiskö sun mennä hoitoon.
Sama haukkuja avaa säännöllisesti leipäläpensä haukkuakseen vanhempiaan milloin mistäkin. Väliin jakaa perintöä, väliin riitelee kaikkien kanssa, sisaruksen se pahin.
Minun lapseni sanovat heti mielipiteensä, ymmärtävät historiani ja kunnioittavat minua. Minä kunnioitan heitä, miniää ja vävyä.
Lapseni osaavat myös sanoa kiitos ei, jos eivät jaksa tulla päivällisille, kuunnellä minua, eivätkä ole nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun äiti (75 v) puhuu vaan juoruja tuttavistaan, joita minä en ole nähnytkään.
olet voimaantunut.
Olet siis levitelly OF:ssä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minunkin vanhemmat vielä elossa. Olen nyt 38 v, molemmat menneet. Voisin tehdä vaikka mitä sen eteen että saisin vielä kuulla papatusta ja paasausta.
Ymmärrän sinua. Joskus mietin miltä tuntuisi saada viettää vielä edes yksi päivä edesmenneitten vanhempieni kanssa. Sinun iässä molemmat olivat jo nukkuneet pois. Tuntuu todella kylmältä nämä kommentit täällä. Ilolla voin kertoa teille tyytymättömille, kyllä vanhempanne kuolevat, eivätkä tule koskaan takaisin. Laittakaa vaan skumpat jäähtymään. Ja muuten, teidänkin vuoronne koittaa...lapsenne lie jo kovin kyllästynyt tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Alzheimer iskenyt, pistä mumma ja pappa hoitokotiin ja rupea niiden edunvalvojaksi. Muista vaatia tilinkäyttöoikeus ilman rajoituksia!
Selvitä sinä ne hoitokotiin pääsemisen edellytykset ennenkuin annat tyhmiä ohjeita. Lisäki edunvalvonnan saamisen edellytykset. Kyllä olet viisas😂
Vierailija kirjoitti:
Olisit Ap onnellinen, että vanhempasi ovat elossa! Jos jaksavat paapattaa politiikasta, niin todennäköisesti muistikin vielä toimii. Pienet on murheesi. Vielä tulee sekin aika, kun sulla on paapatusta ikävä.
Eri. Ei välttämättä toimi. Samaa paapatusta kun jatkaa, niin se tulee jo automaattisesti ilman ajatusta. En usko että tulee ikävä paapatusta. Samaa rataa kiertävät ajatukset joka ainoa kerta. Kaikki puheenaiheet siirtyvät samaan aiheeseen. Politiikkaa ja uutisien kertaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit Ap onnellinen, että vanhempasi ovat elossa! Jos jaksavat paapattaa politiikasta, niin todennäköisesti muistikin vielä toimii. Pienet on murheesi. Vielä tulee sekin aika, kun sulla on paapatusta ikävä.
Eri. Ei välttämättä toimi. Samaa paapatusta kun jatkaa, niin se tulee jo automaattisesti ilman ajatusta. En usko että tulee ikävä paapatusta. Samaa rataa kiertävät ajatukset joka ainoa kerta. Kaikki puheenaiheet siirtyvät samaan aiheeseen. Politiikkaa ja uutisien kertaamiseen.
Onhan ne raukat sinunkin paapatuksia joutuneet kuuntelemaan. Vaipat vaihtamaan, potalle opettamaan. Muistat kai kun kakkasit jöötiä pottaan ja vaipat jäi veks. Höpötit pöpötit sataan kertaan jutut jotka vanhempasi on jo kuullut miljoonaan kertaan. Sulla lie jo sen verran ikää, että tiedostat ettei vanhempasikaan ehkä saaneet sitä elämää mitä toivoivat.
Oisko viiskymppinen pikkasen lapseks käänyt jos ei kestä vanhoja vanhempiaan. Jos eivät sen suurempaa vääryyttä tee kuin puhuvat omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne raukat sinunkin paapatuksia joutuneet kuuntelemaan. Vaipat vaihtamaan, potalle opettamaan. Muistat kai kun kakkasit jöötiä pottaan ja vaipat jäi veks. Höpötit pöpötit sataan kertaan jutut jotka vanhempasi on jo kuullut miljoonaan kertaan. Sulla lie jo sen verran ikää, että tiedostat ettei vanhempasikaan ehkä saaneet sitä elämää mitä toivoivat.ä
Ero on siinä, että minut tehtiin vanhempieni toimesta joten silloin heillä on hoitovastuu. Minä en ole synnyttänyt vanhempiani.
Vierailija kirjoitti:
Isä, 72, on jo hoivakodissa ja puoliksi poissa. Äidin, 77, luona kävin tänään auttelemassa ja kahvilla pari tuntia. Myönnän etten jaksa yhtään uskontosävytteistä paapatusta, milloin on nähty mitäkin enteitä. Olen kyllä kiitollinen että jehovat jaksavat, kunhan eivät yllyttäisi.
Perinnönjaossa onkin sitten yllätyssaaja, kun Jehovat ovat tarranneet kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa puheenaihetta, kertokaa itsestänne heille, tai taidenäyttelystä yms
Ei noi puheenaiheet ota tuulta alleen kun ei heitä kiinnosta kuin minä minä
Ap
Ne kuvittelee että sä välität niistä. Mutta ethän sinä välitä kenestäkään, aasinperse.
Olisko syy yhteiset geeninne?
Mulla on kiva 90 täyttävä isä. Äiti kuoli jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet voimaantunut.
Olet siis levitelly OF:ssä? 🤣
Kukaan ei maksa miesten levittelystä. Surullinen fakta tyhjätaskupercelille.