Onko kukaan päässyt hyvällä ihonhoidolla melasmasta eroon?
Itellä poskissa ja otsassa melasmaa. Oon kyllä melkein hoitanut ihoa vaan vesi+voide linjalla. Miten noista pääsisi eroon?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on suojautua auringolta, suojakerroin 50 vähintäänkin kaikkina aurinkoisina päivinä, mielellään ympäri vuoden joka päivä.
Olen käyttänyt lisäksi Nivean Anti Dark-Spot seerumia, joka on varmaan ainoa seerumi, jonka olen huomannut ihan oikeasti tekevän jotain iholle. Tummat läiskät ovat vaalentuneet ihan selkeästi.
Onko sulla tuo koko nivean tuoteryhmä käytössä? Tulee kalliiksi..mulla nyt ordinaryn arbutin mutta ei tunnu olevan tehoa. Epäilyttää kyllä tuo niveakin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on suojautua auringolta, suojakerroin 50 vähintäänkin kaikkina aurinkoisina päivinä, mielellään ympäri vuoden joka päivä.
Olen käyttänyt lisäksi Nivean Anti Dark-Spot seerumia, joka on varmaan ainoa seerumi, jonka olen huomannut ihan oikeasti tekevän jotain iholle. Tummat läiskät ovat vaalentuneet ihan selkeästi.
Onko sulla tuo koko nivean tuoteryhmä käytössä? Tulee kalliiksi..mulla nyt ordinaryn arbutin mutta ei tunnu olevan tehoa. Epäilyttää kyllä tuo niveakin
Ap
Ei ole kuin pelkkkä seerumi. Eihän se ihan halpa ole sekään, mutta kuten sanoin, ainoa jonka olen huomannut tehoavan. Tämän kirjoituksen bongasin vasta sen jälkeen, kun olin jo itsekin todennut tuon tehokkaaksi: https://karkkipaivablogi.com/2022/07/nivea-luminous-anti-dark-spot-seer…