Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia miehiä ovat sinun top 1% valintasi Tinderissä

Vierailija
05.02.2025 |

Kun karsin pois kuvattomat, seksinvonkaajat, ulkomaalaiset, merkittävän lihavat, pikkulasten isät, tekstittömät, maalaiset, elämämkoululaiset, 'kysymällä selviää' -miehet, alaviistomörököllikuvaiset ja yli 50km päässä asuvat, niin painan sydäntä. Näitä on se max 1%. Eli ei todellakaan tarvi olla 185cm laatikkoleuka lentäjäkirurgi. Sellaisia ei edes Tinderissä ole, ainakaam mun etäisyys- ja ikärajoilla.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ettei meitä tällaisia miehiä ole paljon. En väitä että olen unelmien mies, mutta seuraa tuntuu löytyvän. Livenä en näitä asioita tietenkään kertoisi, koska ylimielisenä mua pidettäisiin, mitä en kuitenkaan ole. Toki oman arvoni tiedostan, ei sillä.

Olen 39v sporttinen mies pk-seudulta. Harrastan aktiivisesti kuntosalia 4x viikkoa ja satunnaisesti käyn lenkillä ja melomassa. Kivannäköiset kasvot, mitä olen palautetta naisilta saanut. Olen sosiaalinen, sanavalmis ja perusluonteeltani positiivinen. Mulla on hyvä yleissivistys ja korkea koulutustausta. Työelämässä toimin yksikön johtajana ja tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Lapset on 10v ja 8v. Osaan mielestäni pukeutua hyvin, omaan hyvät käytöstavat ja osaan huomioida naiset oikealla tavalla.

Tinder on toiminut, kiitos kysymästä, oikein hyvin. En ole kuitenkaan pelimies, eli lähden treffeilekin vasta jos tuntuu että siitä voisi syntyä jotain syvällisempää. Irt

8 ja 10 vuotiaat lapset ja nyt jo etsit uutta parisuhdetta? Et sitten jaksanut lasten äidin kanssa leikkiä enää kotileikkiä ja jätit lapset ja äidin? Itsekäs mulk...ku. Menet poistoon useimmilla fiksuilla naisilla.

Vierailija
82/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harva on kuvan perusteella kovin miellyttävä. Enkä tarkoita mitään komeutta, vaan monet näyttää kuvissa suorastaan masentuneelta

Olen löytänyt kaksi kertaa kauniin naisen netistä ilman kuvaa hyvillä jutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, komea, lapseton, hyvässä työssä, samanlaiset kiinnostuksen kohteet kuin minulla, asuu samalla alueella kuin minä. Suurin osa tai ainakin moni treffikumppaneistani on ollut tällaisia

Vierailija
84/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittänyt kirjoittaa useamman lauseen profiilin ilman suuria kielioppivirheitä, näyttää ystävälliseltä, lapseton, etsii yksiavioista suhdetta, edes vähän kiinnostavan näköinen 

Olen kaikki noi, eikä yhtään (aitoa) mätchiä.

Vierailija
85/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri, lentäjä, DI. Siinä ne. Vai mitä, ap, odotit? 

Onko niin, että mallit on jo ihan out? Sinähän sen miehenä tiedät, vai kuinka.

Mallit ei tienaa tarpeeksi, ehkä kelpaisi jos se on joku vanhan rahan miljardööri perheestä jolla on kartanoita englannissa ja etelä-ranskassa. Paitsi jos se on turkkilainen tai kreikkalainen supermalli, niin kelpaisi köyhempi myös.

Vierailija
86/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva on kuvan perusteella kovin miellyttävä. Enkä tarkoita mitään komeutta, vaan monet näyttää kuvissa suorastaan masentuneelta

Olen löytänyt kaksi kertaa kauniin naisen netistä ilman kuvaa hyvillä jutuilla.

Taisi olla silloin joskus alkuaikoina. Minäkin löysin ihan ok näköistä alaikäistä pilua silloin nrj ja kissin chäteistä ilman kuvia.

Vierailija
87/87 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sehän ei yhtään masenna kun naiset kohtelevat kuin paskaa, vain koska ei satu olemaan 185cm laatikkoleuka.

Paska luonne- paska kohtelu. Naisvihaajaa ei kukaan halua. Jos kaltaisesi kanssa erehtyisi tapaamaan, niin sieltä alkaisi heti katkera valitus ja naisten haukkuminen. Sinä myös kostaisit "kokemasi vääryydet" ensimmäiselle naiselle, joka kanssasi erehtyisi olemaan. 

Just. Näinhän se menee. Naiset tietää jo heti ekasta sanasta että olen naisvihaaja. 

Kaikki ne jotka eivät ole 185cm laatikkoleukia täyttävät nykyisin naisten mielestä naisvihaajan tunnusmerkit.