Mun päätä on särkenyt 4 viikkoa ja olen käynyt kahdesti lääkärissä
Kommentit (49)
Varaa hierojalla käynteja muutama. Lopeta pään roikottaminen, puhelimen/tietokoneen tuijotus. Sinulla on vain niskat jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panadolia, buranaa, diapamia, voltarenia, norflexia, panacodia.
2 lääkäriä muka määrännyt tuon rohtomäärän??? Ei helevetissä 😂 Ap on 🤡
Eka lääkäri määräs noi kolme ensimmäistä ja toinen loput. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?
Ap
Järjenvastaista ja täyttä satuilua. Sorry, trollaat. Googlaa noi lääkkeet niin huomaat mokanneesi jos luulit olevasi uskottava trolli.
Perustelut tälle väitteelle, kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varaa hierojalla käynteja muutama. Lopeta pään roikottaminen, puhelimen/tietokoneen tuijotus. Sinulla on vain niskat jumissa.
Aika hurjaa antaa diagnooseja tällä tavalla.
Itse jouduin käymään 2x asian osaavalla kansanparantajalla kun päätä särki. Siitä on aikaa vähä yli 20 v nikamat ei ollu ihan linjassa niin joutuu vähän kikottaan niitä.olitko milloin menossa?
Paljon on listattu asioita, mitkä vaikuttavat.
Huono sisäilma voi ylläpitää päänsärkyä. Onko mahdollista, että sulla on uniapnea?
Myös reikä hampaassa, lohkeama tms. aiheuttaa ainakin mulla päänsärkyä (ei siis liity purentaan).
Onko sulla iho-ongelmia päälaessa, vyöruusua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaa se verenpaine itse. Sitten lähdet ulos kävelemään pariksi tunniksi. Jatkossa kävele aamuin illoin ja kävellessä kiinnitä huomiota asentoon. Yritä pitää hartiat rentoina ja katse eteenpäin, sekä selkä suorana.
Paleltuminen korjaa ongelman?
Ap
Pukeutumiskysymys. Vaatetta päälle ja reippaasti hengittämään raitista ulkoilmaa. Ota vaikka sauvat käteen niin saat yläselälle ja hartioihin liikettä. Tai muuten vaan heiluttelet reilusti käsiäsi.
Vaikuttaa siltä, ettet eded yritä tehdä itse mitään hyvinvointisi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaa se verenpaine itse. Sitten lähdet ulos kävelemään pariksi tunniksi. Jatkossa kävele aamuin illoin ja kävellessä kiinnitä huomiota asentoon. Yritä pitää hartiat rentoina ja katse eteenpäin, sekä selkä suorana.
Paleltuminen korjaa ongelman?
Ap
Pukeutumiskysymys. Vaatetta päälle ja reippaasti hengittämään raitista ulkoilmaa. Ota vaikka sauvat käteen niin saat yläselälle ja hartioihin liikettä. Tai muuten vaan heiluttelet reilusti käsiäsi.
Vaikuttaa siltä, ettet eded yritä tehdä itse mitään hyvinvointisi eteen.
Tän ketjun aihe ei olekaan: mikä auttaisi päänsärkyyn?
Ap
Noitte lääkkeitten avulla saat kyl pääsi sekaisin, ja vatsasi myös.