Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko hoikka kaunis uranainen ja loistava äiti?

Vierailija
04.03.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kyllä käyn mutta uranaista minusta ei saa keittämälläkään. Äitinä olen niin kuin muissakin asioissa, joskus ihan helvetin hyvä, joskus tosi paska.

What goes around, comes around.

Vierailija
2/17 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja kauniskin ja jos en loistava, niin ainakin hyvä äiti. Varmaan minusta tulee joskus uranainenkin, mutta keskityn nyt ensin olemaan hyvä äiti. sitten joskus olen uranainen ja ihan vaan äiti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja pyöreä. Käyn töissä, mutta en todellakaan ole " uraputkessa" . Lapseni ja mieheni mielestä olen kuitenkin maailman ihanin äiti ja vaimo ja vain sillä on merkitystä.

Vierailija
4/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pyöreähkö, tavallinen pallinaama ja epätyypillisessä työsuhteessa. Äitinäkään en takuulla (esim. tänään) ole ainakaan joka päivä loistava. Ihana lapseni ansaitsisi kärsivällisemmän äidin!

Vierailija
5/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, kaunis ja loistava äiti.

Tällä hetkellä ura ei niin kiinnosta.

Makeita juttuja olen saanut aiemmin kyllä tehdä, työn puolesta.

Vierailija
6/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuttoman hitaasti ja epämotivoituneena. Olen säherö, enkä ollenkaan kunnianhimoinen.

Vierailija
7/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uraäiti enkä kovin loistava äitinäkään. Ihan tavallinen siis.

Vierailija
8/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, ihan ok-näköinen nainen, jolla on mielenkiintoinen työ, jossa olen edennytkin sen verran kuin haluan. Nyt työ pysyy 8-tuntisina päivinä, eikä rassaa suuremmin vapaa-ajalla, enemmän panostamalla voisi edetä, mutta sitä en halua tällä hetkellä.

Lapsia on yksi ja toinen tulossa ja olen ihan hyvä äitikin.

Vierailija
9/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen ja nätti, laittautumalla jopa kaunis ;) Minulla on myös mielenkiintoinen työ, jossa hyvät etenemismahdollisuudet. Mutta nyt olen äitiyslomalla ja keskityn siis olemaan ennen kaikkea hyvä äiti. Töihin palaan vuoden kuluttua, uralla etenemiseen keskityn vasta kun lapset isompia (nyt 3v. ja vauva).

Minulle on tärkeää, että elämä on joka osa-alueella tyydyttävää. Että on hyvä parisuhde, on noita ihania lapsia, on se kiva työ odottamassa, on ystäviä jne. Minulle ei riittäisi olla " vain" äiti, haluan olla myös hyvä puoliso ja ystävä, tärkeä työssäni ja vieläpä tyytyväinen ulkonäkööni.

Vierailija
10/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, olen kaunis, olen uraäiti, kuitenkin olen kotona lasten kanssa jo 4:15 ja he viihtyvät seurassani, teen ruoat itse, leikin, kylvetän, ulkoilemme jne... joten kai vastaus on kyllä

Vierailija
11/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varauksin. Painoindeksi on varmaan noussut hoikasta normaalipainoisen puolelle, mutta olen edelleen suht hoikka.

Uraorientoitunut olen ja suhtaudun työhöni intohimoisesti ja täysillä, mutta teen lyhyttä työpäivää lapsen takia. Ja valvon öitä stressin takia.

Mielestäni olen hyvä äiti, mutta emme ulkoile sateella jos väsyttää, arkirytmi on usein sekaisin ja lapsi kyllä huomaa, kun äiti stressaa eli en ole todellakaan ole täydellinen äiti. En kyllä pyrikään siihen. Pyrin olemaan tasapainoinen aikuinen ja se riittää meidän taloudessa.

Vierailija
12/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja urheilullinen. Kaunis, no, tämä on katsojan silmissä. En ole petolinnun perä -luokkaa. Korkeakoulutettu ja töissä päällikkötasolla. Äitinä yritän toki parhaani ja koen olevani lapsilleni se kaikista paras äiti.

Vierailija
13/17 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teen kyllä ylennsä suht. normaalia päivää, mutta matkustan paljon, ja teen myös kotona töitä, jos on pakko (eli lähinnä luen/kirjoitan sähköposteja tai muita tietokonehommia).

Olen normaalipainon rajoissa, mutta omasta mielestäni kiloja on viisi liikaa, ja se kyllä näkyy päälle päin. En ole kovin kaunis, mutta aina huoliteltu ja hyvin pukeutunut, millä toivottavasti kompensoin :-)

Uskoisin olevani melko hyvä äiti lapselleni - täydellisyyteen en edes usko! Lapsemme on kuitenkin onnellinen, iloinen ja tasapainoinen, ja se on tärkeintä!

Vierailija
14/17 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on mulle tärkeintä.

Vierailija
15/17 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loistava ura saa tulla myöhemmin!

Vierailija
16/17 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja pyöreä, sössin töissä ja huudan lapsille.

Vierailija
17/17 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme